Bodyduilder
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Hallo allemaal,
Ik ben al een tijdje bezig met het inlezen voor mijn eerste kuur, en denk dat ik er qua kennis nu klaar voor ben. Ik wil graag in oktober gaan beginnen. Ik heb net een beetje de topics hier gelezen, en ik geloof dat GetXXL er wel heel veel verstand van heeft! Daarom doe ik graag zijn kuurvoorstel uit dit topic:

Hoe kunnen jullie dat betalen? Kan ik hier misschien iets uitlaten om het wat goedkoper te maken, of ben ik dan dom bezig? Groei ik dan nog wel snel? Hij zegt ook dat een nakuur niet nodig is, maar ik heb juist gelezen dat dat wel altijd moet, tenzij je misschien maar 4 weken orals doet! Kunnen jullie me helpen?
Ik ben al een tijdje bezig met het inlezen voor mijn eerste kuur, en denk dat ik er qua kennis nu klaar voor ben. Ik wil graag in oktober gaan beginnen. Ik heb net een beetje de topics hier gelezen, en ik geloof dat GetXXL er wel heel veel verstand van heeft! Daarom doe ik graag zijn kuurvoorstel uit dit topic:
Hij zei dat je daar goed op kunt groeien. Dit wil ik dan 12 weken doen. Ik ging alleen even narekenen hoeveel me dit ong zou kosten, en toen kwam ik wel heel hoog uit4,000mg testosterone in various esters
200mg TNE pre workout
100mg dbol pre workout
100mg anadrol pre workout
1,050mg trenbolone acetate per week
2,000mg equipoise
1,050mg npp
1,000mg deca durabolin
32iu serostim daily
IM 15iu humalog prior to every meal
IM 30iu humalog prior to training
120mcg IGF-1 injected bilaterally in muscles trained

Hoe kunnen jullie dat betalen? Kan ik hier misschien iets uitlaten om het wat goedkoper te maken, of ben ik dan dom bezig? Groei ik dan nog wel snel? Hij zegt ook dat een nakuur niet nodig is, maar ik heb juist gelezen dat dat wel altijd moet, tenzij je misschien maar 4 weken orals doet! Kunnen jullie me helpen?

4 nieuwe kerels die allemaal met kuur voorstellen komen op dezelfde dag?