MuscleMeat

setup kuur?

Bezoekers in dit topic

Hoorde ook nog iets over ananas schijnt ook top te werken.
 
whatever... Jullie mening is blijkbaar de enige juiste in jullie achterlijke wereldvreemde houding.
Jullie hebben geen idee wat de afgelopen jaren zijn geweest voor mij, vanwaar ik kom en wat ik er voor heb moeten doen en laten! UIt mijn stats leiden jullie af dat ik snel snel wat kilo's wil pakken 'omdat het zomer wordt' achterlijke mongool om zoiets meteen te moeten suggereren! Of wat de reden zou kunnen zijn dat ik aangeef wat ik heb aangegeven in voorraad te hebben? Al ooit gedacht dat er misschien wél een geldige reden achter zit waar jullie geen fucking zaken mee hebben. Ik stel een vraag en verwacht een antwoord. geen plat gelul van would be moraalridders die zich waarschijnlijk zelf schuldig voelen over wat ze ooit allemaal hebben geprobeerd. heiliger zijn dan de paus is blijkbaar hot hier, is niet de eerste keer dat ik dergelijke reacties lees. Of bestaat er misschien een soort van ontgroening voor je er bij hoort en recht hebt op een normaal antwoord wanneer men met een vraag zit??
Ik had wel verwacht dat er een paar randdebielen op deze site zaten, maar niet dat iedereen vooringenomen zou zijn.
Typisch uit de hoogte doen terwijl jullie niet eens weten waarover het gaat. En dan elkaar maar steunen, want ho maar, er zou maar eens iemand een zinnig antwoord moeten geven en de rest van de kudde blinde schapen achterlaten.
Als jullie geen idee hebben over hoe een zinnig antwoord in elkaar te steken met woorden van meer dan twee lettergrepen, onthou jullie dan van commentaar. Of denken jullie nu echt dat ik mij door jullie ga laten ontmoedigen?
Omdat jullie enge microwereld gebaseerd op het plaatsen van zo veel mogelijk negatieve post geënt is, dat die van mij dit is. Ik heb een leven buiten een forum, aan de vele posts die jullie doen, durf ik dit voor jullie serieus in twijfel trekken!

Mmm geil.

Ow sorry, je post was zo saai dat ik even aan andere dingen dacht.
 
whatever... Jullie mening is blijkbaar de enige juiste in jullie achterlijke wereldvreemde houding.
Jullie hebben geen idee wat de afgelopen jaren zijn geweest voor mij, vanwaar ik kom en wat ik er voor heb moeten doen en laten! UIt mijn stats leiden jullie af dat ik snel snel wat kilo's wil pakken 'omdat het zomer wordt' achterlijke mongool om zoiets meteen te moeten suggereren! Of wat de reden zou kunnen zijn dat ik aangeef wat ik heb aangegeven in voorraad te hebben? Al ooit gedacht dat er misschien wél een geldige reden achter zit waar jullie geen fucking zaken mee hebben. Ik stel een vraag en verwacht een antwoord. geen plat gelul van would be moraalridders die zich waarschijnlijk zelf schuldig voelen over wat ze ooit allemaal hebben geprobeerd. heiliger zijn dan de paus is blijkbaar hot hier, is niet de eerste keer dat ik dergelijke reacties lees. Of bestaat er misschien een soort van ontgroening voor je er bij hoort en recht hebt op een normaal antwoord wanneer men met een vraag zit??
Ik had wel verwacht dat er een paar randdebielen op deze site zaten, maar niet dat iedereen vooringenomen zou zijn.
Typisch uit de hoogte doen terwijl jullie niet eens weten waarover het gaat. En dan elkaar maar steunen, want ho maar, er zou maar eens iemand een zinnig antwoord moeten geven en de rest van de kudde blinde schapen achterlaten.
Als jullie geen idee hebben over hoe een zinnig antwoord in elkaar te steken met woorden van meer dan twee lettergrepen, onthou jullie dan van commentaar. Of denken jullie nu echt dat ik mij door jullie ga laten ontmoedigen?
Omdat jullie enge microwereld gebaseerd op het plaatsen van zo veel mogelijk negatieve post geënt is, dat die van mij dit is. Ik heb een leven buiten een forum, aan de vele posts die jullie doen, durf ik dit voor jullie serieus in twijfel trekken!

hey dude, misschien ligt het niet aan iedereen hier maar aan jou.

Helemaal als je gelijk zo achterlijk reageert ga je never nooit niet een fatsoenlijke reactie krijgen. Uit jouw posts blijkt dat je je helemaal niet hebt ingelezen omtrent het hoe en wat. Uit de reacties kun je opmaken dat je kuurvoorstel helemaal NOT done is. Dat jij er dan voor kiest daar niet iets mee te willen doen ligt niet aan het forum hier, maar aan je eigen debieligheid. Zie jij beginnende kuurders ooit zulk soort kuren doen, alleen maar "omdat ze het tot hun beschikking hebben gekregen"? Slaat toch helemaal nergens op. Succes met je rare in elkaar geflanste kuur. Doei.
 
Nou dan lekker gaan kuren met deze setup en middelen.... Succes met je herstel! :roflol:
 
Ik ga je zien Filemon....
 
weet je wat jongens, ik haal mijn info wel ergens anders. Wat een bende eikels zijn jullie. Alsof jullie allemaal netjes 'de regels' volgen.
Fuck off!

Zit je al aan de test ofzo, roid rage?:haha:
whatever... Jullie mening is blijkbaar de enige juiste in jullie achterlijke wereldvreemde houding.
Jullie hebben geen idee wat de afgelopen jaren zijn geweest voor mij, vanwaar ik kom en wat ik er voor heb moeten doen en laten! UIt mijn stats leiden jullie af dat ik snel snel wat kilo's wil pakken 'omdat het zomer wordt' achterlijke mongool om zoiets meteen te moeten suggereren! Of wat de reden zou kunnen zijn dat ik aangeef wat ik heb aangegeven in voorraad te hebben? Al ooit gedacht dat er misschien wél een geldige reden achter zit waar jullie geen fucking zaken mee hebben. Ik stel een vraag en verwacht een antwoord. geen plat gelul van would be moraalridders die zich waarschijnlijk zelf schuldig voelen over wat ze ooit allemaal hebben geprobeerd. heiliger zijn dan de paus is blijkbaar hot hier, is niet de eerste keer dat ik dergelijke reacties lees. Of bestaat er misschien een soort van ontgroening voor je er bij hoort en recht hebt op een normaal antwoord wanneer men met een vraag zit??
Ik had wel verwacht dat er een paar randdebielen op deze site zaten, maar niet dat iedereen vooringenomen zou zijn.
Typisch uit de hoogte doen terwijl jullie niet eens weten waarover het gaat. En dan elkaar maar steunen, want ho maar, er zou maar eens iemand een zinnig antwoord moeten geven en de rest van de kudde blinde schapen achterlaten.
Als jullie geen idee hebben over hoe een zinnig antwoord in elkaar te steken met woorden van meer dan twee lettergrepen, onthou jullie dan van commentaar. Of denken jullie nu echt dat ik mij door jullie ga laten ontmoedigen?
Omdat jullie enge microwereld gebaseerd op het plaatsen van zo veel mogelijk negatieve post geënt is, dat die van mij dit is. Ik heb een leven buiten een forum, aan de vele posts die jullie doen, durf ik dit voor jullie serieus in twijfel trekken!
Take a Snicker bro, everytime you get hungry, you turn into a diva

Ohja, luister naar de tips van Vonk & beeldkijker hierboven, daar word je echt buff van.:flexbiceps::roflol:
 
Wel bijzonder ook dat je 4 november 2013 nog 17 was..
 
Grappig hoe jullie én een karikatuur worden van jullie zelf, én me tegelijk nog gelijk geven ook... Keep up de good work girls, schiet lekker op zo!
Bye!
 
Zou maar snel beginnen met je kuurtje, want voor je t weet staat Tomorrowland voor de deur :flexbiceps::roflol:
 
Is dit nu écht zo dat jullie te dom zijn om zinnige antwoorden te geven? Djeezes wat een marginaal niveau. Leer op zijn minst spellen jongens... Het begint vervelend te worden om in mijn hoofd jullie spelfouten steeds weer te moeten corrigeren...
 
Is dit nu écht zo dat jullie te dom zijn om zinnige antwoorden te geven? Djeezes wat een marginaal niveau. Leer op zijn minst spellen jongens... Het begint vervelend te worden om in mijn hoofd jullie spelfouten steeds weer te moeten corrigeren...

Ik heb je een zinnig antwoord gegeven. Maar daar doe je ook niets mee hè.
 
nou nou, eerst zeuren om negatief advies, nu om de spelling? Moet jij geen docent worden ofzo? Geloof trouwens dat jij net degene was die zei "gewoon vragen, niet aannemen". Ik heb toevallig redelijk zware dyslexie, dus eerst vragen, dan oordelen:rolleyes:
 
Is dit nu écht zo dat jullie te dom zijn om zinnige antwoorden te geven? Djeezes wat een marginaal niveau. Leer op zijn minst spellen jongens... Het begint vervelend te worden om in mijn hoofd jullie spelfouten steeds weer te moeten corrigeren...
Ik geef toch een zinnig antwoord? Ik wens je succes met herstel als je echt deze kuur gaat draaien. Buiten dat ik persoonlijk 19 te jong vind om te kuren.. Al heb je waarschijnlijk al wel besloten dat je los gaat!
 
Maak ik spelfouten? U wot mate?
 
Back
Naar boven