XXL Nutrition

Kuurvoorstel herintreder

Bezoekers in dit topic

Ik snap de reacties en heb er goed over nagedacht. Ik wil dan ook niet eigenwijs overkomen maar wil wel mijn plan doortrekken.Over de HCG lees ik verschillende doseringen en momenten van injecteren Wat lijkt jullie beter zoals ik het nu bedacht heb of alleen in de nakuur en dan een hoge dosis?

don't feed the troll!
 
Thanx bob k

---------- Post toegevoegd Tue 12 Mar 2013 om 13:45 ----------

@ ovosnovo

Stop zelf met trollen mr. 1%
 
Thanx bob k

---------- Post toegevoegd Tue 12 Mar 2013 om 13:45 ----------

@ ovosnovo

Stop zelf met trollen mr. 1%


Probeer het zelf maar is te halen met je auswitzlichaam en je kuurtjes ;)
 
Zulke uitspraken doe je toch niet? Ik laat me ook niet naar dat niveau verlagen.
 
Ik ben ondertussen bezig, over de helft en zit op 74 kg a 15% (kwam van 67 kg 20%

Dit is de (cut)kuur geworden:

Week 1-12 500mg Test E per week
week 1-3 40 mg winstrol per dag verdeeld over twee momenten per dag (ik let op halfwaardetijden)
Week 3-6 50 mg winstrol
Week 4-14 HCG 2 x 250IU per week
Week 0-13 t3 opbouwen 25-100 mcg en afbouwen 100-12,5 mcg

Ik twijfel om op het eind nog winstrol te slikken om zo extra hard uit de kuur te komen aangezien ik tussen mn laatste inject en de nakuur in zuid spanje aan een van de costa's lig. Alleen weet ik niet of dit medisch verantwoord is en of ik dan mijn nakuur aan moet passen. Ik begreep dat ivm de cortisonen die je krijgt van de winstrol je arofixen naast de nolvadex moet gaan slikken, kan iemand me daar wat meer over vertellen of me een duwtje naar de juiste info geven
 
Laatst bewerkt:
74 KG met 15% ik zou me schamen om te gaan kuren. Echt het type beachboy om straks in zuid spanje er strak uit te zien. Gewoon slikken die troep, het boeit je niet om nu al te kuren dus waarom niet meteen 12 weken aan de winstrol!
 
hahaha nou na spanje houd het leven niet op hoor. Toch bedankt voor je reactie jij bent een goeie voor dit forum.
 
Verder geen reacties?
 
Ik zou die test e alleen nemen en doseren 250mg pw
Het is je eerste kuur je weet niet hoe je erop gaat reageren
Als je niet lekker ervan wordt of dergelijke, dan weetje waar t aan ligt
In de toekomst mocht je weer gaan kuren kan je bijstoffen gaan nemen etc

Ik was toendertijd ook zo eigenwijs woog toen 80kg bij 8%
Gegained naar 89 en maar 82 overgehouden (zonde)
Toen 2 jaar natural doorgegaan en geeindigd op 97kg.
Fout van me was dat k natural amper de kans had gegeven (2jaar training)
 
Ik snap dat ik te snel begonnen ben en hoop iets meer vast te houden. Ik ben al over de helft vd kuur dus doseren op 250 mg of de winstrol eruit laten zit er niet meer in haha. Ik heb voor 500 mg gekozen omdat het eerste merk test e wat ik had niet zo goed werkte bij anderen (die al eerder waren begonnen). Ik ben nu begonnen met een ander merk en dat werkt merkbaar anders. Veel sneller op mn teentjes getrapt , een stuk geiler enzo.Om op het verhaal van de winstrol op het eind terug te komen: Ik las in een ander topic dat je je niet druk moet maken over de cortisonen op het eind. Ook lees ik elders op het www dat winstrol juist de cortisonen verlaagd dus nu weet ik het helemaal niet meer?!
 
Hoe is je voeding?
 
Ik ben aan het cutten en zit hoog in de eiwitten met laag in de koolhydraten. Ongeveer 1900 Kcals macro's 55/18/27 met een paar keer per week een cheatmeal. Ik val wel goed af op het moment mn buik wordt merkbaar strakker en als ik mn huid strak trek zie ik de bovenste twee blokjes al van mn wasbord. Ik kom langzaam iets aan. Ik schat zo ongeveer 700 gr per week.
 
Back
Naar boven