fenom
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha je nakuur tijdens je kuur doen. Tijdwinst hoor! Slimmigheidje

ik zei gewoon wat ik gedaan had en wat ik er van vond .ieder zijn mening . later ben ik ook volledig anders gaan samen stellen maar dit was toen mijn eerste. je leert uit ervaring . respect is een mooie deugd
Het niveau is in de tijd dat ik weg geweest ben alleen maar verder gezakt zie ik. Doel ik niet alleen op kennis. Maar als iemand nog niet eens een klein beetje de moeite neemt om duidelijk te typen, hoe kan je dan iemand serieus nemen?
Het niveau is in de tijd dat ik weg geweest ben alleen maar verder gezakt zie ik. Doel ik niet alleen op kennis. Maar als iemand nog niet eens een klein beetje de moeite neemt om duidelijk te typen, hoe kan je dan iemand serieus nemen?

Niveau daalt enorm de laatste tijd, serieus de ene Pipo na de andere met vreemde kuurvoorstellen, weinig kennis en/of discipline, ongetrainde lijven en dan ook nog eens zeer bijdehand gaan doen als er iemand de moeite neemt om advies te geven.... laat ze lekker hun ding doen, komen zichzelf wel tegen. Kansloze figuren.
ik zei gewoon wat ik gedaan had en wat ik er van vond .ieder zijn mening . later ben ik ook volledig anders gaan samen stellen maar dit was toen mijn eerste. je leert uit ervaring . respect is een mooie deugd
Begrijp mij niet verkeerd, ik kan zeker duidelijk typen. En ik ben ook in staat om mij netjes te verwoorden, maar dit is geen forum voor advocaten en ambtenaren dus zou u er baat bij hebben als ik het gewoon wat makkelijker maak voor mezelf. Of zit u daar mee?
Kuur verleden aantal oral onlys gedaan da wel maa verder ja he creatine 4 weken whahaha nee geintje uhm ja week ammel ni meer man
ieder zijn ding , als ik vroeger trenbelone nam moest ik de laatste 2 weken van mijn kuur dit beginnen doen want anders voelde ik me niet lekker, die tijd had ik nog nooit heg genomen erna heb ik het zo met heg gedaan, en mijn laatste 2 kuren dat ik gedaan heb ik het gedaan hoe ze het hier predikten lol , maar bij nu 6 jaar gestopt met trainen en onlangs eigenlijk terug begonnen maar naturel dan .heb andere doelen in mijn leven maar ik doe het nog om iets van sport te doen en omdat ik wat uitstraling moet hebben voor mijn werk . beetje een formaat behouden lol
Een serieus onderwerp als dit verdient toch op zijn minst interpunctie en een degelijke zinsopbouw?
Komt dit over als een serieus niveau?
Huilie huilie bla bla bla ik hoor een bejaarde man klagen
Vette ecto whaha ik train 1 jaar en 2 maanden ik weeg 74kg met 17% vp en ik heb de lengte van 1m58 ik ben 18 jaar dus wat lul je nou man kanker kneusjeIk hoor een vette ecto die niet tegen kritiek kan. Man up, als je je eigen plan blijft trekken zonder basiskennis ga je nog veel vaker kritiek krijgen.
Vette ecto whaha ik train 1 jaar en 2 maanden ik weeg 74kg met 17% vp en ik heb de lengte van 1m58 ik ben 18 jaar dus wat lul je nou man kanker kneusje
TS gaat zichzelf vanzelf tegenkomen....
Met fatsoenlijk eten kom je verder dan met kuren... Dus start nu eerst maar eens met een inleeskuurtje voor voeding.
Zal je veel meer aan hebben.
TS gaat zichzelf vanzelf tegenkomen....
Met fatsoenlijk eten kom je verder dan met kuren... Dus start nu eerst maar eens met een inleeskuurtje voor voeding.
Zal je veel meer aan hebben.
Misschien in plaats van het te zeggen het ook gaan doen.