Fitness Seller

Kuurvoorstel Maart Test-E + Kick

• Topic Starter Topic Starter
Dit wordt eenzelfde kuur die ik ook voor ogen heb. Waarom heb je gekozen voor maar vier weken op 40mg Winstrol als ik vragen mag?

In je vorige Winstrol-only kuur zie ik W1-6 op 50mg.

Omdat de winstrol slechts dient als kickstart in deze kuur. Dat wil zeggen dat je van begin af aan al 'iets' hebt voordat de test het overneemt. De test werkt meteen, alleen is dit echter pas merkbaar na ongeveer 3/4 weken.

Omdat de winstrol slechts dient als kickstart in deze kuur. Dat wil zeggen dat je van begin af aan al 'iets' hebt voordat de test het overneemt. De test werkt meteen, alleen is dit echter pas merkbaar na ongeveer 3/4 weken.

Dat klopt en er is verder niets mis met dat principe. Echter zie ik ook mensen die een langere winstrol kuur nemen als kickstarter (6 weken) en wel gelijk het op 50mg zetten. Vandaar dat ik mij afvroeg wat jouw overwegingen waren om het op 4 weken te houden met maar 40mg, terwijl je had aangegeven in je andere log dat je verder geen problemen had met Winstrol op 50mg.

Dat klopt en er is verder niets mis met dat principe. Echter zie ik ook mensen die een langere winstrol kuur nemen als kickstarter (6 weken) en wel gelijk het op 50mg zetten. Vandaar dat ik mij afvroeg wat jouw overwegingen waren om het op 4 weken te houden met maar 40mg, terwijl je had aangegeven in je andere log dat je verder geen problemen had met Winstrol op 50mg.

Je hoort daarentegen ook vaak ( bij winny minder dan bij Dbol ) dat die mensen na die 6 weken toch een eind terugzakken in kracht omdat na 4 weken de Dbol + Test lekker werken, 2 weken later gaat de Dbol eruit en heb je dus 350 mg minder AAS in je donder. Kickstart is imo nooit meer dan 3 a 4 weken.

Je hoort daarentegen ook vaak ( bij winny minder dan bij Dbol ) dat die mensen na die 6 weken toch een eind terugzakken in kracht omdat na 4 weken de Dbol + Test lekker werken, 2 weken later gaat de Dbol eruit en heb je dus 350 mg minder AAS in je donder. Kickstart is imo nooit meer dan 3 a 4 weken.

Daar sluit ik me bij aan, de test speelt in deze kuur de hoofdrol. De winstrol brengt de boel een beetje op gang maar is binnen deze kuur 'voor erbij' om het zo maar even te zeggen.

Dit wordt eenzelfde kuur die ik ook voor ogen heb. Waarom heb je gekozen voor maar vier weken op 40mg Winstrol als ik vragen mag?

In je vorige Winstrol-only kuur zie ik W1-6 op 50mg.

Waarschijnlijk kickstart. 4 weken komt ong overeen met een potje ;)

Hallo DBB'ers,

Hierbij mijn kuurvoorstel, ik was van plan om deze kuur in Maart te starten. Graag jullie feedback.

Week 1-4 Winstrol 40 MG/ED
Week 1-10 Test-E 500 MG/EW
Week 1-12 HCG 250iu EOD
Week 12-15 Nolvadex 20 MG/ED

Ik heb veel topics en discussies over het gebruik van HCG gevolgd en kwam uit bij 250iu EOD als meest aanbevolen dosering. Start van de nakuur begint twee weken na de laatste inject, HCG loopt tot en met de eerste week van de nakuur. Kuurverleden is een winny only waarvan ik een log heb bijgehouden hier op het forum.

Ik zie jullie meningen graag tegemoet.

BBambition.
Goed bezig kerel! Dit is interessant net zoals je andere kuur. Ik volg!

Bump, niemand een reactie op mijn voorgaande vraag?

Kan goed ja. Ik heb zelf U100 van 1 ml maar ik gebruik ze dan ook niet alleen voor de HCG. Om subQ te zetten heb je zat aan dat naaldje van 8 mm lijkt mij.

Kan goed ja. Ik heb zelf U100 van 1 ml maar ik gebruik ze dan ook niet alleen voor de HCG. Om subQ te zetten heb je zat aan dat naaldje van 8 mm lijkt mij.

Thanks voor de reactie bro. Ja ik hoef enkel die 0,1 ml HCG te zetten dus leek 1 ml me een beetje overbodig. Maar goed wilde het even zeker weten.

Ja die zijn gewoon goed Bbambition

---------- Post added at 13:55 ---------- Previous post was at 13:55 ----------

Thanks voor de reactie bro. Ja ik hoef enkel die 0,1 ml HCG te zetten dus leek 1 ml me een beetje overbodig. Maar goed wilde het even zeker weten.

Zo kun je het ook beter aflezen :)

Terug
Naar boven