Fitness Seller

Kuurvoorstel September 2013! 30+ weken?!

dbfbb1

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m83
Massa
97kg
Vetpercentage
12%
Heren,

Ik draai alweer een paar jaar mee.
Verschillende 10-12 weekse kuurtjes gedaan(test,primo).
Graag zou ik in september langer on willen gaan 30+ weken.
HGH heeft nog in mijn gedachte gespeeld maar aangezien ik nog 23 ben vind ik dit nog een beetje te vroeg.

Mijn voorstel:

Deel1:

Week 1-6 Winstrol 50mg ED
Weel 1-16 Test E 500mg EW
Week 1-16 Bold 600mg EW

Bridge:
4 tot 6 weken Test E 125mg EW

Deel2:
Week 1-4 Anavar 100mg ED
Week 1-10 Test E 500mg EW
Week 1-10 Primo 600mg EW
Gedurende deel 2 Ephedrine om de twee weken mee laten lopen.

Nakuur:
Week 1-6 HMG 3x ??mg EW
Week 1-3 Clomid 50mg ED
Gedurende de kuur tot de nakuur 1000iu HCG EW

Het idee is om de eerste 16 weken te bouwen met test/bold.
Na de bridge kcal iets naar beneden te schroeven en extra hard uit de kuur te komen.

Een aantal vragen:
Hoe lang zou ik moeten gaan bridgen? 4 of 6 weken?
Hoeveel mg HMG per week zetten in de nakuur?

Drie weken clomid na 30 weken kuren is veelste weinig. Nakuur is een derde van je kuur met een minimum van voer weken.

zou toch 6weken bridgen.4 vind ik wat kort en mss 10mg nolva tijden bridge per dag?

Ik vind het persoonlijk een beetje nutteloos om je kuur te kickstarten met winny als je toch 30 weken gaat kuren. Kans is groot dat je cholesterol dan al van begin af aan verdoet is.

• Topic Starter Topic Starter
@Customs: Zat inderdaad zelf ook aan 6 weken te denken. Hoezo de nolva in de bridge? Thanks!

@DoubleCheese: Oke, als er hier meer mensen mee eens zijn laat ik de winstrol eruit. Starten met Anavar en Winstrol in deel 2 als kickstart een optie? Thanks!

Waarom zou je nolva gebruiken tijdens je kuur? Tenzij je last krijgt van gyno zie ik geen reden tot nolva tijdens de kuur.

niet tijden de kuur.maar tijdens de bridge 10mg nolva.voor het herstel tegen de volgde kuur na de bridge.

Ja voor gyno dus;)

Test spuiten en dan Nolva nemen om te herstellen is belachelijk natuurlijk.

Als je bedenkt hoe lang de halfwaardetijd is van Boldenone, die is gekoppeld aan de undecylenaatester, dan is het misschien verstandig om nog langer dan 6 weken te bridgen.

Eight patients with Klinefelter’s syndrome received either 500 mg or 1,000 mg of TU by intramuscular injection; 3 months later, the other dose was given to each man (except to one, who did not receive the 1,000-mg dose). Pharmacokinetic analysis showed a terminal elimination half-life of 18.3 +- 2.3 and 23.7 +- 2.7 days.
A pharmacokinetic study of injectable testosterone undecanoate in hypogonadal men.

Als je na een kuur van 500mg test e een bridge zou doen van 6 weken op 125mg, schommel je de laatste 4 weken van die bridge tussen de 11 en 25 mg testosteronafgifte per dag, om zo je katabole hormonen te doen dalen. Stel dat je 16 weken lang 600mg boldenone undecylenaat gebruikt. Het duurt dan, volgens de roidcalc, alleen al bijna 5 weken voordat je boldenonegehalte is gedaald naar een afgifte van 25mg per dag (en 8 weken tot een afgifte van 10mg per dag!). Als we hier voor het gemak die laatste 4 weken van de 6 weken bridge bij op tellen, zit je op een bridge van 9 weken. Wat ik probeer te zeggen is, als je een bridge aanhoudt van 6 weken na het gebruik van Boldenone, zullen je katabole hormonen na afloop nog steeds vrij hoog zijn. Het gevolg is dat je minder zal gainen in je tweede AAS-ronde. Het is dus wellicht een goed idee om wat langer te bridgen dan 6 weken.

Als je bedenkt hoe lang de halfwaardetijd is van Boldenone, die is gekoppeld aan de undecylenaatester, dan is het misschien verstandig om nog langer dan 6 weken te bridgen.

A pharmacokinetic study of injectable testosterone undecanoate in hypogonadal men.

Als je na een kuur van 500mg test e een bridge zou doen van 6 weken op 125mg, schommel je de laatste 4 weken van die bridge tussen de 11 en 25 mg testosteronafgifte per dag, om zo je katabole hormonen te doen dalen. Stel dat je 16 weken lang 600mg boldenone undecylenaat gebruikt. Het duurt dan, volgens de roidcalc, alleen al bijna 5 weken voordat je boldenonegehalte is gedaald naar een afgifte van 25mg per dag (en 8 weken tot een afgifte van 10mg per dag!). Als we hier voor het gemak die laatste 4 weken van de 6 weken bridge bij op tellen, zit je op een bridge van 9 weken. Wat ik probeer te zeggen is, als je een bridge aanhoudt van 6 weken na het gebruik van Boldenone, zullen je katabole hormonen na afloop nog steeds vrij hoog zijn. Het gevolg is dat je minder zal gainen in je tweede AAS-ronde. Het is dus wellicht een goed idee om wat langer te bridgen dan 6 weken.

goed stukje!

niet tijden de kuur.maar tijdens de bridge 10mg nolva.voor het herstel tegen de volgde kuur na de bridge.

Bridge is gewoon nog de kuur. Of je nu 125 mg test of 1000 mg test zet maakt niet uit. Nolva gebruik je als nakuur of tegen gyno. Je eigen aanmaak gaat echt niet gestart worden als je nog test zet.

Bridge is gewoon nog de kuur. Of je nu 125 mg test of 1000 mg test zet maakt niet uit. Nolva gebruik je als nakuur of tegen gyno. Je eigen aanmaak gaat echt niet gestart worden als je nog test zet.

ja zoals gezegt al ik had het op tegen gyno tijdens de kuur.grt

Als het eerste deel van je kuur is om te bouwen en je kuurt 30 weken zie ik het nut van de Winstrol niet, als kickstart lijkt het me niet handig. Als je wil groeien en het vasthouden door de lengte van je kuur zou je 3 weekjes Anadrol kunnen overwegen 100mg/ed. Maar daar zal vast niet iedereen het mee eens zijn :)
Ik zou me ook niet vastprikken op die 16weken. Gewoon gebruiken tot je niet echt meer groeit. Kan eerder zijn kan later zijn.

Ik zou inderdaad ook die winstrol droppen, hoogstens wat dbol nemen. Je kan ook de EQ/bold frontloaden.

Persoonlijk zou ik ook dat geld voor var lekker in tren stoppen. Stuk effectiever voor recomp en lean worden en de sides vallen best mee.

zou toch 6weken bridgen.4 vind ik wat kort en mss 10mg nolva tijden bridge per dag?

wel nova ! iedereen lacht hier wel maar je oestrogeen stijgt mee aan de hoeveelheid test die je zet , dus als je van 500 naar 125 gaat is je oestrogeen in je bridge in verhouding met je test te hoog waardoor je je klote gaat voelen en het net is of je geen test zet ! ik heb 3x gebridged 1x zonder nolva en was zwaar depri en was er klaar mee , 2x daarna 10 mg nolva genomen tijdens bridge en voelde me perfect ! in je bridge herstellen je waardes ook (op je eigen test waarden na) dus gewoon nolva en die oestrogeen naar beneden douwen ;)

wel nova ! iedereen lacht hier wel maar je oestrogeen stijgt mee aan de hoeveelheid test die je zet , dus als je van 500 naar 125 gaat is je oestrogeen in je bridge in verhouding met je test te hoog waardoor je je klote gaat voelen en het net is of je geen test zet ! ik heb 3x gebridged 1x zonder nolva en was zwaar depri en was er klaar mee , 2x daarna 10 mg nolva genomen tijdens bridge en voelde me perfect ! in je bridge herstellen je waardes ook (op je eigen test waarden na) dus gewoon nolva en die oestrogeen naar beneden douwen ;)

Zit wel wat in ja!

dit! en zeker geen gyno want lang on is meestal gyno.

Terug
Naar boven