MuscleMeat

Kuurvoorstel September 2013! 30+ weken?!

@ rico. doe dit alijd en werkt idd beter!maar hier gewoon niet op ingaan en hun gelijk geven;) heb jij ervaring met een bridge alleen met anavar of dboll? heb gelezen dat je hier nog beter van herstelt tijdens bridge?grt

Bold in een bulk snap ik niet. Enige voordeel kan zijn dat je meer honger zou kunnen krijgen.
Langer dan 12 weken bulken vind ik ook zinloos aangezien je na 8 a 10 weken echt niks meer gaat pakken.
Ik zou bold eruit gooien en 200 a 400mg deca per week nemen, zet véél meer zoden aan de dijk!
Winstrol als kickstart zou ik lekker op 4 weken houden, daarna neemt de rest het wel over.

Dus deek 1:
week 1-4 winstrol 50 ed
week 1-10 test e 500 ew
week 1-10 deca 200 a 400 ew

Bridge 4 weken doen, is genoeg om je gezondheid te laten herstellen en je houdt de kuur korter.

Kickstart met anavar is onzinnig omdat het niet echt een kick geeft en naar mijn idee meer een middel is om voor langere tijd te nemen.
Je buikvet zal namelijk flink verminderen en je behoudt je kracht en massa er goed mee.
Ik zou in ieder geval 8 weken anavar pakken als je kuur al een paar weken bezig is zodat het samenvalt met de rest.
Test e zou ik wat lager doen zodat je er beter uit ziet en primo is prima.

Dus deel 2:
week 3-10 anavar 80 a 100 ed
week 1-10 test e 250 ew
week 1-10 primo 600 ew

Nakuur:
week 1-8 nolva 20mg ed
week 1-4 hmg 3x 75iu per week

Tijdens je kuur 500iu hcg per week nemen tot een week voor je nakuur.

Bold in een bulk snap ik niet. Enige voordeel kan zijn dat je meer honger zou kunnen krijgen.
Langer dan 12 weken bulken vind ik ook zinloos aangezien je na 8 a 10 weken echt niks meer gaat pakken.
Ik zou bold eruit gooien en 200 a 400mg deca per week nemen, zet véél meer zoden aan de dijk!
Winstrol als kickstart zou ik lekker op 4 weken houden, daarna neemt de rest het wel over.

Dus deek 1:
week 1-4 winstrol 50 ed
week 1-10 test e 500 ew

Bridge 4 weken doen, is genoeg om je gezondheid te laten herstellen en je houdt de kuur korter.

Kickstart met anavar is onzinnig omdat het niet echt een kick geeft en naar mijn idee meer een middel is om voor langere tijd te nemen.
Je buikvet zal namelijk flink verminderen en je behoudt je kracht en massa er goed mee.
Ik zou in ieder geval 8 weken anavar pakken als je kuur al een paar weken bezig is zodat het samenvalt met de rest.

Dus deel 2:
week 1-10 test e 250 ew
week 1-10 primo 600 ew

Nakuur:
week 1-8 nolva 20mg ed

Maar deca = lange ester. Zeker als je 'm op 400mg zet, lijkt me een bridge van 4 weken te kort. Na 3 weken zit je dan nog op een actieve hoeveelheid van 100mg nandrolon. Ik denk dat je je lichaam dan niet genoeg tijd geeft om de katabole hormonen te doen dalen.

Maar deca = lange ester. Zeker als je 'm op 400mg zet, lijkt me een bridge van 4 weken te kort. Na 3 weken zit je dan nog op een actieve hoeveelheid van 100mg nandrolon. Ik denk dat je je lichaam dan niet genoeg tijd geeft om de katabole hormonen te doen dalen.

Mja je hebt wel een punt, misschien nog ff 2 weken eraan plakken.

Drie weken clomid na 30 weken kuren is veelste weinig. Nakuur is een derde van je kuur met een minimum van voer weken.

3 weken is inderdaad te kort maar een derde van je kuur slaat nergens op. Ja als je 6 tot 10 weken kuurt, maar alles daarboven kan je deze regel niet hanteren natuurlijk.

Dus deek 1:
week 1-4 winstrol 50 ed
week 1-10 test e 500 ew

Dus deel 2:
week 1-10 test e 250 ew
week 1-10 primo 600 ew

Nakuur:
week 1-8 nolva 20mg ed

wat vind jij van de 10mg nolva tijdens de bridge testoflesje.

Onzinnig want je herstelt er niks mee zolang je AAS blijft nemen. Mocht je gyno krijgen kan je wel nolva tijdens AAS nemen maar dit staat los van of je bridget

vind dit raar.op amiricaanse boarden zeggen ze dat het bepaald waardes doet dalen.?maar ik doe dit sowieso ook voor gyno.

vind dit raar.op amiricaanse boarden zeggen ze dat het bepaald waardes doet dalen.?maar ik doe dit sowieso ook voor gyno.

Als je dan ook zegt welke waardes ipv een half verhaal te geven kunnen we verder speculeren.
Als je het voot gyno doet zou ik het vanaf de eeste dag doen.
Je bent heel gevoelig voor gyno?

Als je dan ook zegt welke waardes ipv een half verhaal te geven kunnen we verder speculeren.
Als je het voot gyno doet zou ik het vanaf de eeste dag doen.
Je bent heel gevoelig voor gyno?

ja ik heb al kleine knobbel die niet meer weg gaat en na 6weken kuren ongeveer word het gevoelig.maar ik heb het ook niet alleen op gyno.ik heb gelezen dat het andere waardes herstelt tijdens de bridge..maar vraag mij niet meer de welke.

• Topic Starter Topic Starter
Heel sterk verhaal Testoflesje ga dit zeker overwegen!:)
Heb de bold alleen al zo goed als liggen en wil het toch eens proberen:)

Is in de nakuur clomid bij de nolva/hmg voegen overkill?

Ik denk dat je Arimidex of Aromasin bedoeld, Nolva doet niks met waardes, dat schermt alleen je t**ten af tijdens een cycle.

Heel sterk verhaal Testoflesje ga dit zeker overwegen!:)
Heb de bold alleen al zo goed als liggen en wil het toch eens proberen:)

Is in de nakuur clomid bij de nolva/hmg voegen overkill?

Naar mijn weten doet nolva en clomid vrijwel hetzelfde alleen heb je meer bijwerkingen met clomid

Gebruikelijke hoeveelheden zijn 0.5g of 0.25g Arimidex EOD of 12.5mg Aromasin EOD.

• Topic Starter Topic Starter
Hoe zit het met de HMG testoflesje?
worden geleverd 75iu per flesje.
Is het dan de bedoeling om 3x per week een flesje te zetten?

Terug
Naar boven