AndroidHealthClinic

kuurvoorstel Test 125 tren 400

Je weet wat de sides van tren zijn?
ik zou wel HCG mee laten lopen vanaf week 1.

en preventief mee laten lopen zou ik niet doen.. belemmerd je gains

Waar staat dat dostinex je gains in de weg staat ? Dostinex is geen anti oestrogeen .... Maar indd pas nemen als je last krijgt veel mensen hebben er geen last van , je neemt ook geen paracetemol als je geen hoofdpijn hebt .. Dostinex is duur dus bewaar et voor als je het nodig hebt .

• Topic Starter Topic Starter
oke dus test dan maar gewoon op 250 zetten in plaats van 125 en om de 7 dagen injecteren en geen kickstart.
Ben eens benieuwd wat dit gaat geven :)

250/400 is 3 ml, dat zet je toch gewoon in 1 keer? Als je dat E5D gaat zetten zet je uiteraard een stuk meer per week gezien.

Ik denk dat je met 125 mg test, 400 tren EN een AI te weinig oestrogeen overhoudt en je een boel complicaties op gaat lopen persoonlijk.

Ik zet 1,5 ml 2x per week.
Heb ik dan niet wat betere bloedwaardes?

Ik zie geen argumenten waarom 250mg test zoveel beter is dan 125mg test? Bij 125mg heb je mogelijk minder trenbijwerkingen, en die 125mg test extra heeft niet echt een significante anabole meerwaarde t.o.v. wat de 400mg tren doet.

Ik zie geen argumenten waarom 250mg test zoveel beter is dan 125mg test? Bij 125mg heb je mogelijk minder trenbijwerkingen, en die 125mg test extra heeft niet echt een significante anabole meerwaarde t.o.v. wat de 400mg tren doet.

Oestrogene/androgene verhoudingen. Te weinig oestrogeen en je hebt meer kans op infecties en blabla. Is wel ergens een topic hier en Cools zegt het ook. Heb het zelf ook mogen ondervinden.

Oestrogene/androgene verhoudingen. Te weinig oestrogeen en je hebt meer kans op infecties en blabla. Is wel ergens een topic hier en Cools zegt het ook. Heb het zelf ook mogen ondervinden.
Ah, goed punt. 400mg AAS dat niet omzet naar oestrogeen, zal vrij veel aromatase bezet houden.

Terug
Naar boven