MuscleMeat

Kuurvoorstel test + dianabol

Bezoekers in dit topic

Dit is echt totale onzin. Veel van deze problemen zijn ook gerelateerd aan genen.

Dus jij denkt dat de meeste mensen van een beetje dianabol zeer verhoogde leverwaarden krijgen?

Ik denk het niet.
 
Dus jij denkt dat de meeste mensen van een beetje dianabol zeer verhoogde leverwaarden krijgen?

Hou nou toch op.
Niet per se. Wat is zeer verhoogt in jouw ogen? Kwantificeer dat eens.

Dit is afhankelijk van diverse factoren, waaronder: genen, lifestyle en of gebruik van eventuele supplementen.
 
Niet per se. Wat is zeer verhoogt in jouw ogen? Kwantificeer dat eens.

Dit is afhankelijk van diverse factoren, waaronder: genen, lifestyle en of gebruik van eventuele supplementen.

Thomas, je zal verder best een goede vent zijn, maar laten we deze discussie maar eindigen.

Ik heb nog een drukke avond met al mijn vrienden (alleen op de bank met mijn hond).
 
Thomas, je zal verder best een goede vent zijn, maar laten we deze discussie maar eindigen.

Ik heb nog een drukke avond met al mijn vrienden (alleen op de bank met mijn hond).
Veel plezier daarmee :thumbup:
 
Niet per se. Wat is zeer verhoogt in jouw ogen? Kwantificeer dat eens.

Dit is afhankelijk van diverse factoren, waaronder: genen, lifestyle en of gebruik van eventuele supplementen.

er zijn zelfs onderzoeken waar ze mensen 24 weken oxymetholone laten gebruiken
doe je research en niet dom doen met ''jij weet echt niet waar je het over hebt he''
 
er zijn zelfs onderzoeken waar ze mensen 24 weken oxymetholone laten gebruiken
doe je research en niet dom doen met ''jij weet echt niet waar je het over hebt he''
Die zullen er best zijn. Hadden ze daar het daar zeker over een terugval na 4 weken dbol als kickstart :emo:.

Je hebt totaal geen idee wat de intentie is van deze kickstart en waarom de meeste mensen het voor 4-5 weken gebruiken.
 
nee met dat onderzoek wilde ik aantonen dat 7 weekjes dboll best mogelijk is en niet gelijk voor een levertransplantatie zal zorgen.

wat ben jij dom zeg.
 
nee met dat onderzoek wilde ik aantonen dat 7 weekjes dboll best mogelijk is en niet gelijk voor een levertransplantatie zal zorgen.

wat ben jij dom zeg.
Wellicht kun je even de zin citeren waar ik dat gezegd heb . Je zal wel vast slim genoeg zijn om dat terug te kunnen vinden, toch? :roflol: ENLIGHTEN ME PLEASE

Laat maar eens een onderzoek zien waarin wordt aangetoond dat orals ZERO gevolgen hebben voor cholesterol en leverwaarden.

Je hebt totaal geen idee waar je het over hebt. Buiten dat beweer je dat ik dingen zeg, die ik nog nooit heb gezegd.

Begrijpend lezen was zeker niet je sterkste vak ;)
 
Laatst bewerkt:
Laat eens wat foto's zien. Ik ben wel benieuwd naar die dbol gains.

Dbol gains

1583240001264.png
 
Dat anno 2020 mensen nog steeds orals promoten. Facepalm.
 
Back
Naar boven