MuscleMeat

Kuurvoorstel Test-E en Tren-E

96kg vergeleken met 77. zou ook 400 beginnen

Test/tren 250/400, wordt ook door BC vaak aangeraden.
Even de effecten aankijken en verhogen kan altijd nog
Frontloaden zou ik achterwegen laten

Tren enanthaat minimaal op 600 mg per week. Op 400 ga je meestal niet veel merken. En dan test evt wat lager.

Again, was jij niet 18 zonder ook maar enige kuurervaring? Mss moeten je vriendjes es een betere supplier zoeken als ze op 400 mg Tren niks merken voor de 1e keer.

Wbt gedrag; vaak chagrijnig en snel een agressieve reactie geven. Je ziet alles als zeuren want met mijn vriendin heb ik nu vaker woorden dan voorheen en alles wat zij zegt zie ik als zeuren aan m'n kop. Dan geef ik haar ook het advies om te stoppen, haha.

Je weet dat dit helemaal niet stoer ofzo is he? Kunt beter jezelf het advies geven je wat normaler te gedragen.

Je weet dat dit helemaal niet stoer ofzo is he? Kunt beter jezelf het advies geven je wat normaler te gedragen.

Beetje rare opmerking van je; "je weet dat dit helemaal niet stoer ofzo is he". Uiteraard weet ik dat maar wat is je doel van deze opmerking? Mezelf het advies geven om wat normaler te gedragen? Ja dat doe ik, maar je bent net dat extra beetje sneller geïrriteerd, althans ik, dan normaal. En vat alles vooral sneller op als zeiken. Dat is een van de effecten die tren op mij heeft. En dan heb je jezelf net iets minder onder controle en gooi je net iets sneller woorden eruit die je anders niet zou hebben gezegd. Stoer? Absoluut niet, geef alleen aan wat tren met mijn gedachte doet. Maar vat het op zoals jij het op wilt vatten, heb ik geen enkel probleem mee :)

• Topic Starter Topic Starter
Alright,
bij deze kies ik dan toch voor de 400mg tren e met 500mg test e.
Normaal binnen een week maak ik hier een logje over.
thx!

Nu zullen sides persoonlijk zijn.Maar 400 tren, ging heerlijk hier.
Verhoogd naar 600 en bijna elke side gehad.Totaal ander persoon erg egoistisch, als ik al een lontje had
was die ook weg.Nachtmeries, zweten uit het niets om 11 uur 'savonds standaard.
Mensen,familie vrienden niks boeide me meer, konden me gestolen worden.
Libido was op 400 niet te houden en op 600 ineens helemaal futloos, behalve in de gym.
Belachelijke krachttoename dat wel.
Maar was blij toen het na 2a 3 weken me systeem uit was, voelde me steeds lekkerder worden.
Ging een werled voor me open. :p
En stiekem toch,,,,,,,,,,,,, lekker haha ;)

Beetje rare opmerking van je; "je weet dat dit helemaal niet stoer ofzo is he". Uiteraard weet ik dat maar wat is je doel van deze opmerking? Mezelf het advies geven om wat normaler te gedragen? Ja dat doe ik, maar je bent net dat extra beetje sneller geïrriteerd, althans ik, dan normaal. En vat alles vooral sneller op als zeiken. Dat is een van de effecten die tren op mij heeft. En dan heb je jezelf net iets minder onder controle en gooi je net iets sneller woorden eruit die je anders niet zou hebben gezegd. Stoer? Absoluut niet, geef alleen aan wat tren met mijn gedachte doet. Maar vat het op zoals jij het op wilt vatten, heb ik geen enkel probleem mee :)

Oelalala we got the tren talking here!

Hij bedoeld gewoon te zeggen dat je normaal moet doen tegen je vrouwke, het probleem ligt bij jou. Zij zeurt waarschijnlijk niet, ze vraagt je gewoon iets. Om dan iedere keer te zeggen dat ze maar op moet houden, 10-12 weken lang...
Of je moet willen dat ze 'm peert bij je, dan heb ik niks gezegd :p

Ken het zelf overigens wel hoor, blijkbaar zucht ik dan onbewust als er wat gezegd/gevraagd word.. Dacht het aardig onder controle te hebben, maar onbewust gebeurd het toch.

Again, was jij niet 18 zonder ook maar enige kuurervaring? Mss moeten je vriendjes es een betere supplier zoeken als ze op 400 mg Tren niks merken voor de 1e keer.

Dat "haha" is id wat ongelukkig geplaatst van hem.
Maar ik had mezelf op 600 echt niet normaal in de hand.Tot asosciaal aan toe.
En dat is zeker niet stoer, eerder triest.
400 moet je idd eerste x gewoon goed merken.
Volgende x hou ik hem ook gewoon op 4 en verhoog hem ook niet meer.
Wordt er geen leuker persoon op.(helaas)

Alright is goed ;)
En inderdaad uppen gaat altijd nog, als je op 400 gewoon goed gaat dan moet je gewoon niet te mal gaan doen :)
En zoals Bain ook al zei , libido is toch wel belangrijk.
Anders gaat m'n vrouwke ook niet blij zijn ! :)

Ik raad gewoon 600 mg tren enanthaat aan, omdat je hier nou eenmaal een stuk harder op gaat vergeleken met 400 mg enanthaat, doe het dan gewoon gelijk goed. Ik zeg helemaal niet dat je van 400 mg niks voelt. Met tren ace kun je wel op 400 mg gaan zitten, ga je net zo hard als op 600 enanthaat.

En beter test wat lager. Tren hecht zich beter aan de androgeenreceptor dus beter tren wat hoger en test lager, scheelt ook qua bijwerkingen. Dit is mijn mening, we zijn hier allemaal op advies te geven en de betreffende persoon moet uiteindelijk zelf zijn conclusies trekken wat voor hem het beste voorstel is. Blijkbaar tren lager en test toch hoger.

Ik raad gewoon 600 mg tren enanthaat aan, omdat je hier nou eenmaal een stuk harder op gaat vergeleken met 400 mg enanthaat, doe het dan gewoon gelijk goed. Ik zeg helemaal niet dat je van 400 mg niks voelt. Met tren ace kun je wel op 400 mg gaan zitten, ga je net zo hard als op 600 enanthaat.

En beter test wat lager. Tren hecht zich beter aan de androgeenreceptor dus beter tren wat hoger en test lager, scheelt ook qua bijwerkingen. Dit is mijn mening, we zijn hier allemaal op advies te geven en de betreffende persoon moet uiteindelijk zelf zijn conclusies trekken wat voor hem het beste voorstel is. Blijkbaar tren lager en test toch hoger.

Inderdaad,
vind ik zeer goede reactie met nodig onderbouw :)
De reden waarom die extra test is omdat ik toch een clean bulk wil doen en dat extra vocht me niet zoveel uit maakt. Sommigen onder jullie vonden dit beter voor een clean bulk & low test voor recomp of cut???
En dat was nog altijd de grote vraag :p

momenteel zijn de reacties (opgesomd) zo i.v.m. high test tov tren.

1. Iets meer vocht
  2. Eventueel meer sides

Maar hoe zit het qua gains?
daadwerkelijk efficienter op een cleanbulk met high test tov low???

Als het dan toch hoog moet dan beter ace, krijg je last ben je er zo van af.
Als je net aks ik zo'n last krijg op 600 is het een vervelend ritje om uit te zitten.

Juist. Ik zou de test ook lager zetten dan de tren. Tren eventueel ophogen naar 600mg, maar de test op 250mg houden. De meesten hebben dan minder sides, en pakken toch wat drogere massa. Zoals ik al eerder had vermeld, bloat komt dan toch wat sneller opzetten als je test hoger zet. Het is dat alleen tren zetten zonder test geen optie is want dan zal je libido wel heel ver wegzakken...

Maar de keuze is aan jezelf. Verhogen kan altijd nog, zowel de tren als test, dus 600mg tren en 500mg test kan ook altijd nog laatste weken. Kies wijs! :)

Als het dan toch hoog moet dan beter ace, krijg je last ben je er zo van af.
Als je net aks ik zo'n last krijg op 600 is het een vervelend ritje om uit te zitten.

snapk :)
hoe kijk jij trouwens op naar de test?
liever de 250 of hoger? i.c.m. clean bulk?

Op 1200 ga je nog harder, zou dat gewoon pakken dan. Same goes for Test, een gram Test is een stuk lekkerder dan 500 mg, dus lekker flink beginnen. See where I'm going? TS weegt nog bijna geen drol, is een beginnend kuurder en vindt het, gezien zijn vragen, allemaal al lastig genoeg. Lekker laten beginnen op 250 Test met 400 Tren want wat betreft het low Test vs High Test met Tren ben ik 't wel met je eens, ik pak ook liever low Test bij Tren.

Op 1200 ga je nog harder, zou dat gewoon pakken dan. Same goes for Test, een gram Test is een stuk lekkerder dan 500 mg, dus lekker flink beginnen. See where I'm going? TS weegt nog bijna geen drol, is een beginnend kuurder en vindt het, gezien zijn vragen, allemaal al lastig genoeg. Lekker laten beginnen op 250 Test met 400 Tren want wat betreft het low Test vs High Test met Tren ben ik 't wel met je eens, ik pak ook liever low Test bij Tren.

Niks aan toe te voegen.
+1

Hartelijk Dank MikieB & Bain !
M'n verleden is idd enkel test-e en dat is allemaal goed verlopen.
Snap volledig waar je heen gaat. je kan altijd wel meer en meer knallen maar is more ook altijd more???
Zeker met de ervaring die je hebt en hoe ver je reeds staat.

Maar goed , ik denk dat ik nu wel wat eerlijke antwoorden heb gehad.

Dan ga ik gewoon starten met 250 test-e , 400 tren-e (verhogen kan altijd - maar altijd eerst eten verhogen vooraleer gear lijkt me)

Verder geen orals , daarom wou ik de eerste 2 weken een frontload doen.

Alvast hartstikkie bedankt

Terug
Naar boven