LeanInProgress
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 86
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 40kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Test/tren 250/400, wordt ook door BC vaak aangeraden.
Even de effecten aankijken en verhogen kan altijd nog
Frontloaden zou ik achterwegen laten

Tren enanthaat minimaal op 600 mg per week. Op 400 ga je meestal niet veel merken. En dan test evt wat lager.
Wbt gedrag; vaak chagrijnig en snel een agressieve reactie geven. Je ziet alles als zeuren want met mijn vriendin heb ik nu vaker woorden dan voorheen en alles wat zij zegt zie ik als zeuren aan m'n kop. Dan geef ik haar ook het advies om te stoppen, haha.
Je weet dat dit helemaal niet stoer ofzo is he? Kunt beter jezelf het advies geven je wat normaler te gedragen.

Beetje rare opmerking van je; "je weet dat dit helemaal niet stoer ofzo is he". Uiteraard weet ik dat maar wat is je doel van deze opmerking? Mezelf het advies geven om wat normaler te gedragen? Ja dat doe ik, maar je bent net dat extra beetje sneller geïrriteerd, althans ik, dan normaal. En vat alles vooral sneller op als zeiken. Dat is een van de effecten die tren op mij heeft. En dan heb je jezelf net iets minder onder controle en gooi je net iets sneller woorden eruit die je anders niet zou hebben gezegd. Stoer? Absoluut niet, geef alleen aan wat tren met mijn gedachte doet. Maar vat het op zoals jij het op wilt vatten, heb ik geen enkel probleem mee![]()

Again, was jij niet 18 zonder ook maar enige kuurervaring? Mss moeten je vriendjes es een betere supplier zoeken als ze op 400 mg Tren niks merken voor de 1e keer.
Je weet dat dit helemaal niet stoer ofzo is he? Kunt beter jezelf het advies geven je wat normaler te gedragen.
Ik raad gewoon 600 mg tren enanthaat aan, omdat je hier nou eenmaal een stuk harder op gaat vergeleken met 400 mg enanthaat, doe het dan gewoon gelijk goed. Ik zeg helemaal niet dat je van 400 mg niks voelt. Met tren ace kun je wel op 400 mg gaan zitten, ga je net zo hard als op 600 enanthaat.Again, was jij niet 18 zonder ook maar enige kuurervaring? Mss moeten je vriendjes es een betere supplier zoeken als ze op 400 mg Tren niks merken voor de 1e keer.
Ik raad gewoon 600 mg tren enanthaat aan, omdat je hier nou eenmaal een stuk harder op gaat vergeleken met 400 mg enanthaat, doe het dan gewoon gelijk goed. Ik zeg helemaal niet dat je van 400 mg niks voelt. Met tren ace kun je wel op 400 mg gaan zitten, ga je net zo hard als op 600 enanthaat.
En beter test wat lager. Tren hecht zich beter aan de androgeenreceptor dus beter tren wat hoger en test lager, scheelt ook qua bijwerkingen. Dit is mijn mening, we zijn hier allemaal op advies te geven en de betreffende persoon moet uiteindelijk zelf zijn conclusies trekken wat voor hem het beste voorstel is. Blijkbaar tren lager en test toch hoger.

Ik raad gewoon 600 mg tren enanthaat aan, omdat je hier nou eenmaal een stuk harder op gaat vergeleken met 400 mg enanthaat, doe het dan gewoon gelijk goed. Ik zeg helemaal niet dat je van 400 mg niks voelt. Met tren ace kun je wel op 400 mg gaan zitten, ga je net zo hard als op 600 enanthaat.
En beter test wat lager. Tren hecht zich beter aan de androgeenreceptor dus beter tren wat hoger en test lager, scheelt ook qua bijwerkingen. Dit is mijn mening, we zijn hier allemaal op advies te geven en de betreffende persoon moet uiteindelijk zelf zijn conclusies trekken wat voor hem het beste voorstel is. Blijkbaar tren lager en test toch hoger.

Als het dan toch hoog moet dan beter ace, krijg je last ben je er zo van af.
Als je net aks ik zo'n last krijg op 600 is het een vervelend ritje om uit te zitten.

snapk
hoe kijk jij trouwens op naar de test?
liever de 250 of hoger? i.c.m. clean bulk?
)Lager denk wel verstandiger.Al zou ik wel verhogen naar 500 denk.(mijn zwakte)
250 leuk om te cruisen hier, maar meer niet.

Op 1200 ga je nog harder, zou dat gewoon pakken dan. Same goes for Test, een gram Test is een stuk lekkerder dan 500 mg, dus lekker flink beginnen. See where I'm going? TS weegt nog bijna geen drol, is een beginnend kuurder en vindt het, gezien zijn vragen, allemaal al lastig genoeg. Lekker laten beginnen op 250 Test met 400 Tren want wat betreft het low Test vs High Test met Tren ben ik 't wel met je eens, ik pak ook liever low Test bij Tren.
Op 1200 ga je nog harder, zou dat gewoon pakken dan. Same goes for Test, een gram Test is een stuk lekkerder dan 500 mg, dus lekker flink beginnen. See where I'm going? TS weegt nog bijna geen drol, is een beginnend kuurder en vindt het, gezien zijn vragen, allemaal al lastig genoeg. Lekker laten beginnen op 250 Test met 400 Tren want wat betreft het low Test vs High Test met Tren ben ik 't wel met je eens, ik pak ook liever low Test bij Tren.