MuscleMeat

Kuurvoorstel van Bitfreak --> Bigfreak

bitfreak

Cool Novice
Waardering
0
Hallo allemaal.

A.s. september wil ik gaan starten met me eerste kuurtje.
Zit al 1.5 jaar te twijfelen en heb nu de knoop doorgehakt. Heb aardig wat gegaind naturel en vindt het nu tijd voor de volgende fase.

Status op dit moment:
21 jaar (wordt in november 22)
Train vanaf me 17e. Eerste 1.5 jaar beetje aankloten en daarna steeds serieuzer tot nu dan.
Goed voedingsschemaen deze bestaat niet zoals de meeste die dat ook zeggen uit boterhammen met kipfile. Kip, kwark, rijst, havermout, eieren, koolvis, noten etc. komen er allemaal in voor.
Ik ben 192 cm lang en weeg 104 kg met een bf van 16% op dit moment.
Zit nu in de cut en hoop tegen die tijd op een procentje of 12 te zitten.

Verder heb ik altijd naturel getraind en geen andere kuurtjes gebruikt.

Na veel gelezen te hebben op internet over verschillende AAS, doseringen, etc. etc. ben ik tot het volgende kuur schema gekomen.

Week 1t/m4 30mg Dianabol per dag
Week 1t/m10 200mg Deca per week
Week 1t/m12 375mg Test-E per week
Week 15t/m18 20 mg Novalex per dag.

Nu zullen de meeste wel denke. Waarom test-e op 375mg?!
Dit heb ik gedaan omdat ik zo aan het einde van me kuur de deca op is en de test-e ook en ik niet met overschotten blijf zitten.

Graag jullie feedback op mijn kuur.

Alvast bedankt!

ik persoonlijk zou gewoon test e doen op 500 mg zo weet je hoe je reageert op test maar als ji deze kuur wilt doen succes

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor je reactie!
Had wel zoiets verwacht maar gaat toch voor de Test-e + Deca.

Test-e 500mg/week zal vast goed zijn, maar in de vele boeken, info stickys op dit forum etc. zie je die niet naar voren komen en wel de test-e + deca en heb ook met wat mensen gesproken over eventuele eerste kuur en de meeste gaven toch deze 2 producten aan. Alleen doseringen varieerde erg bij hun...

Bedankt!

Ben er zelf ook erg benieuwd naar, tegen die tijd misschien effe logje bij houden voor de mensen die het leuk vinden. Pics etc.
Maar zien we dan wel weer!

nette kuur kerel,
suc6

Als je nu op 16 staat, naar de 12 wil , waarom dan gaan aankloten met test/deca/dboll...
Gaat je hele shape verkloten , zeker voor de zomer heb je geen zin om er als een pad bij te lopen.
En nu kunnen er veel comments komen dat het afhangt van de voeding en dat deca idd een goeie aas is en eiwitspaarder , true maar test/deca/dboll doe je voor BRUUT te bulken en bezorgd je een hoofd als een pad ,puffy nips en al de rest die de oestrogenen met zich meebrengen!

Mijn raad:

1-10: 500mg Test E

Desnoods 25 dagen winstrol tabs op 40mg aan het begin als je dat wil...

Laatst bewerkt:
Hey,

Kuur ziet er goed uit.
Enkel zou ik toch beginnen met een single compound, juist om te zien hoe je op AAS reageert.

Zou de D-bol eruit laten voor de eerste keer en de Nandrolon ook.
Ik vind persoonlijk Nandrolon en D-bol achteraf niet bij mij passen, wel erg (goede, lees vocht..) gains en veel kracht met een Deca/Test combi, maar ook echt ontzettend veel vocht.
Just my opinion...

Succes in ieder geval.
Hou een log bij, altijd leuk om te lezen !

Grt

Laatst bewerkt:
Als je nu op 16 staat, naar de 12 wil , waarom dan gaan aankloten met test/deca-durabolin>deca/dboll...
Gaat je hele shape verkloten , zeker voor de zomer heb je geen zin om er als een pad bij te lopen.
En nu kunnen er veel comments komen dat het afhangt van de voeding en dat deca-durabolin>deca idd een goeie "anabole androgene steroïden">aas is en eiwitspaarder , true maar test/deca-durabolin>deca/dboll doe je voor BRUUT te bulken en bezorgd je een hoofd als een pad ,puffy nips en al de rest die de oestrogenen met zich meebrengen!

Mijn raad:

Als je me post goed had gelezen zie je dat deze kuur gaat starten na de zomer (ik herhaal: September 2010) en ben ik nu langzaam clean aan het cutte om deze zome rop een procentje of 12 te staan.

Na de zomer (ik herhaal het nog een x: September 2010) komt hefst/winter en dan maakt het niet uit of je met een hoofd van een npad rondloopt, puffy nips en al de rest die de oestrogenen met zich meebrengen;)

Na de zomer (ik herhaal het nog een x: September 2010) komt hefst/winter en dan maakt het niet uit of je met een hoofd van een npad rondloopt, puffy nips en al de rest die de oestrogenen met zich meebrengen

kom je nog wel achter, voor mij voortaan een no go

Ja dat is per persoon verschillend.
De ene vindt het super en de ander niet...
Enigste manier hoe je hier achter komt is proberen natuurlijk;)

Gewoon beginnen met test + een DHT. Deca lekker links laten liggen.

ja indd.. deca is best heavy als eerste kuur.. ga eerst ff kijken hoe je op test reageerd..

Als je nu op 16 staat, naar de 12 wil , waarom dan gaan aankloten met test/"deca-durabolin">deca/dboll...
En nu kunnen er veel comments komen dat het afhangt van de voeding en dat "deca-durabolin">deca idd een goeie "anabole androgene steroïden">aas is en eiwitspaarder , true maar test/"deca-durabolin">deca/dboll doe je voor BRUUT te bulken en bezorgd je een hoofd als een pad ,puffy nips en al de rest die de oestrogenen met zich meebrengen!

Mijn raad:

Ga ik helemaal in mee. Anders ipv winstrol anavar pakken 40/50mg per dag. 4 weekjes...

Dbol test en deca is DE bulkkuur, maar voor een eerste kuur hoef je nog geen dbol of deca te gebruiken. Op test only zul je vast heel lekker gaan en weet je meteen hoe je daarop reageert. Doe dan wel 500mg test

Oke bedankt voor de tips allemaal.

Iemand nog een idee om het vocht vasthouden zo laag mogelijk te houden?
Dieet is natuurlijk een pre en deze is goed.
Kwa suplementen, 10 min cardio na je workout, etc?

Kwa "supplementen">suplementen, 10 min cardio na je workout, etc?

Geen deca zetten, deca sucks...

deca is cool voor wedstrijdatleten die daarna bridgen en meermaals kuren op een jaar.
Als je gewoon recreatief kuurt moet je proberen kwaliteit te gainen en geen liters water die je na 3 weken kwijt bent en dan tot de conclusie komt dat wij hier allemaal gelijk hadden :D

DECA werkt bij sommige wel goed nummer 1 beest.
Maar niet als 1e kuur gebruiken, TS

Kwa "supplementen">suplementen, 10 min cardio na je workout, etc?

Yep...
Geen Deca en geen d-boll will do the trick... ;)

Zonder gekheid, je kunt nog zo schoon eten en nog zoveel cardio doen en allerlei "hulp" middeltjes gebruiken om de "bloat" tegen te gaan. Maar met een Deca/Dbol/Test cycle gaat het je echt niet lukken.

Je zult een Michelin pop worden en 3/4 weken na je cycle zul je de incredible shrinking man zien in de spiegel.

Anyway, als je deze cycle voor ogen hebt moet je dit gewoon doen.

Succes !

"dianabol">Dbol test en "deca-durabolin">deca is DE bulkkuur, maar voor een eerste kuur hoef je nog geen "dianabol">dbol of "deca-durabolin">deca te gebruiken. Op test only zul je vast heel lekker gaan en weet je meteen hoe je daarop reageert. Doe dan wel 500mg test

Test & oxy is dé bulkkuur.

verder ben ik akkoord dat je met deca veel vocht vasthoudt, máár ook zeer goeie gains maakt (vergeet iedereen precies)

nochtans raad ik je NIET aan deca op je eerste kuur te doen. herstel van deca is zéér traag, veel trager dan bvb test (das toch hoe het bij mij is en wat ik veel hoor/lees hier)

als eerste kuur best test à 500 of zo.

Terug
Naar boven