Hallo allemaal.
A.s. september wil ik gaan starten met me eerste kuurtje.
Zit al 1.5 jaar te twijfelen en heb nu de knoop doorgehakt. Heb aardig wat gegaind naturel en vindt het nu tijd voor de volgende fase.
Status op dit moment:
21 jaar (wordt in november 22)
Train vanaf me 17e. Eerste 1.5 jaar beetje aankloten en daarna steeds serieuzer tot nu dan.
Goed voedingsschemaen deze bestaat niet zoals de meeste die dat ook zeggen uit boterhammen met kipfile. Kip, kwark, rijst, havermout, eieren, koolvis, noten etc. komen er allemaal in voor.
Ik ben 192 cm lang en weeg 104 kg met een bf van 16% op dit moment.
Zit nu in de cut en hoop tegen die tijd op een procentje of 12 te zitten.
Verder heb ik altijd naturel getraind en geen andere kuurtjes gebruikt.
Na veel gelezen te hebben op internet over verschillende AAS, doseringen, etc. etc. ben ik tot het volgende kuur schema gekomen.
Week 1t/m4 30mg Dianabol per dag
Week 1t/m10 200mg Deca per week
Week 1t/m12 375mg Test-E per week
Week 15t/m18 20 mg Novalex per dag.
Nu zullen de meeste wel denke. Waarom test-e op 375mg?!
Dit heb ik gedaan omdat ik zo aan het einde van me kuur de deca op is en de test-e ook en ik niet met overschotten blijf zitten.
Graag jullie feedback op mijn kuur.
Alvast bedankt!
A.s. september wil ik gaan starten met me eerste kuurtje.
Zit al 1.5 jaar te twijfelen en heb nu de knoop doorgehakt. Heb aardig wat gegaind naturel en vindt het nu tijd voor de volgende fase.
Status op dit moment:
21 jaar (wordt in november 22)
Train vanaf me 17e. Eerste 1.5 jaar beetje aankloten en daarna steeds serieuzer tot nu dan.
Goed voedingsschemaen deze bestaat niet zoals de meeste die dat ook zeggen uit boterhammen met kipfile. Kip, kwark, rijst, havermout, eieren, koolvis, noten etc. komen er allemaal in voor.
Ik ben 192 cm lang en weeg 104 kg met een bf van 16% op dit moment.
Zit nu in de cut en hoop tegen die tijd op een procentje of 12 te zitten.
Verder heb ik altijd naturel getraind en geen andere kuurtjes gebruikt.
Na veel gelezen te hebben op internet over verschillende AAS, doseringen, etc. etc. ben ik tot het volgende kuur schema gekomen.
Week 1t/m4 30mg Dianabol per dag
Week 1t/m10 200mg Deca per week
Week 1t/m12 375mg Test-E per week
Week 15t/m18 20 mg Novalex per dag.
Nu zullen de meeste wel denke. Waarom test-e op 375mg?!
Dit heb ik gedaan omdat ik zo aan het einde van me kuur de deca op is en de test-e ook en ik niet met overschotten blijf zitten.
Graag jullie feedback op mijn kuur.
Alvast bedankt!