Fitness Seller

Kuurvoorstel van Bitfreak --> Bigfreak

• Topic Starter Topic Starter
Test & oxymetholon>oxy is dé bulkkuur.

verder ben ik akkoord dat je met deca-durabolin>deca veel vocht vasthoudt, máár ook zeer goeie gains maakt (vergeet iedereen precies)

nochtans raad ik je NIET aan deca-durabolin>deca op je eerste kuur te doen. herstel van deca-durabolin>deca is zéér traag, veel trager dan bvb test (das toch hoe het bij mij is en wat ik veel hoor/lees hier)

als eerste kuur best test à 500 of zo.

Bedankt Stal1n.
De meesten mensen hier raden maar iets aan en onderbouwen niets, en ga niet 123 wat aannemen, maar jij onderbouwd je keuze en dat helpt tenminste!

Om grote vochtbol te worden zit ik inderdaad niet op te wachten in de eerste kuur, maar ook niet in de 2e, 3e etc. dus is effe kijken of we nu inderdaad die test-e op 500mg houden of misschien stacke met ander product... Thnx!

Effe een kleine correctie, van deca ga je niet VEEL vocht vasthouden.
Dit is meer afhankelijk van je voeding.
Indien je voeding schoon is en minimale hoeveelheden zout bevat, dan kan je de vochtgehaltes aardig reduceren.
Een zie vocht ook niet als iets negatiefs, integendeel vocht (lees niet teveel) kan jouw ook helpen om lekker zwaar te trainen.
Deca is imo een van de beste eiwitspaarders en dit icm test = een super kuur.
Om straks niet in een dip te raken na je kuur, is het wel verstandig een goede nakuur te nemen, bestaande uit nolva of clomid en indien nodig hcg.
iig succes met je keuze.

ben ik het ook mee eens, deca is een heel goede massabouwer
vocht valt altijd wel te beperken, voor mij geen deca meer enkel om het moeilijk herstel achteraf

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt Ibo.D voor je info. (en de rest ook uiteraard)

Ik houdt het bij me kuur zoals ik in het begin had aangegeven, lekker de test-e en Deca en diana.
Die laatste is overigens nog optioneel maar denk dat ik hem er wel bij doet.

Dat vochtbal worden moet in mijn ogen wel geminimaliseerd worden met een goed/schoon dieet en beetje cardio.

Als ik echt een vochtbal wordt dan zal ik tegen die tijd de rest hun gelijk geven, maar ik denk dat het wel zal loslopen;)

Gegroet!

Terug
Naar boven