XXL Nutrition

Kuurvoorstel vechter...mening gevraagd

l0renz00

Cool Novice
Waardering
0
Beste bbers, vechters en andere sporters

ik had een kuurvoorstel en wilde jullie mening.
Het gaat om een vechtsporter die 3 a 4x per week kickbokst... 1x per week krachttraining en 2 x per week cardio(hardlopen)

nu zat ik te denken aan:
week 1- 10 test. e 250mg e.w
week 1- 10 bold. 250mg e.w
week 1-6 anavar 60mg e.d

nakuur week 10 tm 12/14 40mg nolvadex e.d

Mijn doel is sterker worden...droger worden..pezen en aanhechtingen verstevigen betere conditie en extra kilo's schone massa is mooi meegenomen.

graag alleen advies over puur de kuur. Training en voeding zit goed.

mvg L0renz00

Ik denk dat sneller herstel en minder snel kwetsures oplopen ook een grote rol speelt voor jouw? Naar mijn wete krijgen topsporters altijd een lage dosis NPP/deca toegediend om sneller te herstellen en minder snel/huidige kwetsures te genezen.

Anavar = ziekelijke pump = geen probleem voor je tijdens je vechtsport???

Correct me if I'm wrong

week 1-10 Test E 250 mg
week 6-11 Winstrol inject EOD 50 mg
week 9-12 Turinabol 60 mg ED
week 1-16 4 IU HGH ED
week 4-12 Proviron 25 mg ED

Boldenone zou ik alleen nemen als het legit is want anders merk je geen drol op 250 mg per week.

16 weken hgh? Wat is daar je rede achter?
TS geeft nul info qua Stats oid.

Door 16 weken HGH te gebruiken besla je ook de PCT. Nakuren met bijvoorbeeld Nolvadex leidt er toe dat IGF-1 waarden dalen en dat counter je met HGH waardoor je gains beter blijven zitten.

Ok, dat wist ik niet. Thnx

Door 16 weken HGH te gebruiken besla je ook de PCT. Nakuren met bijvoorbeeld Nolvadex leidt er toe dat IGF-1 waarden dalen en dat counter je met HGH waardoor je gains beter blijven zitten.

dus tijdens nakuur ook gewoon verder hgh?
wil ook eens hgh gaan gebruiken tijdens kuur, heeft het ook nog zin om desnoods nog 4weken of x aantal weken na nakuur ook hgh te gebruiken om gais te behouden?
Thanks

Sorry voor off-topic gezeur!;)

Bold blijft wel lang zichtbaar bij urine/bloed test. Misschien iets om in het achterhoofd te houden

En volgens mij wordt bold alleen voor lange (12-16 weken ) kuurtjes aangeraden vanwege de lange esters

ik had die bold vervangen voor 100mg deca, en die kickstart is niet echt nodig voor jou doel lijkt me.

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor de hulp tot nu toe.

het kuurvoorstel wat ik hieboven als advies kreeg:

week 1-10 Test E 250 mg
week 6-11 Winstrol inject EOD 50 mg
week 9-12 Turinabol 60 mg ED
week 1-16 4 IU HGH ED
week 4-12 Proviron 25 mg ED

allereerst ik heb totaal geen ervaring met hgh maar lees over opgezwollen voeten/enkels en vocht vasthouden.. en dat kan ik er echt niet bij gebruiken.

Daarnaast word het wel een heel hoog kostenplaatje als je het 16 weken lang doortrekt.
wat als je heel de hgh er uit haalt.

over bold. en de bloed/plas testen maak ik me geen zorgen.
Nu kwam een ander met het volgende:

1-10 test e 250mg e.w
1-10 primo 400mg e.w
1-6 anavar 50mg e.d
nakuur 12-14nolva 20mg

Wat is slim?

alvast bedankt

Laatst bewerkt:
die 400mg primo lijkt me zoiezo beter als 250 bold, maar weer lijkt die anavar me overbodig.

Lage dosis test en bold

• Topic Starter Topic Starter
@ flip van hout : vanwaar lijkt je de anavar overbodig? Ik wilde dit erbij vanwege de krachttoename.. versteviging pezen en aanhechtingen..
maar op 250mg test e en 400 mg primo zou dus wel moeten gaan... niet teveel vocht vasthouden... droger worden.. sneller herstellen en evt iets of wat schone massa pakken?
mvg l0renz00

ja je kan zeker wel wat massa pakken en vaker zwaar trainen met deze kuur, anavar vind ik overbodig omdat dit genoeg is voor jou doelen. Plus het is moeilijk om aan goeie anavar te komen dus krijg je vaak fake. Volgens mij ga je gewoon al heel veel plezier beleven aan deze kuur lekker simpel en toch heel efectief.

wat voor doseringen raad je aan dan
Als ook paar kilo schoon wil pakken

Terug
Naar boven