XXL Nutrition

Kuurvoorstel

Dat word idd, niks nee.

• Topic Starter Topic Starter
Zoek eens ergens een 0.6x25 naaldje op, die zijn voor in je quads/schouders. Als je zo'n ding ziet is spontaan je angst over en lach je om jezelf, zijn superkleine dingetjes.

Ik blijf toch bij m'n besluit dat ik een oral kuur ga doen hier nog een ander voorstel:

Wk 1-6: Turinabol 40 mg/dag
Wk 1-6: Winstrol 40 mg/dag
Wk 7-10: Nolvadex 20 mg/dag

Als ik jou was zou ik gewoon kuur Test-E doen inplaats van al die orals.

Je hebt al een paar keer wintrol only gedaan....vraag me dan af of dit zoden aan de dijk gaat zetten. Ik zou test e only doen 500 MG p/w! Eventueel een kickstart winstrol erbij...

Zoek eens ergens een 0.6x25 naaldje op, die zijn voor in je quads/schouders. Als je zo'n ding ziet is spontaan je angst over en lach je om jezelf, zijn superkleine dingetjes.

0.6 quads :o?

ik prikte 0.7x40 quads kom maar piet jas ik 'm bij jou erin, zullen we even tegen het bot aan krabbelen :roflol:

Hmm oke oral only weer dan..

Heb je al een keer iets anders geprobeerd dan winny?

Ik blijf toch bij m'n besluit dat ik een oral kuur ga doen hier nog een ander voorstel:

Wk 1-6: Turinabol 40 mg/dag
Wk 1-6: Winstrol 40 mg/dag
Wk 7-10: Nolvadex 20 mg/dag

Tbol hoor ik in mijn omgeving nooit goede verhalen over. Op het forum hier zijn er wel tevreden gebruikers. Ik zou er alleen zelf niet voor kiezen.

Ik zou gaan voor ultradrol als je oral only wilt doen.

Hmm oke oral only weer dan..

Heb je al een keer iets anders geprobeerd dan winny?

Nee heb alleen ervaring met winny, vind het nu ook tijd voor iets anders dus.

---------- Toegevoegd om 11:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:30 ----------

ik prikte 0.7x40 quads kom maar piet jas ik 'm bij jou erin, zullen we even tegen het bot aan krabbelen :roflol:

Lol

Deed eerst zelf ook 0.8x40 voor de quads, ook nooit problemen mee gehad. Toen ik op ED ging zetten maar 's wat 06x25 bij besteld voor schouders en gebruik die nu ook voor quads. Altijd beter voor het littekenweefsel zo'n klein ding.

Deed eerst zelf ook 0.8x40 voor de quads, ook nooit problemen mee gehad. Toen ik op ED ging zetten maar 's wat 06x25 bij besteld voor schouders en gebruik die nu ook voor quads. Altijd beter voor het littekenweefsel zo'n klein ding.

ja dat sowieso, alleen ik vind hem persoonlijk dan wel erg kort.

ja dat sowieso, alleen ik vind hem persoonlijk dan wel erg kort.

Was ik ook bang voor maar ik voel 'm altijd al wel snel de spier in gaan en vrij diep ook dus het kan wel prima. Ook geen last van bulten of iets dergelijks zoals je wel eens ziet.

Dat sommige te makkelijk andere napraten zonder precies te weten hoe of wat. Orals stallen kan als je de doseringen op elkaar afstelt. Welke oral je pakt verschilt ook.

Ik vraag me alleen af wat de meerwaarde is van de combinatie winny en var ten opzichte van een only.

Ik snap hem, ik denk dat 90% zomaar wat opsomt omdat ze dit vaker voorbij hebben zien komen.
Achterliggende gedachte weten ze eigenlijk niet, oja.. 'slecht voor de lever' en dan intussen wel 80 mg dianabol slikken ;) Thanks voor je toevoeging, als je het zo stelt is het logisch om niet te gaan stacken aangezien je bij 1 oral betere resultaten gaat krijgen.

Gevaarlijk voor de lever vind k ook bullcrap. Je kunt best bijvoorbeeld 50 mg winny en 50 var pakken maar ik zie niet in waarom je dit in godsnaam zou doen. Je gaat er echt geen 3 kg meer van pakken, daar is het spul gewoon te zwak voor. Combi winny en dbol snap ik ook niet. Meesten die zeiken over lever toxiciteit zuipen daarentegen wel gewoon lekker, ook tijdens de kuur want ja, je moet wel kunnen leven en we willen natuurlijk niet stoppen met zuipen om zo'n stomme kuur.

OT: gewoon gaan prikken vriend, je hebt al een aantal oral only kuurtjes achter de rug dus ik denk niet dat je er nog veel van kan verwachten, zo zonde om voor dat beetje spiermassa wat je misschien gaat vasthouden je axis gaat platgooien, ik ben er zelfs van overtuigd dat je hetzelfde natty kan opbouwen over dezelfde periode (periode dat je inlevert na je kuur ook meegeteld)

OT: gewoon gaan prikken vriend, je hebt al een aantal oral only kuurtjes achter de rug dus ik denk niet dat je er nog veel van kan verwachten, zo zonde om voor dat beetje spiermassa wat je misschien gaat vasthouden je axis gaat platgooien, ik ben er zelfs van overtuigd dat je hetzelfde natty kan opbouwen over dezelfde periode (periode dat je inlevert na je kuur ook meegeteld)

Daar ben ik het niet helemaal mee eens.

---------- Toegevoegd om 15:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:46 ----------

Gevaarlijk voor de lever vind k ook bullcrap. Je kunt best bijvoorbeeld 50 mg winny en 50 var pakken maar ik zie niet in waarom je dit in godsnaam zou doen. Je gaat er echt geen 3 kg meer van pakken, daar is het spul gewoon te zwak voor. Combi winny en dbol snap ik ook niet. Meesten die zeiken over lever toxiciteit zuipen daarentegen wel gewoon lekker, ook tijdens de kuur want ja, je moet wel kunnen leven en we willen natuurlijk niet stoppen met zuipen om zo'n stomme kuur.

Maar als ik met winny 3kg vvm pak, dan lijkt 5kg vvm wel realistisch als ik 2 orals stack?
Of heb ik dit helemaal verkeerd, zo ja verklaar dat dan aub

---------- Toegevoegd om 15:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:46 ----------

Maar als ik met winny 3kg vvm pak, dan lijkt 5kg vvm wel realistisch als ik 2 orals stack?

Het is ook handig om uit te leggen waarom je het daar niet mee eens bent

Stel dat je alsnog na meerdere winny kuurtjes 3kg vvm pakt. Dan ga je hoe dan ook nog een gedeelte inleveren oa doordat je axis plat ligt.. Wat hou je dan over? 1,5-2 kg misschien?
Laten we zeggen dat je na 3 maanden ongeveer wel volledig hersteld bent van je kuur + kuurtijd van 6 weken = 4/5 maanden.. Wil je zeggen dat je in 4/5 maanden tijd geen 2kg natty kan opbouwen?

Laatst bewerkt:

Het bereik van Orals is gewoon beperkt. Van injects uiteraard ook alleen ligt de grens daar wel een stukkie hoger dan 2 kg.

Ten 1e geloof ik al bijna niet dat je na een x-aantal kuren winny nog steeds 3 kg vvm overhoudt een paar weken na je nakuur maar goed, als dat wel zo is good for you uiteraard. Als je 5 kg vvm met 2 orals over zou houden zonder vocht pakt niemand meer de naald.

Het is ook handig om uit te leggen waarom je het daar niet mee eens bent

Stel dat je alsnog na meerdere winny kuurtjes 3kg vvm pakt. Dan ga je hoe dan ook nog een gedeelte inleveren oa doordat je axis plat ligt.. Wat hou je dan over? 1,5-2 kg misschien?
Laten we zeggen dat je na 3 maanden ongeveer wel volledig hersteld bent van je kuur + kuurtijd van 6 weken = 4/5 maanden.. Wil je zeggen dat je in 4/5 maanden tijd geen 2kg natty kan opbouwen?

Je vergelijkt nu 6 weken kuren met een winst van 3kg vvm (wat er overblijft) met 4/5 maanden natty trainen 2 kilo? Als je al lang traint is het nogal lastig om 2 kilo aan vvm aan te komen in 4 maanden, anders zou je ieder jaar 6kg vvm aankomen zonder ook maar iets te gebruiken?
Als dat zo zou zijn, is het idd niet nuttig om steroiden te gebruiken.

---------- Toegevoegd om 17:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:03 ----------

Het bereik van Orals is gewoon beperkt. Van injects uiteraard ook alleen ligt de grens daar wel een stukkie hoger dan 2 kg.

Ten 1e geloof ik al bijna niet dat je na een x-aantal kuren winny nog steeds 3 kg vvm overhoudt een paar weken na je nakuur maar goed, als dat wel zo is good for you uiteraard. Als je 5 kg vvm met 2 orals over zou houden zonder vocht pakt niemand meer de naald.

Waarom zou ik liegen? Denk niet dat liegen op een forum me groter maakt of wel soms?
Anyways, nog steeds niet echt duidelijk antwoord op me vraag.. Als ik winny en turinabol combineer, zou ik dan 5kg vvm kunnen pakken ipv 3kg vvm met alleen winny? Iemand ervaring?

Niemand kan je ook een 100 % kloppend antwoord geven. Kan het? Tuurlijk en zeker op het internet. Is de kans groot? **** no. Ervaring van anderen maakt hierin ook niet echt uit bro, iedereen reageert er anders op. Je ziet hier soms topics voorbij komen waarbij iemand 8 of 9 kg vvm pakt op een winny only dus tja.

Terug
Naar boven