Fitness Seller

Kuurvoorstel

Het gaat uiteraard wel om een voorkeur slimmerd want geen van beide lijkt me verstandig, en over de vergelijking, ik vond hem juist wel goed aangezien het beide gewoon schadelijk is en de Pietje liever iets anders rookt of gebruikt dan Jantje.

ik geef het op:roflol:

succes met het stacken van twee orals! benieuwd naar je epic gains

Ik denk dat alle tips al zo'n beetje genoemd zijn, alleen je doet er niets mee..

---------- Toegevoegd om 01:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:13 ----------

Nee dat maak jij ervan..je leest mijn post niet goed.

En natty 6 kg VVM per jaar aankomen met al redelijk wat trainingservaring is niets nieuws.. Maar dan ga je cutten.. en verlies je weer wat..

6kg vvm per jaar vind ik vrij veel, zeker na wat jaren trainingservaring

Jep 6 kg vvm per jaar.. niets vreemds aan.. Je moet wel onderscheid maken tussen vvm en pure spiermassa. Ik neem aan dat als je aan wilt komen je gaat bulken, daarna word er meestal gecut.. vreemd he?

Het hele kuur idee is ook idioot op de manier hoe jij het doet, als je fatsoenlijk wilt gainen ga dan spuiten.. ipv continue met kuurvoorstellen aan te komen zetten waarin je 2 orals stacked terwijl hier al tig keer geadviseerd word NIET te stacken.

Verder veel succes kerel, we zien je wel terug als je de ballen hebt gekregen om te spuiten ;)

Mooie woordspeling

Terug
Naar boven