Fitness Seller

Kuurvoorstel

• Topic Starter Topic Starter
Niemand kan je ook een 100 % kloppend antwoord geven. Kan het? Tuurlijk en zeker op het internet. Is de kans groot? **** no. Ervaring van anderen maakt hierin ook niet echt uit bro, iedereen reageert er anders op. Je ziet hier soms topics voorbij komen waarbij iemand 8 of 9 kg vvm pakt op een winny only dus tja.

En als jij zou kiezen voor een oral combi, wat zou je dan nemen?
En ik snap je idd wel maar als ik van mezelf weet dat ik 3kg vvm overhield aan winny only zou het me toch raar lijken dat ik niet eens 2 kilos extra zou pakken als ik winny combineer met turinabol bijvoorbeeld.

Met welk vet% en gewicht ben je destijds begonnen met kuren dan? Ik vind het persoonlijk zonde om minimale gains te hebben terwijl je telkens je axis plat legt. Leg hem één keer goed plat dmv van een inject en je hebt een goed resultaat. Wat houd je echt tegen?

En als jij zou kiezen voor een oral combi, wat zou je dan nemen?
En ik snap je idd wel maar als ik van mezelf weet dat ik 3kg vvm overhield aan winny only zou het me toch raar lijken dat ik niet eens 2 kilos extra zou pakken als ik winny combineer met turinabol bijvoorbeeld.

Meer is niet per se beter, zeker niet een relatief zwak iets als Tbol. Ik zou geen oral combi nemen, ik zou ook geen oral only doen dus ik kan er verder niet veel over zeggen. Ik heb nu ook winny maar zou de volgende keren orals eruit laten. Voegt voor mijn gevoel gewoon niet genoeg toe. Hooguit HG Oxy als kickstart van een dikke bulk kuur.

Je vergelijkt nu 6 weken kuren met een winst van 3kg vvm (wat er overblijft) met 4/5 maanden natty trainen 2 kilo? Als je al lang traint is het nogal lastig om 2 kilo aan vvm aan te komen in 4 maanden, anders zou je ieder jaar 6kg vvm aankomen zonder ook maar iets te gebruiken?
Als dat zo zou zijn, is het idd niet nuttig om steroiden te gebruiken.

---------- Toegevoegd om 17:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:03 ----------

Waarom zou ik liegen? Denk niet dat liegen op een forum me groter maakt of wel soms?
Anyways, nog steeds niet echt duidelijk antwoord op me vraag.. Als ik winny en turinabol combineer, zou ik dan 5kg vvm kunnen pakken ipv 3kg vvm met alleen winny? Iemand ervaring?

Hoeveel je wint is van meer afhankelijk dan wat je neemt aan aas. Zulke vragen zijn dus ook niet te beantwoorden. Ik denk dat 5 kg vvm wel een hoge verwachting is.

En dan hier mijn laatste kuurvoorstel? Tips?

Wk 1-6: Dianabol 40 mg/dag
Wk 1-6: Winstrol 40 mg/dag
Wk 7-10: Nolvadex 20 mg/dag

En dan hier mijn laatste kuurvoorstel? Tips?

Wk 1-6: Dianabol 40 mg/dag
Wk 1-6: Winstrol 40 mg/dag
Wk 7-10: Nolvadex 20 mg/dag

Ik denk dat alle tips al zo'n beetje genoemd zijn, alleen je doet er niets mee..

---------- Toegevoegd om 01:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:13 ----------

Je vergelijkt nu 6 weken kuren met een winst van 3kg vvm (wat er overblijft) met 4/5 maanden natty trainen 2 kilo? Als je al lang traint is het nogal lastig om 2 kilo aan vvm aan te komen in 4 maanden, anders zou je ieder jaar 6kg vvm aankomen zonder ook maar iets te gebruiken?
Als dat zo zou zijn, is het idd niet nuttig om steroiden te gebruiken.
?

Nee dat maak jij ervan..je leest mijn post niet goed.

En natty 6 kg VVM per jaar aankomen met al redelijk wat trainingservaring is niets nieuws.. Maar dan ga je cutten.. en verlies je weer wat..

Ik denk dat alle tips al zo'n beetje genoemd zijn, alleen je doet er niets mee..

---------- Toegevoegd om 01:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:13 ----------

Nee dat maak jij ervan..je leest mijn post niet goed.

En natty 6 kg VVM per jaar aankomen met al redelijk wat trainingservaring is niets nieuws.. Maar dan ga je cutten.. en verlies je weer wat..

Lees je zelf wel wat je zegt, 6kg vvm per jaar aankomen als je al trainingservaring hebt en daarna cutten? Waarvoor? Om de vet van de vvm eraf te halen? LOL
Sorry hoor maar als je ieder jaar 6kg vvm aankomt zou het hele kuur idee idioot zijn.

Lees je zelf wel wat je zegt, 6kg vvm per jaar aankomen als je al trainingservaring hebt en daarna cutten? Waarvoor? Om de vet van de vvm eraf te halen? LOL
Sorry hoor maar als je ieder jaar 6kg vvm aankomt zou het hele kuur idee idioot zijn.

Jep 6 kg vvm per jaar.. niets vreemds aan.. Je moet wel onderscheid maken tussen vvm en pure spiermassa. Ik neem aan dat als je aan wilt komen je gaat bulken, daarna word er meestal gecut.. vreemd he?

Het hele kuur idee is ook idioot op de manier hoe jij het doet, als je fatsoenlijk wilt gainen ga dan spuiten.. ipv continue met kuurvoorstellen aan te komen zetten waarin je 2 orals stacked terwijl hier al tig keer geadviseerd word NIET te stacken.

Verder veel succes kerel, we zien je wel terug als je de ballen hebt gekregen om te spuiten ;)

even een quote uit de stickies

AAS FAQ - Kijk hier eerst voor je een vraag stelt!

11. Ik plan een kuurtje met alleen orale anabolen (dianabol of oxy of winstrol only) Hoe kan ik dit het beste gebruiken? Kan dit zonder negatieve bijwerkingen?

Stel deze vraag NIET! (je topic wordt gesloten). Alleen orale anabolen gebruiken in je kuur is gewoon niet verstandig. Omdat ze extreem schadelijk zijn voor de lever, mogelijk zelfs met blijvende schade, kan je ze nooit lang gebruiken en moet je ook rekening houden met langere off perioden. Je kan geen noemenswaardige massa winnen in een te korte kuur en je kan ook praktisch geen kwalitatieve massa behouden na zulke kuur.

Met dianabol of Anadrol is het nog tweemaal zo erg. De grote winst komt vooral door werking van oestrogeen (het vrouwelijk hormoon dat overblijft na aromatase van testosteron of synthetische varianten). Dat betekend (tijdelijk) opgeblazen zachte spieren, huid en aangezicht en vocht retentie, vet winst, en heel gemakkelijk te verliezen winst na de kuur (verwacht nooit meer dan de helft te behouden van een dianabol only kuur, zelfs met een perfect voedingsschema), en zo voort.

Dianabol, oxy ed. kunnen gebruikt worden als deel van elk goed schema, maar zijn is GEEN kuurschema op zich.

Voor veilige en behoudbare winst moet je sowieso gaan injecteren.

Voor 1 pillen only kuurder zie je er wel strak uit.

even een quote uit de stickies

AAS FAQ - Kijk hier eerst voor je een vraag stelt!

11. Ik plan een kuurtje met alleen orale anabolen (dianabol of oxy of winstrol only) Hoe kan ik dit het beste gebruiken? Kan dit zonder negatieve bijwerkingen?

Stel deze vraag NIET! (je topic wordt gesloten). Alleen orale anabolen gebruiken in je kuur is gewoon niet verstandig. Omdat ze extreem schadelijk zijn voor de lever, mogelijk zelfs met blijvende schade, kan je ze nooit lang gebruiken en moet je ook rekening houden met langere off perioden. Je kan geen noemenswaardige massa winnen in een te korte kuur en je kan ook praktisch geen kwalitatieve massa behouden na zulke kuur.

Met dianabol of Anadrol is het nog tweemaal zo erg. De grote winst komt vooral door werking van oestrogeen (het vrouwelijk hormoon dat overblijft na aromatase van testosteron of synthetische varianten). Dat betekend (tijdelijk) opgeblazen zachte spieren, huid en aangezicht en vocht retentie, vet winst, en heel gemakkelijk te verliezen winst na de kuur (verwacht nooit meer dan de helft te behouden van een dianabol only kuur, zelfs met een perfect voedingsschema), en zo voort.

Dianabol, oxy ed. kunnen gebruikt worden als deel van elk goed schema, maar zijn is GEEN kuurschema op zich.

Voor veilige en behoudbare winst moet je sowieso gaan injecteren.

:rolleyes:

Beter goed gejat dan slecht verzonnen :D

Voortaan elke oral only topic hiermee bombarderen ;) Moet eens afgelopen zijn met die onzin.
Juist omdat dit hier ondanks de regels getolereerd word denken anderen dat een oral only toch niet zo een gekke keuze is. Ze zouden eigenlijk gewoon elk topic hierover moeten locken om een statement te maken.

Voortaan elke oral only topic hiermee bombarderen ;) Moet eens afgelopen zijn met die onzin.
Juist omdat dit hier ondanks de regels getolereerd word denken anderen dat een oral only toch niet zo een gekke keuze is. Ze zouden eigenlijk gewoon elk topic hierover moeten locken om een statement te maken.

Dat mensen denken dat orals only wel leuk zijn komt omdat er hier randdebielen zitten die zeggen er 6 kg vvm aan over te hebben gehouden een maand na de kuur, e-stats zijn dat. Maar inderdaad, ik vind ook dat ze die topics gewoon zouden moeten sluiten. Zieligste is nog dat de logjes van een winny only over het algemeen beter bekeken worden dan zware kuren :')

Och och och, wat kan jij je lekker druk maken om een voorkeur van een ander.
Ga je ook mensen afzeiken omdat ze beter light sigaretten kunnen roken ipv normale?

Popcorn erbij

yNCVL.gif

Och och och, wat kan jij je lekker druk maken om een voorkeur van een ander.
Ga je ook mensen afzeiken omdat ze beter light sigaretten kunnen roken ipv normale?

Wat een belachelijke vergelijking :roflol: Maar wederom mis jij het punt.. Het gaat niet om voorkeur het gaat om wat verstandig is en wat niet, piet

---------- Toegevoegd om 18:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:26 ----------

Dat mensen denken dat orals only wel leuk zijn komt omdat er hier randdebielen zitten die zeggen er 6 kg vvm aan over te hebben gehouden een maand na de kuur, e-stats zijn dat. Maar inderdaad, ik vind ook dat ze die topics gewoon zouden moeten sluiten. Zieligste is nog dat de logjes van een winny only over het algemeen beter bekeken worden dan zware kuren :')

+1

het zijn er echt heel veel de laatste tijd

Wat een belachelijke vergelijking :roflol: Maar wederom mis jij het punt.. Het gaat niet om voorkeur het gaat om wat verstandig is en wat niet, piet

---------- Toegevoegd om 18:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:26 ----------

+1

het zijn er echt heel veel de laatste tijd

Het gaat uiteraard wel om een voorkeur slimmerd want geen van beide lijkt me verstandig, en over de vergelijking, ik vond hem juist wel goed aangezien het beide gewoon schadelijk is en de Pietje liever iets anders rookt of gebruikt dan Jantje.

dianabol en winstrol tabs:hahaha: heb ik ook een keer gedaan, werkt niet. je kunt beter spuiten:klink:

Terug
Naar boven