XXL Nutrition

Kuurvoorstel

decatj

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
84kg
Vetpercentage
8%
Hallo iedereen,
Zou in oktober willen starten met een "clean" bulk kuur.
Dit is niet mijn eerste kuur maar wel mijn eerste kuur die nu ook zal samenlopen met een goed voedingsschemae

In maart ben ik begonnen met een cut voedingsschema, en van 13 % vet naar 7.5 % gegaan.
Nu terug wat aan het clean bulken met ongeveer 3-400 kcal boven men onderhoud te eten.

Graag wil ik in oktober ook een kuurtje opstarten
Dit zou er als volgt uit zien:

1w-14w Test-E 250mg
1w-14w Tren-E 600mg
1w-14w Bold 600 of 800 mg

Iemand verdere suggesties hierop?

Laatst bewerkt:
Als je wilt bulken zou ik je test omhoog gooien.
En waarom dan 2 weken bold only?

Laatst bewerkt:
Op bold merkte ik niet echt wat qua bulken, zou ipv bold de test uppen.

• Topic Starter Topic Starter
Als je wilt bulken zou ik je test omhoog gooien.
En waarom dan 2 weken bold only?

Oej ! moet natuurlijk ook gewoon 14 weken zijn ;) (werd aangepast)

Waarom test zo laag, ik las hier op het forum dat er redelijk wat voorstanders zijn van LowTest/HighTren.. Dit had ik nog nooit gedaan en wou dit eens proberen.
Waarom ook niet hoger geplaatst omdat dit meer vocht zal vasthouden denk ik ?

Test is gewoon de massa bouwer.
Dus als je wilt bulken zou ik test hoog zetten.
Als je voeding goed is zoals je het zegt zou vocht toch wel meevallen.
Of je moet er heel gvoelig voor zijn maarja dan zou je nooit eens een dikke bulk kuur kunnen doen.. Denkend aan test/deca.

Ok en de bold best op 600 of 800 mg?
Wat bedoel je met test hoog, is dit dan gelijk aan de Tren ? of hoger dan de Tren?

Door bold zal ik wss meer zin hebben in eten, toch wil ik zo min mogelijk aan vet bijkomen (zoals iedereen waarschijnlijk :) )
Kan ik door deze kuur nog hoger in kcal gaan dan zonder kuur ? of blijft dit hetzelfde

Ok en de bold best op 600 of 800 mg?
Wat bedoel je met test hoog, is dit dan gelijk aan de Tren ? of hoger dan de Tren?

Door bold zal ik wss meer zin hebben in eten, toch wil ik zo min mogelijk aan vet bijkomen (zoals iedereen waarschijnlijk :) )
Kan ik door deze kuur nog hoger in kcal gaan dan zonder kuur ? of blijft dit hetzelfde
Ik ben geen fan van bold, maar bold sowieso op minimaal 800mg.

Je voorstel ziet er prima uit. Als jij denkt dat je hier goed op gaat moet je dat ook gewoon doen. Niet door een ander laten bepalen hoe jij kuurt als je er goed over na hebt gedacht.

Je voorstel ziet er prima uit. Als jij denkt dat je hier goed op gaat moet je dat ook gewoon doen. Niet door een ander laten bepalen hoe jij kuurt als je er goed over na hebt gedacht.

Heb nog nooit bold gebruikt,, altijd al test/tren of test/deca ..
Had dit kuurtje ergens gelezen op een us board..
Hier op het forum zie ik sommige mensen zeggen dat ze aan bold niets hebben..

Hmm twijfel nu, is er iets anders wat ik hier bij kan stacken?

^ gewoon meer test als je toch gaat bulken?

Heb nog nooit bold gebruikt,, altijd al test/tren of test/deca ..
Had dit kuurtje ergens gelezen op een us board..
Hier op het forum zie ik sommige mensen zeggen dat ze aan bold niets hebben..

Hmm twijfel nu, is er iets anders wat ik hier bij kan stacken?

Gewoon een keer proberen. Heb ik ook gedaan en ik vond 't lekker spul, of ik er kilo's van gainde geen idee maar m'n shape veranderde er wel flink van. In jouw voorstel zal de Tren het werk wel doen m.b.t groeien dus kan Bold er bij best leuk zijn.

Iets anders erbij stacken, zou bijvoorbeeld Mast kunnen zijn maar ook dat zal je over het algemeen niet laten groeien maar wel je shape bevorderen als je droog genoeg staat. Verder zou ik persoonlijk niet gauw iets met tren stacken dus als je en geen Mast en geen Bold wilt zou ik de Test naar 500 zetten en de Tren naar 750 ofzo als je je huidige voorstel niet hoog genoeg vindt.

Terug
Naar boven