AndroidHealthClinic

Kuurvoorstel

nitrosam

Cool Novice
Waardering
0
Goeiedag,

Ik ben al een jaar of 4 aant trainen. Aangezien ik beetje ecto ben heb ik het nogal moeilijk om massa te bouwen. Toen ik begonnen ben met trainen woog ik een goeie 55 kg. Vel over been dus voor mijn 1m75. Nu in de loop der jaren toch al aantal kg bijgekomen, weeg nu een 70 kg en vetpercentage is rond de 9% tijdens bulken.
Mijn benen heb ik tot nu toe niet echt kunnen trainen aangezien ik met ontsteking zat. Dit is nu in orde aan het komen met het gebruik van een verband. Aangezien ik de laatste 7-8 maanden niets meer bij kom wil ik kuurtje doen. Dit om wat massa bij te komen. Weet al meer als voldoende over de middelen maar wil graag jullie mening. Ik weet dat men best met een test-deca kuurtje begint maar ik wil totaal geen 10 kg bijkomen waarvan ik vijf van overhou. Dan liever de gehele tijd 5 kg bijkomen aangezien ik niet wil dat iedereen ziet dat het niet natuurlijk is.
Ook zou ik liefst niet te veel van libido verliezen achter kuur want veronderstel dat mijn vriendin daar niet zo graag zal bij zijn.
Alle voorstellen zijn dus welkom. Is beetje moeilijk aangezien de meeste middelen veel vocht vast houden.
Ook heb ik gedacht aan bv test prop en tren maar dit zal nog beetje te zwaar zijn veronderstel ik...

Groeten

Ik persoonlijk zweer bij 250 tot 500 mg test per week 10 wk lang of 12wk!
En dan om de 5 dagen injecteren...
greetz de Manno!:)

Als je bang bent dat mensen wat gaan zien en je al genoegen neemt met een kilo of 5 aan mooie spiermassa dan volstaat een winnie tabs kuur ook wel.

Waarom moeilijk doen met prop om de dag spuiten als je hetzelfde kan bereiken met winnie?

Je weegt 70 kg bij 1.75 meter.

Je hoeft niet eens te kuren voor die 5 kilo.
Creatine en whey en een super voedingsschema en je komt er echt wel!

• Topic Starter Topic Starter
@ jwan: jij mag van geluk spreken als je dat zomaar kan met wat whey en creatine maar niet iedereen heeft jouw lichaamstype van nature. Sommige mensen komen nu éénmaal moeilijker aan dan jou.
Crea en whey heb ik al genoeg genomen, zelf verschillende, van xpand energized tot gewone mono. Whey is ook niets nieuws zelf mass gainer van 800 cal per shake heb ik genomen. Je mag niet vergeten dat ik al 15 kg bijgekomen ben wat niet min is natuurlijk... Jij woog waarschijnlijk veel meer toen je begon... Ook moet je rekenen dat ik 37 % spiermassa heb terwijl er mensen bestaan met hoger vetpercentage en dan bv 80 kg wegen maar dan maar 30% of minder spiermassa hebben. 26
Dus dan heeft die persoon van 70 kg 26 kg spiermassa en die persoon van 80kg 24kg spiermassa...
Win tabs is één voorstel, zijn er nog andere.

Als je bang bent dat mensen wat gaan zien en je al genoegen neemt met een kilo of 5 aan mooie spiermassa dan volstaat een winnie tabs kuur ook wel.

Waarom moeilijk doen met prop om de dag spuiten als je hetzelfde kan bereiken met winnie?

Ik wilde al zeggen. Als je voor bescheiden massa wilt gaan met ook nog eens weinig onderdrukking , is winny wel de keuze. T-bol is ook een goede mogelijkheid.

Maar doe dit pas als je echt alles hebt geprobeerd om door te groeien.

@ jwan: jij mag van geluk spreken als je dat zomaar kan met wat whey en creatine maar niet iedereen heeft jouw lichaamstype van nature. Sommige mensen komen nu éénmaal moeilijker aan dan jou.
Crea en whey heb ik al genoeg genomen, zelf verschillende, van xpand energized tot gewone mono. Whey is ook niets nieuws zelf mass gainer van 800 calorie per shake heb ik genomen. Je mag niet vergeten dat ik al 15 kg bijgekomen ben wat niet min is natuurlijk... Jij woog waarschijnlijk veel meer toen je begon... Ook moet je rekenen dat ik 37 % spiermassa heb terwijl er mensen bestaan met hoger vetpercentage en dan bv 80 kg wegen maar dan maar 30% of minder spiermassa hebben. 26
Dus dan heeft die persoon van 70 kg 26 kg spiermassa en die persoon van 80kg 24kg spiermassa...
Win tabs is één voorstel, zijn er nog andere.

Als jij het zegt dan zal ik je wel geloven.

Er zijn gewoon te veel mensen (ecto`s) die denken dat ze niet groot kunnen worden zonder AAS.

En 15 kilo is wel knap van je toch!

Je zegt zelf op 9% vet te zitten tijdens de bulk.. Ga eten en zorg dat je op 12 tot 14 % komt te zitten.
Miss dat je je training ook ff om moet gooien, back to basics wil vaak wel helpen.

Je zegt zelf op 9% vet te zitten tijdens de bulk.. Ga eten en zorg dat je op 12 tot 14 % komt te zitten.
Miss dat je je training ook ff om moet gooien, back to basics wil vaak wel helpen.

Dat wil hij juist nou niet. Waarom zou hij naar de 14%moeten, helemaal niet nodig.
Zoals Testo ook zei, ga dan voor de winnie tabs. Zeer weing vocht, Pas tijdens je kuur wel je voeding hierop af.

eten eten eten

Gewoon goed eten , enkele shakes per dag en wat aminozuren met BCAAs.

Je zal wel groeien.

Indien je toch AS wil gebruiken zou ik gaan voor :

10weken : 250mg tot 500mg testo per week OF
4weken : dianabol 40mg ED OF
4weken : winny 50mg ED

Op een van deze zal je zeker goed gaan

Dat wil hij juist nou niet. Waarom zou hij naar de 14%moeten, helemaal niet nodig.
Zoals Testo ook zei, ga dan voor de winnie tabs. Zeer weing vocht, Pas tijdens je kuur wel je voeding hierop af.

Zover ik weet, als je echt massa wilt, ook zonder vet, dan moet je wat zwaarder zijn.
Je kunt zo intenser trainen zijn mijn ervaringen.. En op 12 % is niet zo erg wel?? Iedereen zo zn doelstellingen, maar het is welc zo handig om dit zo efficient mogelijk te behalen.

Terug
Naar boven