Fitness Seller

kuutje steken

atletica

Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
72kg
Vetpercentage
4%
Leeftijd: 27 jaar
Hoe lang je traint: 4jaar
Hoeveel gewicht je op natuurlijke wijze in die periode hebt gewonnen: 10kg vetpercentage is gedaald naar 4 procent.
Een voorbeeld van wat je op een doordeweekse dag allemaal eet: op dit moment:
dwsvvt.jpg

2wpo7te.jpg

r1hmio.jpg

Welke supplementen je al hebt gebruikt: eiwitshake,massgainer,kre alkalin,creatine mony,vitamin,no xplode,....
Waarom je deze kuur wilt doen: omdat ik zelf al 4 jaar train en mijn voeding regelmatig laat aanpassen en nietmeer kom boven de 75kg ik zit volgens mij op mijn max ...
Wat je wilt bereiken (in bodybuilding) op lange termijn? ik wil atletish gebouwd blijven gewoon nog extra gewicht erbij grotere borst => lazar angelov zijn lichaamsbouw
zo sta ik nu: 71 kg 4 procent vet
25gcd49.jpg

2ahgxsm.jpg

Zou graag wat info hebben omtrend kuurtjes heb al gehoord bij mensen en ze raden mij allemaal verschillende kuren aan dat ik het nietmeer weet...
kwa voeding heb ik genoeg kennis.

optie 1
testo
deca
nolvadex

optie2
testo
deca
sustanon

ik ben geen voorstander van pillen.

waarom zit er bij optie twee geen nolvadex

Ik denk dat hij denkt dat nolvadex ook aas zijn.
Wat ga je als nakuur gebruiken?
Hoe lang wil je kuren?
Hoeveel van elk wil je nemen?
Ga je Hcg tijdens de kuur mee laten lopen etc etc.

• Topic Starter Topic Starter
waarom zit er bij optie twee geen nolvadex
ik heb nog nooit gekuurd voormij is dit nog chinees ik ben zoveel mogelijk info aan het verzamelen en had info gevraagd aan mensen die kuurden optie 2 stelde iemand aan me voor dus geen idee waarom er geen nakuur inzit.
Ben nog zoveel mogelijk info aan het verzamelen van wat ik het beste zou kunnen doen.
ik zou graag droge massa bij winnen, niet teveel vocht.

ik heb nog nooit gekuurd voormij is dit nog chinees ik ben zoveel mogelijk info aan het verzamelen en had info gevraagd aan mensen die kuurden optie 2 stelde iemand aan me voor dus geen idee waarom er geen nakuur inzit.
Ben nog zoveel mogelijk info aan het verzamelen van wat ik het beste zou kunnen doen.
ik zou graag droge massa bij winnen, niet teveel vocht.

Ik zou gewoon als 1e kuurtje een test only doen.
Stacken kan altijd nog aangezien het meestal toch niet bij 1 kuurtje bijft en zo kan je ook gelijk ervaren
wat de test met je lichaam doet.
Ook zou ik me eens verdiepen in het nakuren en het nut van hcg mee te laten te lopen tijdens je kuur.
Ik zou zeggen gebruik de zoekfunctie van het forum en je komt al echt een heel eind.

Als het je eerste kuur is, waarom dan niet gewoon met 500 mg testosteron per week beginnen, voor 12 weken, dan weet je tenminste hoe je op alleen testosteron reageert. In latere kuren kun je dan altijd nog andere AAS toevoegen.

Waarschijnlijk zul je ook behoorlijke gains maken op 500 mg test only.

4%...................? ????

wat?

edit; ik ben nu ook 4% blijkbaar.

Als dit 4% is dan zijn atleten op het podium -4%

• Topic Starter Topic Starter
Als dit 4% is dan zijn atleten op het podium -4%
is gemeten met een huidplooimeter door personal coach
graag reactie's over kuren !
thx

---------- Toegevoegd om 18:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:37 ----------

wat vinden jullie van
500 testo
500 deca 10 weken
nakuur nolvadex goed of niet voor een eerste kuur ?

is gemeten met een huidplooimeter door personal coach
graag reactie's over kuren !
thx

---------- Toegevoegd om 18:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:37 ----------

wat vinden jullie van
500 testo
500 deca 10 weken
nakuur nolvadex goed of niet voor een eerste kuur ?

Je weet dat je de test 2 weken langer door moet laten lopen????

---------- Toegevoegd om 19:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:47 ----------

En wat is een kuutje steken????

Beter lees je eerst jezelf in. Je gaat toch geen stoffen in je lichaam spuiten, als je zelf helemaal geen idee hebt wat je precies neemt?

Beter lees je eerst jezelf in. Je gaat toch geen stoffen in je lichaam spuiten, als je zelf helemaal geen idee hebt wat je precies neemt?
Ik heb geen idee wat een enanthaat is maar ik weet wel dat het godverdomd goed werkt elke keer

Kutje steken, nomnomnom

Beter kutje steken inplaats van kuutje.

Probeer gewoon test-e 500, 10 weken met nakuur. Lees de stickies...Dit wordt aan iedereen voorgelegd voor een eerste kuur. Ikzelf wilde toen ook meer, maar heb het toen op advies van dit forum ook niet gedaan..
Hoe meer shit je er nu al inknalt, des te meer moeite heb je straks in de toekomst om te gainen..
By the way, je wilt geen vocht, dan moet je er vooral deca bij gaan zetten....

Terug
Naar boven