XXL Nutrition

kuutje steken

Ik vind als eerste kuur 500mg test enanthate per week het beste.
Hoewel je altijd bijwerkingen kan hebben is dat bij testosteron altijd wel te overzien en je zult er leuke gains van hebben. Daarna nakuren met 4 weken nolvadex op 20mg per dag en een paar maandjes niks nemen daarna.

Je vetpercentage is trouwens zeker niet lager dan 8% wat ik wel erg netjes vind.

Bij 4% zie je er gewoon heel anders uit. Dan is je huid heel dun en vol aders. Beetje zoals een stijve lul

Wat een lekkere fake topic weer

Ik vind als eerste kuur 500mg test enanthate per week het beste. Hoewel je altijd bijwerkingen kan hebben is dat bij testosteron altijd wel te overzien en je zult er leuke gains van hebben. Daarna nakuren met 4 weken nolvadex op 20mg per dag en een paar maandjes niks nemen daarna. Je vetpercentage is trouwens zeker niet lager dan 8% wat ik wel erg netjes vind. Bij 4% zie je er gewoon heel anders uit. Dan is je huid heel dun en vol aders. Beetje zoals een stijve lul
Ben benieuwd hoe jouw stijve lul eruit ziet dan

NO HOMO

zie PM aub niet online posten
Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.

Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.

Thanks bro, that means a lot to me! :thumbs:

Terug
Naar boven