AndroidHealthClinic

kwark in belgië

Ik eet die ook gewoon puur, vind hem nog best lekker eigenlijk...

heb ook intussen kwark gevonden maar wel onder de naam verse magere kaas, hoop dan wel dat dit identiek hetzelfde is namelijk met die trage caseïne eiwitten. wel vrij duur van het merk Campina 1.20 euro voor 250 gram
10.4 gram eiwit per 100 gram

DeLelie uit de GB, ongeveer 1EUR voor 500gr. Prijzig maar best lekker :meal:

weet iemand waar ik de beste kwark kan vinden in belgie? heb al paar supermarkten afgedaan, maar geen kwark te vinden. In de natuurwinkel wel, maar die betaal je echt peperduur

in de Colruyt!
Konings Kwark! heel goedkoop en niet zo vast als die van de Aldi

Heet gewoon in belgie anders, vraag je in brussel naar kwark weten ze vaak niet waar het over gaat.

Maar platte kaas (kwark) kan je overal vinden.

brussel is niet belgië! ...

die van delelie vind je overal en is lekker (maar wel duur), is wel handig voor op het werk in potten van 250g met 10g eiwit per 100G.
Beste prijs/kwaliteit vind ik die van aldi: 50 cent voor 500g en 11g eiwitten per 100g dus... ik raad deze zeker aan

die van delelie vind je overal en is lekker (maar wel duur), is wel handig voor op het werk in potten van 250g met 10g eiwit per 100G.
Beste prijs/kwaliteit vind ik die van aldi: 50 cent voor 500g en 11g eiwitten per 100g dus... ik raad deze zeker aan

Eens!

Al vind ik dat Konings en Lidl hieraan mag toegevoegd worden

cheap en hoog in eiwit

Albert Heijn ----> Friesche Flag jummie :D

Rijdt er graag een half uurtje voor naar Maastricht

jeof

Als ik in Belgie ben (ga er regelmatig fietsen), ga ik meteen voor de Danone magere kwark. En neem een stapeltje mee naar huis. Heerlijk spul, geen idee of het prijzig is.

Bah kwark krijg ik zelfs niet onder dwang binnen...

Als ik in Belgie ben (ga er regelmatig fietsen), ga ik meteen voor de Danone magere kwark. En neem een stapeltje mee naar huis. Heerlijk spul, geen idee of het prijzig is.

Danone is inderdaad een heerlijke smeuïge kwark.

Als je die bakjes van 500gr. bedoelt, ik geloof 1.50€

Prijzig? bwa, Aldi 1€ goedkoper maar smaakt ook niet zo heerlijk :rolleyes:

Ik heb daarstraks in de GB is rondgekeken naar kwark van DeLelie, maar ik vond er alleen met fruit, dus heb ik hem gekocht met aardbeien in. Zit 6,8gr eiwit per 100gr in, iemand een idee of dat goed is ? of zou ik volgende keer beter kunnen zien naar andere kwark en dan zonder fruit in verwerkt ?.

koop die van campina, heeft de meeste eiwitten.
Die van makro heeft ook veel eiwitten maar is niet te vreten

Ik heb daarstraks in de GB is rondgekeken naar kwark van DeLelie, maar ik vond er alleen met fruit, dus heb ik hem gekocht met aardbeien in. Zit 6,8gr eiwit per 100gr in, iemand een idee of dat goed is ? of zou ik volgende keer beter kunnen zien naar andere kwark en dan zonder fruit in verwerkt ?.
laag, ter vergelijking, camina heeft 10.4 g/100g

koop die van campina, heeft de meeste eiwitten.
Die van makro heeft ook veel eiwitten maar is niet te vreten

Zal maandag in de GB is kijken naar die van campina. Misschien een domme vraag maar mag daar iets van fruit inzitten ? of is het beste gewoon puur ?.

Koop gewoon puur joh en gooi er zelf eventueel wat bij.
Wat stukjes appel + kaneel
Cacao
Sinaasappel
Wat zonnebloem/pompoen pitten

Oftewel; leef je uit. ;)

Terug
Naar boven