AndroidHealthClinic

kwark met 15,7 gram eiwit

Onslow

Gelsenkirchen
Elite Member
Challenge x5
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
7.124
ik las hier ergens dat er bij de edah een kwark is met 15,7 gram eiwit per 100.
wie kent die kwark en hoe duur is die? bestaat die eigenlijk wel vind dat wel erg veel! ben te lui om naar de edah te gaan kijken.

Nou, heb het anders nog nooit gezien. In Nijmegen dan.

• Topic Starter Topic Starter
martie, als je toch naar de edah gaat voor je vriendin kijk dan ff naar die kwark.

yzord: volgens c.moltasanti, een nieuw lid met pas 9 berichten. dus als hij liegt verdiend hij een ban. staat bij reacties van de foto's met die gast met die potten kwark in zijn hand.

PreludE zei:
ik las hier ergens dat er bij de edah een kwark is met 15,7 gram eiwit per 100.
wie kent die kwark en hoe duur is die? bestaat die eigenlijk wel vind dat wel erg veel! ben te lui om naar de edah te gaan kijken.

Ook al gestoken door een Luiwammes?:rolleyes:

rond de 12gr eiwit per 100gr is toch wel het meeste volgens mij, {die vierkante bakjes}

Dat is toch Konings Kwark? Maar daar zit volgens mij 10 gr ofzo in.

Konings kwark = 9,7 of 9,8 gram

Idd ja, die van Konings had ik zelf ook altijd toen ik nog kwark at.
15,7 gr. eiwit lijkt me idd wel erg veel! Als dat zo zou zijn, dan moest dat hier ook écht wel bekend zijn! :D

11 gr, eentje bij de appie.

ik haal bij de aldi, en die heeft 10,7 gram als ik het wel heb. 15 lijkt me erg veel, maar het zou natuurlijk wel kunnen. alleen wordt ie dan wel erg dik, dus ik vraag t me erg af (niet of jij het hebt gezien, maar of erin zit wat erop staat).
als t wel zo is ga ik zéker een keer naar de edah (zit er hier geen in de buurt :() want dat is 50% meer.

lidl, kwark 500gr milbona 12.2gr per 100gr

krijg je wel bijna niet doorgeslikt door zijn vaste strucuur :p

bij de makro zijn er van die joekels van kwark bakken en deze bevatten idd 15,7g eiwitten per 100g.
Ze bevatten echter ook meer KH en vetten dan die ik normaal bij de ah haal.
Ook een nadeel is dat die joekel van een pot erg onhandig is, neemt veel ruimte in beslag in me koelkast.

bedoel je niet huttekaas??

shiiiiiit, wat een reacties voor een potje kwark, heb m zelf al een tijdje niet meer gehad want ik ken geen kwark meer zien, maar dat terzijde, ik weet 100% zeker dat boven de 14gr had, .7 dus of 14.7 of 15.7, naturel kwark van het edah merk en koste iets van 80 of 90 cent

haha :O) wat een ophef over kwark.
die van konings s het beste vind ik 9,8 en lekker met de ene x muslie de andere x havermout ik eet er 2 per dag :O)

waar is die kwark van konings te halen?

Hier thuis ligt wel altijd magere smeltkaas van de aldi met 14.xg eiwitten
Is dit ook goed ipv kwark?
Is wel hard spul :windup:
Greets

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven