Fitness Seller

Kwark tip

highneed

Novice
Waardering
0
Ik heb een tip voor een ieder die loopt te klagen dat ze de kwark niet weg krijgen

Men neme een mengbeker, kwakken die vol met 500 gr kwark. Daarna 200ml Crystal Clear erop (da's water met een smaakje en minder dan 1 cal) shaken en drinken. Smaakt super.

highneed zei:
Ik heb een tip voor een ieder die loopt te klagen dat ze de kwark niet weg krijgen

Men neme een mengbeker, kwakken die vol met 500 gr kwark. Daarna 200ml Crystal Clear erop (da's water met een smaakje en minder dan 1 cal) shaken en drinken. Smaakt super.

Ik heb bananenkwark van de digros :p

wat zit iedereen toch te zeuren over de smaak van kwark, ik vind het superlekker, vreet 4 bakken per dag en krijg er nooit genoeg van, lekker met kaneel heerlijk, lekker snel en simpel en goedkoop, dus cut the bitchin' en vreten die zooi!!!!!!!!!!

ik veet ook veel kwark.. gebruik konings kwark en smaakt super.. gewoon bakkie open trekken en vreten die hap :)

exarchos zei:
wat zit iedereen toch te zeuren over de smaak van kwark, ik vind het superlekker, vreet 4 bakken per dag en krijg er nooit genoeg van, lekker met kaneel heerlijk, lekker snel en simpel en goedkoop, dus cut the bitchin' en vreten die zooi!!!!!!!!!!

:thumbs:

Precies!!!

Slikken h**r, het is geen accuzuur!!! :D

Ik maak er een fruitkwark van. Ik doe er stukjes banaan, appelsien of appel in.
Heerlijk!

Ik vind kwark ook echt lekker, maar met een beetje honing er door is het helemaal smullen :P

Wil Je Groot Worden, Vreten Dan!!

Idd gewoon eten soms eens wat er door heen doen kaneel,banaan,sinasappel etc

Met whey smaakt het ook lekker en heb je vet veel eiwit in 1 x!!

yep ik doe er ook whey in mmmmmmmmm lkker

Ik doe de kwark in een blender, een banaan erdoor, scheutje melk. En je hebt een lekker bananensap. Is heerlijk.

ik vind er ook niks aan maar jah tis wel 50 gram per potie ff in de blender melk erbij en huplakeeeee achterover :P

Ja lekker puur is het net slagroom.
Of ik gooi er een bak vruchtenmuesli overheen en doe net of het yoghurt is, veel eiwitten en veel koolhydraten :thumb:
Konings rulez(omdat ravensberger niet meer te krijgen is ???)

kwark is heerlijk :D

highneed zei:

Wel onthouden dat hoe vloeibaarder je voeding, des te sneller die verteerd. Dus dit doe je best niet voor slapen gaan! (ook al niet omdat je dan 10x moet plassen wat je slaap verstoort!)

Maar overdag is dit best te eten (drinken?).

Mja ik dacht, ik eet 1 banaan per dag, die gooi ik dan gewoon 's avonds in de kwark, samen in de blender, zal vast wel lekker smaken. De kwark heeft voor mij gewoon een beetje smaak nodig om het lekker te maken.

Kaneel vind ik echt niet te eten door de kwark heen. Zelfs met de beste wil van de wereld niet.

Mijn kwarktip.
Vruchtjes in Blik!
Zit weinig KH en vet in en smaakt verrukkelijk!
Blik kost 89 euro cent (euroshopper) en daar trek ik zo'n 5 a 6 porties (250gram kwark er bij) uit.
Lekker en gezond.

Big T zei:
Wel onthouden dat hoe vloeibaarder je voeding, des te sneller die verteerd. Dus dit doe je best niet voor slapen gaan! (ook al niet omdat je dan 10x moet plassen wat je slaap verstoort!)

Maar overdag is dit best te eten (drinken?).

de reden dat ik een casseineshake voor slapen gaan niet echt aan te raden vind alhoewel ik er zelf ook al aan dacht maar t lekker bij de eitjes hou voor slapen:)

OT mijn tip vd dag: kwark + Nectar:lick:

Terug
Naar boven