Waar kopen jullie je kwark? Magere heb ik het dan over. En waar smaakt het naar? Is het te eten of is het best wel goor?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eet het wel met proteine poeder en cacao erdoor, maar dat maakt niet dat ik het opeens heerlijk vind. Ach gewoon een keer kopen en proberen. Het kost minder dan een euro die kan je toch wel missen? en als je het eet en gelijk aan de dunne gaat en overgeven enzo dan weet je dat je er niet tegen kunt.Waar kopen jullie je kwark? Magere heb ik het dan over. En waar smaakt het naar? Is het te eten of is het best wel goor?

Vind kwark eigenlijk best wel lekker (wel met een schep proteinepoeder erin en zoetstof) at eerst alleen maar optimelkwark, maar nu ga ik 'hardcore' en eet ik de 'echte'...![]()
wees een grote meid en eet dat witte smeuige goedje

Bij de c1000 hebben ze volgens mij twee varianten.
1 met ongeveer 5 gram eiwit per 100 gram. Vrij weinig dus maar deze is veel minder droog dan de kwark met meer eiwitten. Je krijgt hem dus makkelijker weg.
Ik neem zelf altijd de andere kwark van de c1000(naam ff kwijt) met ongeveer 10 gram eiwit per 100 gram. Deze is wel veel kleffer en droger maar een beetje siroop doet wonderen![]()