XXL Nutrition

Kwark

Status
Niet open voor verdere reacties.

Casparr

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
0
Waar kopen jullie je kwark? Magere heb ik het dan over. En waar smaakt het naar? Is het te eten of is het best wel goor?

gewoon c1000 aldi elke winkel heeft het gewoon hoor ;)

lekker ;)

smaakt iets zuurdere joghurt en is wat dikker

koop het gewoon 70cent 500gram wat kan het kwaad?

Koop het, kost niet veel, dan weet je het. :duh:

• Topic Starter Topic Starter
het is wel goed voor je of niet? niet dat ik na een tijdje zit te kotsen op de ground

elke week 8 kilo kwark voor mij en me pa bij de aldi voor 11 euro

Natuurlijk is het goed voor je, behalve als je lactose intolerant bent.

Vind kwark eigenlijk best wel lekker (wel met een schep proteinepoeder erin en zoetstof) at eerst alleen maar optimelkwark, maar nu ga ik 'hardcore' en eet ik de 'echte'...;)

Ik vind kwark vies :P eet het wel met proteine poeder en cacao erdoor, maar dat maakt niet dat ik het opeens heerlijk vind. Ach gewoon een keer kopen en proberen. Het kost minder dan een euro die kan je toch wel missen? en als je het eet en gelijk aan de dunne gaat en overgeven enzo dan weet je dat je er niet tegen kunt.

Ik moest er ook niets van hebben, maar nu eet ik het gewoon of dat ik het al jaren eet. Voor s'avonds is het prima voor je gaat slapen. Alleen minder als je dan je bed onder kotst.

Kwark al de whey van galaxi bij delhaize groene potten met een vers appeltje erdoor en smullen!!

Als je het echt niet weg kan krijgen, kan je er ook gewoon wat water doorheen doen. Dan drink je het zo weg.

Gewoon zoetstof of weight gainer is ook lekker :)

Waar kopen jullie je kwark? Magere heb ik het dan over. En waar smaakt het naar? Is het te eten of is het best wel goor?

Kwark rocks :hedbang:
Ik gooi er meestal wat stukjes annanas en wat van het sap doorheen (moet je wel die op sap kopen en niet die op siroop)
Verder gaat er dan nog een beetje kaneel doorheen.
Mijn kwark haal ik bij de AH. Neem de magere franse kwark. Deze is wat romiger en beter te eten dan bijvoorbeeld dan die van de Aldi. Er zit 9 gram eiwit in. Wel iets minder dan die van de Aldi maar dus wel lekkerder vind ik!

Dus gewoon een keer proberen zou ik zeggen, zoveel kost het niet.

Vind kwark eigenlijk best wel lekker (wel met een schep proteinepoeder erin en zoetstof) at eerst alleen maar optimelkwark, maar nu ga ik 'hardcore' en eet ik de 'echte'...;)

Goed zo;) wees een grote meid en eet dat witte smeuige goedje:D

Bij de c1000 hebben ze volgens mij twee varianten.

1 met ongeveer 5 gram eiwit per 100 gram. Vrij weinig dus maar deze is veel minder droog dan de kwark met meer eiwitten. Je krijgt hem dus makkelijker weg.

Ik neem zelf altijd de andere kwark van de c1000(naam ff kwijt) met ongeveer 10 gram eiwit per 100 gram. Deze is wel veel kleffer en droger maar een beetje siroop doet wonderen:)

Bij de c1000 hebben ze volgens mij twee varianten.

1 met ongeveer 5 gram eiwit per 100 gram. Vrij weinig dus maar deze is veel minder droog dan de kwark met meer eiwitten. Je krijgt hem dus makkelijker weg.

Ik neem zelf altijd de andere kwark van de c1000(naam ff kwijt) met ongeveer 10 gram eiwit per 100 gram. Deze is wel veel kleffer en droger maar een beetje siroop doet wonderen:)

Volgens mij is dat van Konings. Goed te doen, komt in goedkope bakken van 500 gram. En ik vind ze veel zoeter dan die franse meuk (die at ik eerst). Goede switch. Tip is ook de "lang houdbare" magere kwark met vruchten van Konings, staat bij de lang houdbare melk in elk geval bij C1000 en Hoogvliet. Wel wat meer cals maar superlekker ;)

C1000, die konings ofzo

is die kwark met smaak ook gewoon goed?
kheb 400 gr kwark bakkies
5.5 gram eiwit per 100 gram

heb ze in alle smaken

konings is 8,8 g eiwit per 100 g en 5,5 g kh per 100

Melkan, 9,2 eiwitten en 2,5 koolhydraten. Perfecto.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven