XXL Nutrition

Kwark

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb net mijn eerste bakje kwark op franse kwark 8 eiwitten per 100 gram. Opzich nog wel lekker hoor:p
 
niet voor hakbars dus..
 
Milkan eet zo makkelijk weg omdat het niet dik is.
per 100 gram 9,5 gram eiwit 2 gram kh's 0.1 gram vet
Lijkt me goed als eiwit bron
 
Gewoon bij de Aldi, goedkoop, lekker en goed! :D
 
die van de aldi vind ik eingelijk nix aan.
ik moet kwark hebben wat snel weg lepelt en net zo dun als yoghurt is.
En dat is magere franse kwark van melkan. Wel de mild versie
 
die van de aldi vind ik eingelijk nix aan.
ik moet kwark hebben wat snel weg lepelt en net zo dun als yoghurt is.
En dat is magere franse kwark van melkan. Wel de mild versie

Die heb ik ook ja, vind hem zeer goed te eten. Is de groene pot he?
 
AH biogarde magere kwark, 10 gr eiwit per 100gram. Beetje Carvan Cevitan Light er doorheen en klaar :P
 
AH biogarde magere kwark, 10 gr eiwit per 100gram. Beetje Carvan Cevitan Light er doorheen en klaar :P
Nadeel van die kwark is dat die €1,10 kost, bij de Aldi kost dezelfde 10,3gr per 100gr maar 65 cent. Daar koop er dus bijna 2 voor. Aangezien wij hier met 2 man er van eten. Denk zo'n 16bakken per week tikt het best wel aan.

Ik wil anders wel een excel sheet maken met prijs, winkel, eiwit, kh en vet van elke kwark soort maken. Ik weet die van de aldi. als jullie de andere geven zal ik een lijst maken en in mijn blog zetten.
 
Nadeel van die kwark is dat die €1,10 kost, bij de Aldi kost dezelfde 10,3gr per 100gr maar 65 cent. Daar koop er dus bijna 2 voor. Aangezien wij hier met 2 man er van eten. Denk zo'n 16bakken per week tikt het best wel aan.

Ik wil anders wel een excel sheet maken met prijs, winkel, eiwit, kh en vet van elke kwark soort maken. Ik weet die van de aldi. als jullie de andere geven zal ik een lijst maken en in mijn blog zetten.


Das raar???

Bij de AH (in eindhoven) kost deze namelijk maar 89 cent. De aldi (in eindhoven) verkoopt magere kwark voor 1,05 Euro en daar zit dan maar 7.5 gram eiwitten per 100 gram in!

Zit er blijkbaar veel prijsverschil tussen de verschillende regio's. Er zijn blijkbaar dus ook verschillende soorten magere kwark bij de Aldi winkels. Bij ons dus alleen maar die met 7,5 gram eiwit/100 gram.
 
de Kwark van de aldi zit de meeste eiwitten in volgens mij.
ik meng het vaak met water inme shake beker je kan het ook in de blender doen wat fruit en water erbij heerlijk gewoon en je krijgt een hoop eiwitten binnen.
 
Die kwark van de Aldi , merk Milsa , zit 11.2g eiwitten / 2.6 g koolhydraten in (per 100g) , best veel dus.
 
Die kwark van de Aldi , merk Milsa , zit 11.2g eiwitten / 2.6 g koolhydraten in (per 100g) , best veel dus.

Kijk!, daar zeg je het al merk 'Milsa', wij hebben het merk 'Jogging'. Is bij jullie de smeerkaas ook van milsa dan? Bij ons is die ook van jogging. Misschien is merk erbij zetten net zo belangrijk.
 
Wij hebbben weer een andere van die aldi!

BIj ons zit 10,3 eiwitten in geen 7,3 of 11,2
 
ik haal mijne bij de albert heijn zit 10gram eiwitten (magere biogarde kwark ofzo?) in en is niet heel droog en ook niet zo zuur, met stukjes ananas erbij is die perfect :P
 
Heb net iets lekkers ontdekt... nl; halve bak kwark, halve bak diepvriesfruit (in bevroren toestand) van de AH (-heb je in verschillende soorten, zomerfruit/bosvruchten/luxe fruit etc) scheutje magere melk en zoetstof. Effe in de blender en je hebt een soort van bosvruchten softijs! Echt lekker gewoon!!

Verder is er nu ook roosvicee speciaal voor in de melk (ook bij AH) in aardbei en sinaasappel/banaan. Scheut in de kwark en het is lekker!
 
ik haal mijne bij de albert heijn zit 10gram eiwitten (magere biogarde kwark ofzo?) in en is niet heel droog en ook niet zo zuur, met stukjes ananas erbij is die perfect :P

Die zelfde heb ik net bij de Aldi gehaald, voor 65 cent ipv 1euro 10.
 
Kwark is in het begin wat zuur en droog, maar ik ging het vanzelf lekker en verfrissend vinden. Meng het inmiddels ook niet eens meer, heerlijk zo.

Ik zoek altijd naar kwark van > 8gr eiwit en rond de 50ct. Bij de Super haal ik vaak.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven