MuscleMeat

Kwark

pasta saus

Ripped Bodybuilder
Waardering
484
Lengte
1m88
Massa
72kg
Vetpercentage
14%
M'n moeder heeft Volle Franse Kwark van de Ah gekocht (niet haten, ben 15:o). En ik vind het echt moeilijk smerig. Ik heb al aardbei en banaan geprobeerd, beter maar nog steeds yuck.
Het liefst doe ik er natuurlijk geen suiker in maar aangezien ik 1,78 ben, 56,4(:o:o:o:o:o) kilo weeg en een BF van 4,6% heb leek het me geen slecht idee.

Dus:
Elke dag een bakje kwark met banaan en aarbei + suiker.
Of
Geen kwark (banaan en aardbei eet ik toch wel).

En de theorie MAAKT NIET UIT ETEN ZAL JE VIEZE ECTO gaat hier niet op want anders neem ik wel een broodje ofzeau.

Alvast bedankt!

gooi die suiker er maar gewoon bij!
doe ik zelf ook...! Train ik/jij er toch wel weer af;)
en je moet het wel leuk houden/maken voor je zelf!!

je kan er ook wat siroop bij doen!
suc6 pik!

je mot gewoon die kwark van de aldi kopen appel erdoorheenflikkere kaneel beetje suiker en gaan

Laatst bewerkt:
wat ik vaak doe is een klein scheutje melk probeer maar is helpt al zoiezo tegen die vieze dikke kwarkzooi en soms scheutje siroop en heel soms suiker

Tijdens mijn bulk at ik de kwark van optimel (citroen of perzik).
Zit wel zoetstof in, maar het is wel veel beter te doen dan naturel.

Kwark van de aldi, beetje zoetstof! HEERLIJK :D

die vierkante bakjes van "De zaanse hoeve" zijn lekkerder, en nog goedkoper ook. Ook van de alber heijn.

niet zeuren, franse magere kwark is heerlijk :D

kwark + beetje water in je shaker en gewoon wegkappen op 20 seconden die 500gr kwark, lekker makkelijk..

jij gooit je kwark in je shakebeker?

die vierkante bakjes van "De zaanse hoeve" zijn lekkerder, en nog goedkoper ook. Ook van de alber heijn.

Deze at ik normaal ook tot er op een gegeven moment een heel aantal heel vies smakende exemplaren tussen zaten, was toen ook op dit forum nog wat ophef over geloof ik. Maar nu kennelijk weer helemaal tip top...

Toen ben ik mar die AH Franse kwark gaan eten, groen/witte ronde bakjes.

**** die kwark man ga pindakees eten voor je gaat slapen, met je 4,6%

• Topic Starter Topic Starter
jij vergelijkt een broodje met kwark?

wat?

Kwark/casseine is gewoon een must voor het slapen. Dus gewoon eten gaat hier wel op

Zaanse Hoeve Aardbei is goed te eten. Of je koopt de Zaanse Hoeve naturel en bijvoorbeeld 2 theelepels aardbeienjam in (of een andere smaak die je lekker vindt)

ik vind de magere kwark van de jan linders echt super goed te doen! hoef er niet eens zoetstof bij te doen om hem eetbaar te maken :D zit in een hersluitbaar ronde verpakking, beetje roze/paars van kleur. ook nog ****ing cheap, 60 cent ofzo!

Terug
Naar boven