AndroidHealthClinic

kwark

Ik heb net weer een halve kg kwark op en door er wat Stevia in te zwieren vind ik het best lekker zelfs :)

wie groot wilt worden moet... juist je snapt hem al

De beste kwark die ik hier in belgie kan vinden is die van De Lelie :
per honderd gram = 55 kcal / vetten 0.3gram / eiwitten 10.8gr!!!! / koolhydraten 2.5gr.
Daarvoor nam ik die van Carrefour discount ; ik geloof per 100 gr : 55kcal, vetten 0 / eiwitten 6.5gr. / koolhydraten 4.5gr)

Bij de dirk en hoogvliet heb je "fromage blanc" voor 0,65 cent. Ik weet niet meer welk merk dat is.
Is een roze bak, best lekkere milde kwark.. Lijkt meer op griekse yoghurt dan op kwark.
Ik geloof 8gr eiwitten per 100gr, dus 40gr per bakkie.

per honderd gram = 55 kcal / vetten 0.3gram / eiwitten 10.8gr!!!! / koolhydraten 2.5gr.
Daarvoor nam ik die van Carrefour discount ; ik geloof per 100 gr : 55kcal, vetten 0 / eiwitten 6.5gr. / koolhydraten 4.5gr)

Weet je toevallig de prijs van De Lelie?

Kwark van Aldi:

K: 3.9
E: 11.1
V: <1

59 cent

Ik doe altijd wat limonade siroop er doorheen.

Bah man,ben zo een potje gaan halen, ni te vreten vind ik die. kreeg er maar de helft van weg.

Die ik normaal eet (lidl),daar zit maar 6.8 gr eiwit in,maar eet er wel een hele pot van en een handvol noten voor wat goede vetten en extra eiwitten.

Bah man,ben zo een potje gaan halen, ni te vreten vind ik die. kreeg er maar de helft van weg.

Die ik normaal eet (lidl),daar zit maar 6.8 gr eiwit in,maar eet er wel een hele pot van en een handvol noten voor wat goede vetten en extra eiwitten.

Jij hebt zeker de magere vanille kwark van de Lidl die erg hoog in koolhydraten zit? 15g/100g koolhydraten en 6,4g eiwit per 100g...
Pak de magere naturel / franse kwark!

Jij hebt zeker de magere vanille kwark van de Lidl die erg hoog in koolhydraten zit? 15g/100g koolhydraten en 6,4g eiwit per 100g...
Pak de magere naturel / franse kwark!

neenee die vanille heb ik niet,is wel heel lekker. ddie jij zegt eet ik ook. toch nog 4.8 gr suiker , mja

Ik eet er nu 1: Magere milde kwart van het merk Jumbo 450gram €0.69

Eiwit: 9.5gram
Koolhydraten 2.5gram
Vet: 0.1gram

Beetje kaneel en als die erg dik is klein scheutje melk. :)

Welke in de aanbieding is, smaak boeit me niet, eiwitten verschilt vaak maar 1gram/100gr kwark dus dat boeit ook werkelijk geen reet.

Terug
Naar boven