Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De beste kwark die ik hier in belgie kan vinden is die van De Lelie :
per honderd gram = 55 kcal / vetten 0.3gram / eiwitten 10.8gr!!!! / koolhydraten 2.5gr.
Daarvoor nam ik die van Carrefour discount ; ik geloof per 100 gr : 55kcal, vetten 0 / eiwitten 6.5gr. / koolhydraten 4.5gr)
per honderd gram = 55 kcal / vetten 0.3gram / eiwitten 10.8gr!!!! / koolhydraten 2.5gr.
Daarvoor nam ik die van Carrefour discount ; ik geloof per 100 gr : 55kcal, vetten 0 / eiwitten 6.5gr. / koolhydraten 4.5gr)

Bah man,ben zo een potje gaan halen, ni te vreten vind ik die. kreeg er maar de helft van weg.
Die ik normaal eet (lidl),daar zit maar 6.8 gr eiwit in,maar eet er wel een hele pot van en een handvol noten voor wat goede vetten en extra eiwitten.
Jij hebt zeker de magere vanille kwark van de Lidl die erg hoog in koolhydraten zit? 15g/100g koolhydraten en 6,4g eiwit per 100g...
Pak de magere naturel / franse kwark!