AndroidHealthClinic

Kynoselen

Leviathan

aka Jordi
Elite Member
R.I.P.
10 media-items
Waardering
2
Na me enige tijd in de kynoselen verdiept te hebben, heb ook ik 2x 100 ml besteld. Ik begin hiermee na mn cuttingskuur over 5 wkn, en als het goed aanslaat ga ik door tot Januari/Februari. Doel is om geleidelijk aan nog wat droger te worden over een lange periode.Ik heb begrepen dat kynoselen daarvoor ideaal is, aangezien het een sterkere anticatabole werking heeft dan bv clen. Daarnaast stimuleert het de vetverbranding, en zorgt voor een betere opname van voedingsstoffen door de spieren (dus iets snellere opbouw van spiereiwitten, dit wordt echter hier en daar tegengesproken)

Ik ben van plan om 1-1,5 ml per dag te zetten. Aangezien het niets te maken heeft met aas, zou je het zonder problemen tussen het kuren door kunnen gebruiken. De bestanddelen zijn:

AMP (ADENOSINE MONOPHOSPHATE)

200mg - this `active' form of phosphorous stimulates energy transformation, provides an immediate source of cellular energy, and helps cardio-vascular regulation.

HEPTAMINOL 500mg - a psychostimulant and cardio-respiratory stimulant. Helps dilates coronary blood vessels.

VITAMIN B12 25mg - stimulates general metabolism and supplements when Vitamin B12 levels may be low.

SODIUM SELENITE 50mg (23mg elemental selenium) - selenium is a catalyst for energy and fat metabolism, an anti-oxidant and regulator of metabolic oxidative processes, and an essential trace element.

MAGNESIUM ASPARTATE (1500mg)

POTASSIUM ASPARTATE (1000mg) - the aspartate salts stimulate the Krebs and urea cycles, assist glucose/glycogen metabolism, help protect the heart when oxygen deficiency occurs during strenuous exercise, and help increase the amplitude of its contractions.

Gewoon een supplement in feite, dus ik plaats het in de verkeerde sectie. :D

Laatst bewerkt:
Ik was al nieuwsgierig geworden na Pipo z`n verhaal.
En wat zijn de bijwerkingen?
Hou ons i.i.g. op de hoogte.

Bijwerkingen was jeuk als ik me goed herinner.

Wat voor naald ga/moet je gebruiken voor dat spul?

Misschien wel wat voor in komende cut.

het kan door een slin-naaldje. het is gewoon vloeibaar als water.

• Topic Starter Topic Starter
Elmo zei:
Dus elke dag een spuit in je donder voor 1 a 2 ml Kynoselen???? :eek:

Het spuiten went wel, ik voel dr nog weinig van. Nu spuit ik ook 1 ml tren om de dag.

En ik was idd van plan slin naaldjes te gebruiken.

Elmo zei:
Dus elke dag een spuit in je donder voor 1 a 2 ml Kynoselen???? :eek:
Wat denk je wel als je een hgh met insuline en igf en korte esters werkt.
Dan zit je wel 6 tot 8 keer per dag met een naald in je lijf , dus die 1 a 2 keer per dag is echt niks hoor.

adrbeest zei:
Wat denk je wel als je een hgh met insuline en igf en korte esters werkt.
Dan zit je wel 6 tot 8 keer per dag met een naald in je lijf , dus die 1 a 2 keer per dag is echt niks hoor.

klopt GROTE vriend,

1 a 2 x is niks!!! ga bijv een lekker een tijdje aan de pgf-2 in combi met andere AAS dan spuit je minimaal 5 a 6 x!!
wie groot wil zijn moet pijn lijden.

oja de Kyno is en blijft leuk spul, maar enkel voor mensen die wel tegen een prikje of tig kunnen week in week uit.
dosis kun je het best ophogen tot minimaal 4-6ml!!.
ben/was er zeer over te spreken.

Ik ben meer dan benieuwd. Ik twijfel of ik er niet nu al mee begin of pas na mn cuttingskuurtje. Mss is het dan beter om de klap wat op te vangen, zodat ik niet teveel in kracht in moet boeten. Ik weet niet of wanneer ik er nu al mee begin, terwijl ik aan de tren en winny zit, of mn lichaam er niet teveel aan went.

4 ml is toch de max per spuitplek ? daarna kunnen er complicaties optreden ?
weet het niet zeker meer, maar heb het volgens mij wel eens ergens gelezen, 6ml zou je dus over 2 plekken moeten verdelen

Een groot verschil met injecteerbare aas en kynoselen is, dat kyno zo vloeibaar is als water. Dus je kunt het sowieso al met een slinnaaldje zetten, en grotere hoeveelheden lijken me ook geen probleem.

Maar ik denk dat je aan 1-2 ml/dag zeker genoeg zult hebben, tenzij je 120 kg weegt. Voor een volwassen paard geldt 20 ml elke 3 dgn. :D

Terug
Naar boven