- Lid geworden
- 18 jan 2012
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 13%
Ja jammer. En het originele artikel en de paar volwassen reacties waren best interessant.Ja.. beter die topics negeren 😆
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Ja jammer. En het originele artikel en de paar volwassen reacties waren best interessant.Ja.. beter die topics negeren 😆
Dit had ik zelf ook afgeleid, zie laatste post in motor topic. Maar de conclusie mbt hellingshoeken groter dan 60 graden?De hellingshoek waarmee je door een bocht gaat is vrij simpele middelbare-school-natuurkunde:
tan(α) = Fc/Fz = (mv²/r)/(mg) = v²/gr ⇔ α = arctan(v²/gr)
Waarbij α de hoek met de verticaal is.
En dus nu ga jij een analyse geven van Brad's onderzoek @Schwarzeneggertje ! Beloofd is beloofd...
Ik ben er nu wel een beetje klaar mee, professor Schwarz. Volgens mij is dit een bodybuilding topic.Dit had ik zelf ook afgeleid, zie laatste post in motor topic. Maar de conclusie mbt hellingshoeken groter dan 60 graden?
De gerapporteerde gebeurtenissen in het artikel van Schoenfeld et al zijn hoogst onwaarschijnlijk.Ik ben er nu wel een beetje klaar mee, professor Schwarz. Volgens mij is dit een bodybuilding topic.
Kun je wat specifieker zijn? Welke gebeurtenissen?De gerapporteerde gebeurtenissen in het artikel van Schoenfeld et al zijn hoogst onwaarschijnlijk.
De gains in 2 maanden.Kun je wat specifieker zijn? Welke gebeurtenissen?
Ben al blij dat ik weet wat 10² betekend.Man, je moet jezelf wel écht geweldig vinden wil je jezelf keer op keer jezelf van zo'n kant laten zien. Volgens mij weet ik al met welk formule je enorm hoge IQ berekend is. IQ=mc², waarbij m = massa strict barbell curl en c = vetpercentage, volgens de BiNaS.
Dan weet je vast ook wel wat 35² betekent in deze formule.Ben al blij dat ik weet wat 10² betekend.
Was een eitjeDan weet je vast ook wel wat 35² betekent in deze formule.
Dat ie met z'n vetpercentage van 13% minder dan 3kg kan strict curlen?Dan weet je vast ook wel wat 35² betekent in deze formule.
Bij het interview in de OP vroeg ik me al af, op welke geweldige data sets zeer specifieke adviezen en boude uitspraken zoals "4 keer per week trainen" en "hypertrofie door sets van 40 reps" gebaseerd waren. Blijkt dus bv. uit een onderzoek met welgeteld 18 proefpersonen, die in 2 maanden zeer opmerkelijke vorderingen maakten.Man, je moet jezelf wel écht geweldig vinden wil je jezelf keer op keer van zo'n kant laten zien. Volgens mij weet ik al met welk formule je enorm hoge IQ berekend is. IQ=mc², waarbij m = massa strict barbell curl en c = vetpercentage, volgens de BiNaS.
Nee, jij zei dat het onzin is.Bij het interview in de OP vroeg ik me al af, op welke geweldige data sets zeer specifieke adviezen en boude uitspraken zoals "4 keer per week trainen" en "hypertrofie door sets van 40 reps" gebaseerd waren. Blijkt dus bv. op een onderzoek met welgeteld 18 proefpersonen, die in 2 maanden zeer opmerkelijke vorderingen maakten.
Onnodig confronterendIk zou ook even een wetenschappelijke uitspraak doen:
Als je op de bank blijft hangen en niet traint, zul je geen spiergroei creëren
Je kan beter op de bank hangen en AAS injecteren dan natty trainenIk zou ook even een wetenschappelijke uitspraak doen:
Als je op de bank blijft hangen en niet traint, zul je geen spiergroei creëren
Dat kwam inderdaad uit dat klassieke onderzoek.Je kan beter op de bank hangen en AAS injecteren dan natty trainen![]()
Kan je nagaan hoe kansloos jij bezig bent met al die jaren natty trainen voor zo'n schijtfysiekDat kwam inderdaad uit dat klassieke onderzoek.