AndroidHealthClinic

laag lh en fsh en kinderen willen

Wat ik niet begrijp, is het feit dat hcg-hmg aangeraden wordt aan iemand wiens fsh en lh waarden veel te laag zijn. Ik zou net denken dat die persoon zijn probleem hiermee verergert en juist clomid zou moeten nemen om zijn hypofyse meer fsh en lh te laten aanmaken. Volgens mij werken zijn teelballen goed want er circuleert genoeg testosteron in zijn lijf maar werkt zijn hypofyse niet goed en die gaat hij met hcg-hmg nog meer platleggen. Dat je hcg en hmg best tesamen neemt, kan best zijn.

Soms zijn je LH en FSH receptoren te ongevoelig. Clomid kan niet genoeg zijn dan. Hcg kan de receptoren in een bepaalde dosis de receptoren terug gevoeliger maken waardoor clomid beter zijn werk kan doen.

Maar in andere gevallen waar het puur aan de hypothalamus of hypofyse ligt kan clomid voldoende zijn. Gezien hij alleen nolva heeft genomen en met deze waardes zit vermoed ik dat hcg en hmg de juiste stimulans kan geven (dit is maar 3 injecties op 15 dagen).

• Topic Starter Topic Starter
Soms zijn je LH en FSH receptoren te ongevoelig. Clomid kan niet genoeg zijn dan. Hcg kan de receptoren in een bepaalde dosis de receptoren terug gevoeliger maken waardoor clomid beter zijn werk kan doen.

Maar in andere gevallen waar het puur aan de hypothalamus of hypofyse ligt kan clomid voldoende zijn. Gezien hij alleen nolva heeft genomen en met deze waardes zit vermoed ik dat hcg en hmg de juiste stimulans kan geven (dit is maar 3 injecties op 15 dagen).

Ik heb 2 weken geleden mijn eerste hcg inject gezet mijn ballen waren eigenlijk zo klein als bonen,
gelijk naardat ik hcg inject heb gezet waren ze 3 x zo groot
en nieuwe wereld ging voor mij open haha zijn nog nooit zo groot geweest.

maar buiten dat heb nu dus in 2 weken tijd 3 injects gezet hcg 1x2500 1x 1500 1x 500
ben bij de 2 de hcg inject met nolvadex begonnen 30 mg per dag.

merk wel nu al dat me libido weer terug is.

---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------

wie zegt of waarom denk je dat je zaad zo is door die kuur.
Denk eerder dat het altijd al zo geweest is.

in het verleden heb ik ook een keer 0 zaadcellen gehad na een test deca kuur,
toen enkel nolvadex gebruikt en na 2 maanden was er al weer 14 miljoe, toen na 4 maanden zelfs 68 milj
dus ziet er wel naar uit dat het aan de aas ligt.

Ik heb 2 weken geleden mijn eerste hcg inject gezet mijn ballen waren eigenlijk zo klein als bonen,
gelijk naardat ik hcg inject heb gezet waren ze 3 x zo groot
en nieuwe wereld ging voor mij open haha zijn nog nooit zo groot geweest.

maar buiten dat heb nu dus in 2 weken tijd 3 injects gezet hcg 1x2500 1x 1500 1x 500
ben bij de 2 de hcg inject met nolvadex begonnen 30 mg per dag.

merk wel nu al dat me libido weer terug is.

---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------

in het verleden heb ik ook een keer 0 zaadcellen gehad na een test deca kuur,
toen enkel nolvadex gebruikt en na 2 maanden was er al weer 14 miljoe, toen na 4 maanden zelfs 68 milj
dus ziet er wel naar uit dat het aan de aas ligt.

Ik snap je redenering.
Misschien handig om zolang je kids wilt gaan aas te gebruiken?!

Ik snap je redenering.
Misschien handig om zolang je kids wilt gaan aas te gebruiken?!

idd ben nu 5 maanden gestopt met aas,
maar hopen dat de laatste nakuur niet goed heeft gepakt om wat voor reden dan ook,

over 4 weken moet iki weer potje inleveren kijken of het dan wat beter is,

om de 3 maanden wordt je zaad vernieuwd las ik

idd ben nu 5 maanden gestopt met aas,
maar hopen dat de laatste nakuur niet goed heeft gepakt om wat voor reden dan ook,

over 4 weken moet iki weer potje inleveren kijken of het dan wat beter is,

om de 3 maanden wordt je zaad vernieuwd las ik

Een zaadcel creëert je lichaam in 3 mnd ja.
Nou zijn er natuurlijk de mogelijkheden van inseminatie. stap verder IVF (en of ixi)
Hoop dat je meisi dat traject bespaard blijft, het zijn ook geen garanties.
Wie /wat doet je potje controleren?Gewoon ZH?

Een zaadcel creëert je lichaam in 3 mnd ja.
Nou zijn er natuurlijk de mogelijkheden van inseminatie. stap verder IVF (en of ixi)
Hoop dat je meisi dat traject bespaard blijft, het zijn ook geen garanties.
Wie /wat doet je potje controleren?Gewoon ZH?

labratorium in zkh elke maand een potje inleveren ivm dat we al bij de gynogoloog lopen,
mijn meisje heeft pcos ( te veel eitjes aanmaken) vandaar

labratorium in zkh elke maand een potje inleveren ivm dat we al bij de gynogoloog lopen,
mijn meisje heeft pcos ( te veel eitjes aanmaken) vandaar

Teveel, dat zou bij eventueel ivf positief zijn.
Daar gaan ze juist normaal hormonen geven (als vrouw dan) dat je er meer gaat afgeven.

Indien zijn LH en FSH receptoren te ongevoelig zouden zijn, zou zijn testosteron veel lager moeten zijn met die LH en FSH waardes die hij nu heeft. Of vergis ik mij? Vermits er veel testosteron circuleert in verhouding met zulke lage stuurhormonen, zou ik net denken dat zijn LH en FSH receptoren juist heel gevoelig zijn.

Indien zijn LH en FSH receptoren te ongevoelig zouden zijn, zou zijn testosteron veel lager moeten zijn met die LH en FSH waardes die hij nu heeft. Of vergis ik mij? Vermits er veel testosteron circuleert in verhouding met zulke lage stuurhormonen, zou ik net denken dat zijn LH en FSH receptoren juist heel gevoelig zijn.

LH receptoren zijn zeer gevoelig zoals ik al aangaf. Maar FSH receptoren waarschijnlijk niet gezien zijn zaad.

Toch vreemde waardes en gezien hij al nolva genomen heeft is het toch aan te raden voor zijn vruchtbaarheid hcg en hmg te nemen gevolgd door clomid (of alleen clomid).

Je zou de kans kunnen nemen wel om het herstel natuurlijk verder te laten gaan. Als dit gebeurd tenminste. In sommige gevallen blijft men met lage zaadkwaliteit en/of aantal zitten.

Herstel van een test-deca kuur kan wel tot een jaar duren.

Laatst bewerkt:
Vandaag opnieuw bloedwaarde binnen gekregen

Na 2 weken preghynl en 3 weken nolvadex

Lh 5,2
Fsh 2,1
Testeren 9

Uroloog vertelde dat nu alles goed is en 3 maanden moet wachten voor sperma onderzoek

Terug
Naar boven