MuscleMeat

Laag libido door winstol?

Over het algemeen nemen ze geen PCT bij een winstrol only kuurtje en dan kunnen problemen zoals topicstarter ze omschrijft voorkomen.

Een simpel test e kuurtje, eventueel met hcg, en een normale nakuur... en je hebt niet veel last van een moeilijk herstel.
HCG tijdens een testkuur is inderdaad aan te raden. Ik had er geen ervaring mee maar heb na mijn laatste gebruik HCG met clomid genomen als nakuur en heb toch het verschil gevoeld wat herstel betreft.

De anti oraal only Squad checking in allemaal ripped mofos jacked and tanned

Wat verwacht je wanneer je 6 weken volledig je test productie aftapt..
Met een Test-e kuurtje zou je tenminste nog synthetische test in je lichaam hebben voor libido etc, dan heb je op z'n minst een kortere periode zonder werkzaam test in je lichaam.
Maar jij hebt je HUEEEL goed ingelezen. Dus gek dat je dit niet kon bedenken.. dat een man (zelfs vrouw) testosteron nodig heeft voor lichaamsfuncties.. en dat winstrol niet test is, maar WINSTROL.
Dus eerst 6 weken geen test in je lijf meer, en daarna niks om het weer op gang te krikken. Kinda stupid voor iemand die het al eens eerder heeft meegemaakt en hueel goed onderzoek heeft gedaan. Eigenlijk gewoon nog dommer dat het zelfs dan nog niet lukt om uit te vinden wat er mis gaat.

Ik heb dat meer dan twee keer gedaan en ben nog altijd van mening dat dit niet nodig was. Trouwens na testosteronkuren (500mg per week) had ik twee- drie maanden fel verminderd libido. Zelfs met nakuren van een maand of langer. Dat was even erg als niet nakuren na testosteron. Nakuren wordt overschat. Ik denk dat HCG tijdens je kuur en zelfs na je kuur veel meer nut heeft.

na winny only op 20-30mg bv gaat een nakuur mss niet echt heel veel doen maar op hogere dosissen moet je toch behoorlijk dom zijn om het niet te doen naar mijn mening..
ben het wel met je eens dat hcg tijdens de kuur veel belangrijker is dan de nakuur zelf (ook voor zwaardere compounds).
Als je geen HCG zet en je bent iemand die snel last heeft van 'shrinkage' van de testikels gaat herstel sowieso lang duren, of je nu nakuurt of niet. Waarschijnlijk duurde jouw herstel daarom zolang.
Maar het zal toch zeker helpen om een nakuur te doen hoor.

Wat verwacht je wanneer je 6 weken volledig je test productie aftapt..
Met een Test-e kuurtje zou je tenminste nog synthetische test in je lichaam hebben voor libido etc, dan heb je op z'n minst een kortere periode zonder werkzaam test in je lichaam.
Maar jij hebt je HUEEEL goed ingelezen. Dus gek dat je dit niet kon bedenken.. dat een man (zelfs vrouw) testosteron nodig heeft voor lichaamsfuncties.. en dat winstrol niet test is, maar WINSTROL.
Dus eerst 6 weken geen test in je lijf meer, en daarna niks om het weer op gang te krikken. Kinda stupid voor iemand die het al eens eerder heeft meegemaakt en hueel goed onderzoek heeft gedaan. Eigenlijk gewoon nog dommer dat het zelfs dan nog niet lukt om uit te vinden wat er mis gaat.
Ik heb nooit het bewijs gezien dat winstrol je testproductie plat legt. Ik zou eerder zeggen dat er een onderdrukking is. Hoe verklaar je anders dat ik drie weken na een winnykuur wat lagere testlevels had zonder te hebben nagekuurd. Na een testosteronkuur was dat toch anders. Dan zat ik na twee maanden nog altijd met een testlevel dat veel lager was. Er is toch een groot verschil tussen je testproductie plat leggen of een verminderde testproductie hebben.

Ik heb nooit het bewijs gezien dat winstrol je testproductie plat legt. Ik zou eerder zeggen dat er een onderdrukking is. Hoe verklaar je anders dat ik drie weken na een winnykuur wat lagere testlevels had zonder te hebben nagekuurd. Na een testosteronkuur was dat toch anders. Dan zat ik na twee maanden nog altijd met een testlevel dat veel lager was. Er is toch een groot verschil tussen je testproductie plat leggen of een verminderde testproductie hebben.
Zodra je meer androgenen via steroiden binnen krijgt dan van jijzelf aanmaakt, waarom zou je eigen lichaam het dan nog blijven aanmaken om je lichaam nog meer uit balans te brengen?
De meest logische handeling van je lichaam om een poging te doen het te corrigeren is door het zelf niet nog eens aan te maken.
Hcg zorgt er voor dat je eigen productie in de vorm van testosteron blijft doorgaan.
Elke steroid legt je eigen productie plat na een tijdje. Er zal vast nog een hueel klein beetje gaande blijven, maar daar kan je niet gezond op leven.

En een anekdote uit eigen ervaring zegt niet zoveel over wat er in het algemeen gebeurt.
Ik kan ook prima wegkomen met 4 weken oral zonder enige dip, maar dat is niet de norm.
Sterker nog, zelfs na 9 maanden on zijn heb ik amper een dip ervaren. Maar dat is heel veel geluk voor mij, dat is niet waar je vanuit moet gaan bij anderen.

Terug
Naar boven