AndroidHealthClinic

Laag suiker insuline?

Verschillend. Denk de meeste tussen de 6 en 10, zo heb ik ook wel uitschieters van 2,4 tot 25 bijvoorbeeld. Wel keer 1,9 of HI gehad wat hoger dan 35 betekend :o

Hba1C was 8,0 (hba1C is gemiddelde van rode bloedcellen, circa 8 tot 10 weken)

Wat gebruikt, geen AAS. Wat bedoel je precies, bedoel jij spuit toch ook gewoon insuline, jij bent toch ook diabet type 1?

Edit: Weet niet waar jij die 10% vandaan haalt, maar dat vind ik wel absurd veel.

Verklaar maar eens als je in je rechterwijsvinger prikt het niet hetzelfde is als in je linkerwijsvinger. Toen ik met deze vraag kwam, kreeg ik dat als antwoord. Ik heb iets gebruikt, wat je gewoon bij XXL Nutrition kan kopen, maar weet de naam zo even niet meer. Ik ben diabeet inderdaad.

:eek: En dat is dan afhankelijk van je voeding ofzo?

Ja, of te weinig gespoten. Gewoon shitload aan suikers.

Ik ken ook wel mensen die richting de 40+ zijn gegaan.
1. Broertje, heeft met kerst week in ziekenhuis gelegen. Die was opgenomen met een bloedsuiker van 40+
2. Collega die in 1 nacht circa 8 kilo was afgevallen, ze pomp deed raar. Was die nacht ook meteen ziekenhuis opgenomen met een bloedsuiker van 40+
Moet nu ook pillen slikken voor ze organen.

@NoSurrender, zo te zien heb je gelijk over die 10% is opzich wel aardig wat moet ik zeggen. Vooral bij hoge bloedsuikerwaardes.

---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:51 ----------

Verklaar maar eens als je in je rechterwijsvinger prikt het niet hetzelfde is als in je linkerwijsvinger. Toen ik met deze vraag kwam, kreeg ik dat als antwoord. Ik heb iets gebruikt, wat je gewoon bij XXL Nutrition kan kopen, maar weet de naam zo even niet meer. Ik ben diabeet inderdaad.

Had mezelf al verbeterd ja, zit wat in.

Ben bijna zeker dat het niet daarmee te maken heeft. Mocht het zo'n agressieve werking hebben zal dat vast wel ergens staan voor diabetici. Zijn nu circa 1,4 miljoen diabeten in nederland.

Spuit je ook lantus? Kan heel goed zijn dat je dat hebt verwisseld.

Say what?

En hoezo zou dat niet aan te raden zijn met diabetes? Totaal geen verklaring waardoor jij een hypo krijgt. Je hebt hoogstwaarschijnlijk gewoon te weinig gegeten of teveel gespoten.

Komt door de CLA, zoek het maar eens op of vraag het aan je verpleegkundige. Ik ga niet voor dokter spelen hier.

Komt door de CLA, zoek het maar eens op of vraag het aan je verpleegkundige. Ik ga niet voor dokter spelen hier.

You mad?

Lees er veel verschillende dingen over. Maar stel CLA zou dat doen, moet je in principe extra spuiten. Betekend dit dan ook dat je dan wel aan de anabolen zit? Aangezien je boven je behoefte spuit, en merk je dan ook meteen de voordelen.

Of is het al van te voren dat diabetes patiënten sowieso nooit een kuur kunnen doen met insuline.

Wat ik vooral lees over CLA is dat er een verhoogd aantal receptoren in zitten die de resistentie van insuline verhogen. Oftewel je zou daardoor diabetes kunnen krijgen, omdat je er een te hoog bloedsuiker gaat krijgen dit op lange termijn is kans op diabetes 2.

Dan zie ik nog steeds niet de link met CLA
1. Werkt pas op lange termijn - vanaf 4 weken
2. Werkt alleen icm met chroom
3. Verhoogt de weerstand van insuline, oftewel insuline wordt alleen minder opgenomen wat zou moeten resulteren in hyper.
4. Wordt op internet meerdere malen afgeraden omdat het diabetes II kan veroorzaken, en dat gebeurt alleen bij te hoge bloedsuikers geen lage bloedsuikers.
5. Al zou het insuline kunnen opweken, dat is tenslotte 99% keer de oorzaak. (Teveel insuline of te weinig gegeten, gaat hand in hand met elkaar) Zal er bij ons niks gebeuren aangezien ons lichaam geen insuline aanmaakt en wij dat zelf doseren.
6. 1 supplement gaat je niet zomaar een hypo geven, zoals ik al zei zou dat echt op de site dan echt wel moeten staan. Als dit zo'n effect heeft zou het bij grotere dosis gevaarlijk/dodelijk kunnen zijn.

Laatst bewerkt:
De sites hebben er alleen maar baat bij dat het wordt verkocht. En tevens heb ik nog nooit zo'n lage bloedsuiker gehad, en die tijd was mijn schema echt strak en ben in een jaar zo'n 15 kilo aangekomen. Ineens nadat ik het had gebruikt werd ik 's nachts wakker en je kent het verhaal.

Om terug te komen over AAS gedeelte. Mensen zonder diabetes nemen insuline om onder het gewoonlijke '5,6' level te komen. Hierdoor wordt alles veel sneller opgenomen. Als je een hypo hebt en je neemt een shake worden de eiwitten opgenomen zoals veel onder ons zou willen. Een tip is dan ook 2,3 eenheden rapid te spuiten na het trainen, vervolgens giet je eiwit en dextro (iets met veel carbs) naar binnen. et voila

De sites hebben er alleen maar baat bij dat het wordt verkocht. En tevens heb ik nog nooit zo'n lage bloedsuiker gehad, en die tijd was mijn schema echt strak en ben in een jaar zo'n 15 kilo aangekomen. Ineens nadat ik het had gebruikt werd ik 's nachts wakker en je kent het verhaal.

Om terug te komen over AAS gedeelte. Mensen zonder diabetes nemen insuline om onder het gewoonlijke '5,6' level te komen. Hierdoor wordt alles veel sneller opgenomen. Als je een hypo hebt en je neemt een shake worden de eiwitten opgenomen zoals veel onder ons zou willen. Een tip is dan ook 2,3 eenheden rapid te spuiten na het trainen, vervolgens giet je eiwit en dextro (iets met veel carbs) naar binnen. et voila

Ik heb begrepen dat 1 IU per 10 kg. lichaamsgewicht gebruikelijk is.

Oh ok ik wist niet dat je het over diabetici had.Rapid is snelwerkend neem ik aan?

Novorapid is snelwerkend inderdaad.

Ik zet na de training ook meteen 8e

Training
- Creatine
- Rijst + kip/melk

2u later kwark

Bij de rijst spuit ik dan 8 tot 11 eenheden. Moet zeggen dat het zo wel lekker werkt, bloedsuikers zijn zo netjes.

Nog wel paar kleine vragen.
Hoe belangrijk is het om op tijd te spuiten, zal het uitmaken als ik 5 min later ben dan normaal.
Hoe erg is het als je bloedsuiker hoog is, aangezien dan je metabolisme slecht is. Is het dan dat het 10% slechter als normaal of juist helemaal niet en eigenlijk dat zeer slecht is.

Thanks iig

Indien je bloedsuiker hoog is en je neemt eiwitten wordt het niet of bijna niet opgenomen. Datzelfde geldt voor suikers als je dus eens een refeed dag hebt neem het dan eens in de week en goed ipv van 2x ind e week een beetje half. 5 minuten maakt niets uit. Oja, ik ben niet mad. ;)

Indien je bloedsuiker hoog is en je neemt eiwitten wordt het niet of bijna niet opgenomen. Datzelfde geldt voor suikers als je dus eens een refeed dag hebt neem het dan eens in de week en goed ipv van 2x ind e week een beetje half. 5 minuten maakt niets uit. Oja, ik ben niet mad. ;)

Oh oke, paar keer vaker prikken rond de trainingen. Kijken hoe mijn bloedsuikers zijn, aangezien dat dan vrij belangrijk is. Vergeet ook wel eens me lantus en slaap dan heel de nacht op een bloedsuiker van 15.

Is het dan ook zo dat bijvoorbeeld hoog = bloedsuiker 20. Vanaf 20 wordt het bijna niet opgenomen en tot 20 nog wel, of dat het vanaf de 10 steeds slechter wordt opgenomen.

Wat is je hba1c als vragen mag?

Oh oke, paar keer vaker prikken rond de trainingen. Kijken hoe mijn bloedsuikers zijn, aangezien dat dan vrij belangrijk is. Vergeet ook wel eens me lantus en slaap dan heel de nacht op een bloedsuiker van 15.

Is het dan ook zo dat bijvoorbeeld hoog = bloedsuiker 20. Vanaf 20 wordt het bijna niet opgenomen en tot 20 nog wel, of dat het vanaf de 10 steeds slechter wordt opgenomen.

Wat is je hba1c als vragen mag?

Afgelopen keer 6,4, daarvoor 7,8. Het wordt wel opgenomen maar slecht, vanaf welke hoeveelhied het niet wordt opgenomen zou ik niet weten. Wel weet ik dat als je rond de 30 zit voor langere periode je voeding niet wordt opgenomen maar ze je spieren als brandstof gebruiken.

Terug
Naar boven