XXL Nutrition

Laag Testo en geen libido

Bezoekers in dit topic

r0804862

Novice
Lid geworden
19 apr 2018
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
74kg
Vetpercentage
10%
Mijn testosteron level is laag, maar niet laag genoeg volgens die huisarts (om mij iets voor te schrijven..) ik baal daar natuurlijk onwijs van!! niet alleen omdat progressie met trainen lastiger gaat maar vooral omdat mijn libido gewoon helemaal gone is..

Waar ik eerder best wel vaak geil was (om het plat te zeggen) ben ik nu echt zo aseksueel als maar kan.. FML

Welke vorm van testosteron kan ik het best gebruiken om dit weer op te krikken..

Thx alvast!
 
Post eerst eens je waardes om te zien of je huisarts ongelijk heeft of niet.
 
Ik zou eerst zelf info verzamelen ipv hier aan random dudes raad te komen vragen.

Hoe kan jij weten dat wat er hier aangeraden gaat worden wel de juiste aanpak is?

En eens je aan de TRT gaat dan zal je ook regelmatig bloed moeten laten nemen om te zien of alles in orde is en om te zien of er ergens bijgestuurd moet worden.

Ik persoonlijk zou het niet op eigen houtje doen,maar een doc zoeken die er verstand van heeft.

Er zijn heus wel dokters die het gaan voorschrijven ookal val je net binnen de norm. De meeste dokters kijken gewoon naar de referentie waardes en val je daar binnen ookal is het maar net dan gaan ze je niks voorschrijven.
Maar er zijn er die vinden dat net binnen de waardes vallen niet genoeg is,zeker als je bepaalde klachten hebt.

Maar is laag libido je enige symptoom? Mss is er wat anders aan de hand dan een te laag testosterone.
 
Back
Naar boven