XXL Nutrition

Laaste Massa Kuur voor Wedstrijd

Suyker

Cool Novice
Waardering
11
Lengte
1m82
Massa
102kg
Vetpercentage
5%
Ik zit een beetje in dilemma wat mij laatste kuur voor de eemsmond cup word.

Ik weeg nu rond de 104 en heb altijd gekuurd met de AS Deca Winny Dianabol Sust en Cypionate.

Nu wil ik een keer wat anders. Ik denk dat ik in een stadium ben beland dat ik wat zwaarders moet gebruiken wil ik aan de top komen.

Wat is aan te raden om nog een kilo of 10 aan te komen in 12 weken?

Niemand kan die kiloos garanderen, maar probeer eens tren eraan toe te voegen.
Met lekker veel test erbij!

je kan nooit van te voren zeggen wat je zult winnen....

hoe zagen je kuurschema's er van te voren uit?

maar 12 weken lukt t je nooit om er 10 kilo aan schone spiermassa te winnen

Welke dosering en middellen had je zelf in gedachte en hoe zit t met je dieet nu?

• Topic Starter Topic Starter
Dat was ik in ieder geval van plan maar nou heb ik gelezen dat tren en deca eigenlijk niet samen gaan in hoge doses.

Dus wat raad je aan?

Ik let heel het jaar op me eten. Zal nu rond de 10 procent zitten

ME schema's zagen er zo ongeveer uit. Ik hield het eigenljk niet zo bij.

Week 1 tot 10 3 x 2 ml Deca Nandrolon
Week 1 tot 4 Gem 35 mg Dianabol p/dag
week 1 tot 10 Gem 500 Sust
Week 5 tot 10 Gem 5ML winny p/week

Als ik tren zou nemen wat is dan aan te raden Enanthaat?

Trenbolone is in aanvraag.Ik heb nu Sust besteld 12 stuks. Ik heb nog 50 oxy liggen en 180 Naposim. Verder wil ik nog in me eind fase wat winny erbij nemen

Als je geen tren gewend bent raad ik je acetate aan.

Als de sides te erg worden stop je gewoon, en is het binnen dagen uit je systeem.

Tren en deca word wel vaker samen gebruikt....weet niet of het verstandig is.

Wat voor doses zou je me aanraden ik lees op bodybuilding dungeon rond de 60 mg eod

acetaat is toch stuk heftiger dan eneanthate, maar ik ga met n kuur beginnen:
1tm10 500/750mg sust
1tm9 400mg deca
1tm9 400mg tren enanthate

mischien goeie optie voor jou...

Fifty milligrams per day is a good dosing for someone on his first cycle or someone who is as yet less than, say, 20 pounds over his natural limit; while 100 mg/day may be preferred by the more advanced user who has already gained more than this. These doses are assuming that trenbolone is the only Class I steroid being use. There really is no need to stack another -- testosterone being the only sensible exception -- but if another is stacked then the amount of trenbolone may be reduced accordingly

These doses are assuming that trenbolone is the only Class I steroid being use. There really is no need to stack another -- testosteron being the only sensible exception

Deca is dus niet echt nodig

Ik denk dat ong zo eruit gaat zien

Week 1 tot 4 40 mg dianabol
Week 1 tot 12 100 mg eod tren acetaat
Week 1 tot 12 500/750 mg Sust
Week 8 tot 12 100 mg Oxy pdag
Week 8 tot 12 200 mg winny

These doses are assuming that trenbolone is the only Class I steroid being use. There really is no need to stack another -- testosteron being the only sensible exception

Week 1 tot 12 100 mg eod trenbolone acetaat

Alles in het vet is slecht tot zeer slecht voor de lever, ik hoop dat je een goede levensverzekering hebt...

Pffff 10 kg:eek:
Zou denken aan een goede weight gainer, veel hamburgers en bereklauwen met pindasaus:meal: en vergeet de kortingspas bij de Mac niet;):D .

Vertel mijn wat alleen de winny word wel inject gaat dus niet direct via de lever

Trenbolone is in aanvraag.Ik heb nu Sust besteld 12 stuks. Ik heb nog 50 oxy liggen en 180 Naposim. Verder wil ik nog in me eind fase wat winny erbij nemen

ik ben bang dat je niet zo veel zal paken met die spulen zal je wel leker droog worden

Ik zie wel waar ik strand . 110 moet zeker haalbaar zijn. Ik kom nooit minder dan 8 kilo aan en dan heb ik het niet over vet. Tuurlijk zal er wat vet bij zitten maar nooit veel. En die 12 sust zijn voor ong 5 weken . daarna bestel ik weer. Heb wel een boom op me rug maar groeit helaas geen geld aan. Hooguit rode kerstballen.haha

Winny maakt toch niet veel uit of inject of tabs is? Blijft erg schadelijk toch?
Tevens zijn dboll en oxy een heel eind vergelijkbare middelen wat ik heb begrepen (kwa werking dan).
Alleen oxy dient een stuk hoger gedoseerd te worden.
Zo lang aan de orals lijkt mij ook niet verstandig.

Waarom niet gewoon:
1-12 test e 750 mg/week
1-12 proviron 50 mg/dag
1-3 dbol 40-50 mg/dag
11-13 winstrol 50 mg/dag
En eventueel dan tren of bold er bij nog.

Week 1 tot 12 100 mg eod trenbolone acetaat

wel ok, zou alleen de oxy eruit halen en de winny(week10-14) iets later erin zetten..zodat je na de winny gelijk pct in kan gaan

Heb toevallig die oxy nog liggen dus ik denk dat ik week 1 tot 3 dianabol neem en dan 6 weken eruit en laatste weken die oxy. MOet gewoon knallen deze wedtrijd en op de kaart komen te staan. Kan ik eigenlijk gewoon naar mijn arts gaan en me eiegen laten checken? Op me nieren lever etc?

Heb toevallig die oxy nog liggen dus ik denk dat ik week 1 tot 3 dianabol neem en dan 6 weken eruit en laatste weken die oxy. MOet gewoon knallen deze wedtrijd en op de kaart komen te staan. Kan ik eigenlijk gewoon naar mijn arts gaan en me eiegen laten checken? Op me nieren lever etc?

ja je kan je idaad checke op die waarden..geloof wel dat sommige er moeilijker over doen dan anderen...

Terug
Naar boven