XXL Nutrition

Laaste Massa Kuur voor Wedstrijd

Heb toevallig die oxy nog liggen dus ik denk dat ik week 1 tot 3 dianabol neem en dan 6 weken eruit en laatste weken die oxy. MOet gewoon knallen deze wedtrijd en op de kaart komen te staan. Kan ik eigenlijk gewoon naar mijn arts gaan en me eiegen laten checken? Op me nieren lever etc?

Ja als je zegt dat je last heb ervan, is die verplicht onderzoek te doen. Je kan ook nog melkdistel nemen goed supplement om het te beschermen.

• Topic Starter Topic Starter
Heb nergens last van ben alleen benieuwd of ze wat vinden.

Als je geen trenbolone gewend bent raad ik je acetate aan.

Als de sides te erg worden stop je gewoon, en is het binnen dagen uit je systeem.

trenbolone en deca word wel vaker samen gebruikt....weet niet of het verstandig is.

Hier ben ik het niet mee eens. Als je geen trenbolone gewend bent, raad ik je juist de enanthaat versie aan. Die is nl veel milder dan de ace.

Ik heb het verschil ervaren, zo zijn er nog een aantal medeforummers die hier mee eens zullen zijn, ook uit ervaring. trenbolone e is helemaal niet zwaar, zoals velen beweren.

@TS; ik denk dat je op die stat's aan aas kunt denken icm HGH. Want om nog eens ff 10kg te pakken op 12wkn terwijl je al op 104kg zit, zal geen makkelijke karwei worden. Alhoewel de HGH er ook niet voor zal zorgen dat die gains in 12wkn pakt. Maar op langere termijn zul je er zeker profijt van hebben.

Verder zeg je eerder in je post, dat je oxy, dbol hebt en winny wilt gebruiken. Ik hoop niet dat je ze allemaal in 1 kuur wilt stoppen. Lijkt me niet echt fijn voor je lever.

dit heb ik gelezen in de sport en fitness :er werd aan een groep profbodybuilders uit amerika gevraagd wat de favoriete combinatie anabolen steroiden is die je in een wedstrijdvoorbereiding de meest vetvrije spiermassa oplevert.Een opvallend groot aantal ondervraagden kwam met de combinatie van boldone,libriol en winstrol op de proppen.De winstrol werd om de dag gebruikt en de boldone 2x per week en de libriol 3x per week . Misschien is dit ook iets voor jouw,sccs in ieder geval

Nou ja, ik denk dat het meest gebruikte middel dat sowieso in de pre werdstrijd kuur zit masteron is.... Natuurlijk wel gestacked dan met een 3 tal andere middeltjes ofzo:D

Aan je fysiek te zien op de foto die je gepost hebt zou ik denken dat het tijd wordt voor STH/Slin etc....

Alles in het vet is slecht tot zeer slecht voor de lever, ik hoop dat je een goede levensverzekering hebt...

:D ja hoor, iemand heeft er weer een blik opengetrokken:roflol:

zo slecht zijn orals niet, oke hij gebruikt winny en oxy tegelijk, maar de oxy is niet al te hoog gedoseerd en de winny is Inject.

Leverbelasting is overrated, ik heb NOOIT gekke leverwaarden terwijl ik toch regelmatig getest word, en ik heb wel gekkere oral combo´s genomen

:D ja hoor, iemand heeft er weer een blik opengetrokken:roflol:

zo slecht zijn orals niet, oke hij gebruikt winny en oxy tegelijk, maar de oxy is niet al te hoog gedoseerd en de winny is Inject.

Leverbelasting is overrated, ik heb NOOIT gekke leverwaarden terwijl ik toch regelmatig getest word, en ik heb wel gekkere oral combo´s genomen

Ik heb ooit eens anadrol 50 genomen (@50mg/dag), urine zag bruin na 2 weken. Dus echte oxy alleen is al ongeloofelijk schadelijk, dus met de rest erbij...

En dan nog, wat heb je eigenlijk aan meerwaarde van die oxy? vocht, wat nadien volledig verdwijnt, het enige wat je er kan van overhouden is levercirrose.

Ik vind oxy zo iets voor mensen die denken: "yeah ik wil een kuurtje doen en ik wil kost wat kost superveel massa bijkomen", dealer geeft hun dan oxy, iedereen tevreden, todat je enkele maanden na de kuur terug naar af bent...
Kan je evengoed wat cortisonen spuiten, heb je ook wat extra vocht...

wrom winny en oxy tegelijk? winny maakt droger en oxy is juist een vocht gainer!is dat niet een beetje tegen strijdig???

oke oke dan laat ik die oxy wel voor me volgende kuur als die er nog komt ooit. Aan STH heb ik al wel ged8, ten eerste heb ik te kort dag voor de eemsmond cup om genoeg gaines te maken met STH. In Feb begint dieet. Ten tweede wil ik kijken hoever ik zonder kan komen. Pas als ik op me top zit dan ga ik kijken.

Dus jij doet ook mee in Delfzijl? Doen meerdere jongens van hier mee...

wat heb je eigenlijk aan meerwaarde van die oxy? vocht, wat nadien volledig verdwijnt, het enige wat je er kan van overhouden is levercirrose.

Het is een misvatting om te denken dat oxy je alleen vocht geeft. Het bouwt massa als geen ander middel en ja je houdt wat vocht vast.

Als je na je kuur alles weer kwijt bent doe je zelf iets fout

oke oke dan laat ik die oxy wel voor me volgende kuur als die er nog komt ooit. Aan STH heb ik al wel ged8, ten eerste heb ik te kort dag voor de eemsmond cup om genoeg gaines te maken met STH. In Feb begint dieet. Ten tweede wil ik kijken hoever ik zonder kan komen. Pas als ik op me top zit dan ga ik kijken.

topinstelling;)

als je op je limiet zit en gaat dan maar pas aan sth/ igf slin ga je nog lelijk groeien in de toekomst:D (op je pic te zien heb je al een nette fysiek)

Als alles goed gaat pak ik de NK ook mee. Wil Jonathan Later wel achter me laten net als me trainingpsartner dit jaar deed. Helaas heeft hij een spier in ze arm gescheurd met werken en zal hij denk ik niet mee doen dit jaar ( me trainingspartner dus )

PS wil hem niet alleen 8er me laten wil de concurrentie verpulveren. Hmmm...

Als alles goed gaat pak ik de NK ook mee. Wil Jonathan Later wel achter me laten net als me trainingpsartner dit jaar deed. Helaas heeft hij een spier in ze arm gescheurd met werken en zal hij denk ik niet mee doen dit jaar ( me trainingspartner dus )

PS wil hem niet alleen 8er me laten wil de concurrentie verpulveren. Hmmm...
:thumbs: goed bezig bro! :D

Terug
Naar boven