XXL Nutrition

laatste effectieve tren dosering met minste side's

• Topic Starter Topic Starter
Je Test, die op max 250 gaat lopen, kickstarten? Waarom zou je dat willen?

En ik zei Primo verpatsen, niet Bold. Bold lekker laten lopen al is het alleen maar om te zien wat het doet.

heb het al verandert moest idd primo zijn :o

hmm nu je het zo zegt klopt test kickstarte idd helemaal niet. zou jij un kickstart aanraden in vorm van oral of anders ace?

heb het al verandert moest idd primo zijn :o

hmm nu je het zo zegt klopt test kickstarte idd helemaal niet. zou jij un kickstart aanraden in vorm van oral of anders ace?

Orals ben ik geen fan van en kijkend naar belasting + wat je ervoor terugkrijgt ook zeker niet aan te raden zolang je geen wedstrijd oid doet (mijn mening). Sowieso bridgje jij nu dus ist al helemaal niet nodig...

1-10 Test-E 375
1-10 Tren-E 600
1-10 Bold 600

Orals ben ik geen fan van en kijkend naar belasting + wat je ervoor terugkrijgt ook zeker niet aan te raden zolang je geen wedstrijd oid doet (mijn mening). Sowieso bridgje jij nu dus ist al helemaal niet nodig...

1-10 Test-E 375
1-10 Tren-E 600
1-10 Bold 600

oke, heb toch wel zelfde mening qua orals. test beetje verhogen is idd ook niet verkeerd. denk dat ik het ga houden op wat jij zegt, en dan zien hoe het gaat.

Precies en niet meer twijfelen nu ;)

haha nee zal ik niet meer doen ;)

---------- Toegevoegd om 13:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:56 ----------

Bij deze, iedereen wederom bedankt voor de feedback!!

kuur gaat er als volgt uit zien:
1-10 375 test
1-10 600 tren
1-10 600 bold

mits tren niet te doen is met stage/school etc laat ik het vallen en up ik de test maar daar ga ik momenteel nog niet van uit.

Good luck :thumb:

Ik doe nu 250test en 500tren(e) en tbol en het bevalt me prima. Amper meer last van sides.

ty ;)

---------- Toegevoegd om 15:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:06 ----------

Ik doe nu 250test en 500tren(e) en tbol en het bevalt me prima. Amper meer last van sides.

orals wel eens overwogen, maar bij vriend van mij gezien wat het deed en was er nou niet echt over te spreken. was wel anavar maar goed ik laat het ff zonder.

kuur die jij volgt is ook niks mis mee, alleen heb ik dan bold en test/tren iets hoger. 200mg/ml is 600 makkelijker doseren, test doe ik apart zetten in slin dus hoop dat ik dat wel beetje kan doseren ben slecht in dat optrekken gedoe haha. ik laat het iig zo staan zoals het staat en zie dan verder

ty ;)

---------- Toegevoegd om 15:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:06 ----------

orals wel eens overwogen, maar bij vriend van mij gezien wat het deed en was er nou niet echt over te spreken. was wel anavar maar goed ik laat het ff zonder.

kuur die jij volgt is ook niks mis mee, alleen heb ik dan bold en test/tren iets hoger. 200mg/ml is 600 makkelijker doseren, test doe ik apart zetten in slin dus hoop dat ik dat wel beetje kan doseren ben slecht in dat optrekken gedoe haha. ik laat het iig zo staan zoals het staat en zie dan verder

Prima :) mijn tren is 250mg/ml, vandaar dat ik 500 doe.

Als je dan toch iets naast tren wil zetten zou ik deca kiezen boven bold, vond ik wel lekker samen

zijn gasten die wel resultaat maakte op bold, maar voor mij deed het niets, never again

Ye mijne ook, vandaar dat ik 1 gram doe :D

haha lijkt me wel echt niet chil eigenlijk zo veel. is sws veelste veel voor mij, maar goed jij bent wat buffer wss ;)

---------- Toegevoegd om 22:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:44 ----------

Als je dan toch iets naast tren wil zetten zou ik deca kiezen boven bold, vond ik wel lekker samen

zijn gasten die wel resultaat maakte op bold, maar voor mij deed het niets, never again

had ook gedacht lichte deca erbij te doen, maar bold is al aanwezig en deca/tren combi zou denk ik nog wat te veel van het goede zijn voor mij. wie weet in de toekomst maar laat het nu zo ff staan.

ty ;)

Slin spuitje gwn backloaden bro, stopper eruit trekken en de test in de spuit spuiten met een andere spuit. Stopper erin en injecten.:)

test lager; minder tren sides

verhoogd prolactine verhaal. je hebt oestrogeen nodig om prolactine te verhogen. Dus test lager - lager oestrogeen -> lager prolactine -> minder sides. Als ik het goed heb ;-)
Low dose t3 erbij nemen scheelt ook enorm, omdat tren t3 verlaagd.

Terug
Naar boven