XXL Nutrition

Laatste injectievraagjes

BBwannabe

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ok ok.. ben een mierenneuker maar wil alles perfect doen :)
Welk tijdstip is het beste om te injecteren? Ik hoor mensen roepen van voor de training of voor het slapen gaan etc etc.
Het gaat mij om 2,5 ml (1,5 ml deca, 1 ml test enth.) 2X per week (Maandagochtend en donderdagavond?). Kan ik ze het beste mixen? Of beide apart injecteren, de ene bil deca en de andere test enth, en zo om de week wisselen.

Laatst bewerkt:
van het injecteren zul je nix voelen alleen de olie kan de eerste paar keer nog al pijnlijk wezen zorg er gewoon voor dathet niet in de buurt van een benen training is.

zal je gelijk waarschuwen de eerste paar x kan het echt ****ing zeer doen licht eraan welke plek hoe veel pijn het doet. maar naar een paar x voel je er nix meer van.

en je kunt alles in 1x injecteren zijn allebei lange esters met eenlange halfwaarde tijd.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb net mijn order spuiten + naalden binnen gekregen van Terumo. Alleen ik heb 2 ml spuiten gekregen, ik dacht dat ik 5 ml besteld had! Maargoed, ik zie dat er precies 2,5 ml past in een 2 ml spuit. Het probleem is dat je dan geen overdruk kan creeren, wat denken jullie terugsturen of gewoon die spuiten gebruiken.

als je t goed doet doet het geen pijn..............simpel

No pain no gain :P
Maar dat was m'n vraag niet ;)

karperblues zei:
als je t goed doet doet het geen pijn..............simpel

dat is bull injecteren doet niet zeer maar de olie kan echt wel zeer doen dat heeft nix me verkeerd doen te maken licht aan hoeveel % ba als ik me niet vergis

BBwannabe zei:
Ik heb net mijn order spuiten + naalden binnen gekregen van Terumo. Alleen ik heb 2 ml spuiten gekregen, ik dacht dat ik 5 ml besteld had! Maargoed, ik zie dat er precies 2,5 ml past in een 2 ml spuit. Het probleem is dat je dan geen overdruk kan creeren, wat denken jullie terugsturen of gewoon die spuiten gebruiken.

Kunt wel gewoon gebruiken...heb s 1 ml spuiten gebruikt terwijl ik 2 ml vloeistof had, ik heb de spuit gewoon bijna helemaal volgezogen. De zuiger zat bijna bovenaan.

!!BarmaN!! zei:
dat is bull injecteren doet niet zeer maar de olie kan echt wel zeer doen dat heeft nix me verkeerd doen te maken licht aan hoeveel % ba als ik me niet vergis
Nee test enhantaat en deca doen niet echt zeer, jij hebt sustanon, dat doet wel zeer.

Maare bro's kan ik die spuiten beter dumpen en 5ml spuiten kopen? Of..

ga naar de apotheek haal een zooi spuiten op kost bijna nix

sust schijnt iets meer pijn te doen maar wat is pijn. Wat de ene pijn vind voelt de nader niet maar normaal gesroken als je op de goede plek en de goede manier spuit doet het geen pijn

Sust doet vaak wel zeer idd. Ik zou zoals je geschreven had idd in 2 keer injecteren maandag en donderdag voor een constantere spiegel. Samen in een spuit gaat prima (allebei op oliebasis) het prettigst vind ik het om vlak voor het trainen te injecteren..bvb voordat je benen doet. Zodat het bloed in dat gebied lekker gaat stromen. Dit zou evt napijn kunnen verminderen. Goed inmasseren als je gezet hebt en ook nog even de olie verwarmen voor je gaat zetten. Ik doe het meestal een half uurtje van tevoren in mijn broekzak zodat het op lichaams temperatuur komt.

Voor wat betreft die spuiten zou ik nieuwe halen...5 ml zijn veel makkelijker. Met deca is het altijd fijn om zoals je zegt overdruk te creeeren want anders ben je 5 minuten bezig met opzuigen hetzelfde geld voor de sust wat een redelijk dikke vloeistof is..

Succes!

D.W.

Ok dan. Ik ga morgen ff 5 ml halen. Iemand interresse in 100 X 2 ml Terumo spuiten? :D

Terug
Naar boven