Fitness Seller

Laatste trenbolone info van BOS

Kerel het is een AS, wat denk je dat de lange termijn bijwerkingen zouden kunnen zijn?

Helaas zonder onderbouwing. Ze stellen dus dat tijdens een trenbolone kuur oestrogenen afwezig is?

Dat slaat natuurlijk nergens op.

Alsof oestrogeen alleen ontstaat na het toedienen van exogene aromatiserende androgenen.

Er spelen zoveel factoren mee die het juist makkelijker maken om bij trenbolone of bij a.a.s. gebruik in het algemeen gyno te veroorzaken. Zoals up-regulatie van oestrogeen en receptoren door eerder gebruikte middelen als h.c.g. nolvadex en varianten van testosteron. Metabolieten van bijvoorbeeld deca, die zich tussen vetcellen nestelen, kunnen maanden en zelfs jaren na gebruik nog problemen veroorzaken.

Zelfs voeding heeft een behoorlijke invloed.

Eenmaal gekuurt zal het risico op gyno tijdens a.a.s. kuren in de toekomst vergroten.
Dit zal wel herstellen naar mate je langer clean bent.(duhh..logisch)

Enige wat twijfelachtig blijft is de directe werking van trenbolone op progesteron receptoren met als gevolg gyno. Tenminste, voor mij is het, gezien allerlei studies die voorbij zijn gekomen de afgelopen jaren, duidelijk dat dit wel degelijk gebeurt. Gyno zou dan een logisch gevolg zijn.

Ik heb het zelf ondervonden en met mij tientallen anderen.
Dan zou er iets mis moeten zijn met de gebruikte producten?

Helaas kunnen we dit niet testen omdat trenbolone voor zover ik weet alleen generiek te verkrijgen is.
Moeten we dan vraagtekens gaan zetten bij de zuiverheid van generieke a.a.s.?

Per ongeluk wat methandieone achtergebleven?

Eigenlijk zegt dit artikel niets nieuws. Het is alleen Engels.

Uiteraard informatief voor newbees :)

Groeten.

Je hebt het zelf ondervonden zeg je, maar heb je er geen test naast gezet?
Want je kunt imo alleen je mening geven mbt Tren-gyno, als je een Tren only heb gedaan!

• Topic Starter Topic Starter
Denk meer je vraagtekens bij de poederfabrikant. Of suggereer je dat het bijgemengd wordt.... Fabrikant of UG lab met aromatiserende stof?.... Zou zomaar kunnen. Ip kan je niets testen waarvan als blanco geen HG to staat, wel zou je het aandeel rest eens kunnen tjekken

leuk stuk bro...altijd interessant

ps geef mij die vertaling maar hehehe, heb me hoofd er niet echt na om te vertalen hehehe

Kan het wel in Arabisch zetten voor je

ja is nog beter......ALLAH...ACHBAR.....

Valt je lever al uit elkaar? Als het afsterft merk je dat je last van maagzuur krijgt. Zolang je dat niet hebt kan je doorgaan, als je tijdens je methyltren maagzuur krijgt..... Testament

Valt je lever al uit elkaar? Als het afsterft merk je dat je last van maagzuur krijgt. Zolang je dat niet hebt kan je doorgaan, als je tijdens je methyltren maagzuur krijgt..... Testament

ah roger..... moet morgen direct ff bellen....;)
mijn testament wijzigen......yep maagzuur.............:eek:

Wehehehe wedden : when you read this..... You shit bricks...... And no pedobear around .... Woehahahaha

Terug
Naar boven