Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helaas zonder onderbouwing. Ze stellen dus dat tijdens een trenbolone kuur oestrogenen afwezig is?
Dat slaat natuurlijk nergens op.
Alsof oestrogeen alleen ontstaat na het toedienen van exogene aromatiserende androgenen.
Er spelen zoveel factoren mee die het juist makkelijker maken om bij trenbolone of bij a.a.s. gebruik in het algemeen gyno te veroorzaken. Zoals up-regulatie van oestrogeen en receptoren door eerder gebruikte middelen als h.c.g. nolvadex en varianten van testosteron. Metabolieten van bijvoorbeeld deca, die zich tussen vetcellen nestelen, kunnen maanden en zelfs jaren na gebruik nog problemen veroorzaken.
Zelfs voeding heeft een behoorlijke invloed.
Eenmaal gekuurt zal het risico op gyno tijdens a.a.s. kuren in de toekomst vergroten.
Dit zal wel herstellen naar mate je langer clean bent.(duhh..logisch)
Enige wat twijfelachtig blijft is de directe werking van trenbolone op progesteron receptoren met als gevolg gyno. Tenminste, voor mij is het, gezien allerlei studies die voorbij zijn gekomen de afgelopen jaren, duidelijk dat dit wel degelijk gebeurt. Gyno zou dan een logisch gevolg zijn.
Ik heb het zelf ondervonden en met mij tientallen anderen.
Dan zou er iets mis moeten zijn met de gebruikte producten?
Helaas kunnen we dit niet testen omdat trenbolone voor zover ik weet alleen generiek te verkrijgen is.
Moeten we dan vraagtekens gaan zetten bij de zuiverheid van generieke a.a.s.?
Per ongeluk wat methandieone achtergebleven?
Eigenlijk zegt dit artikel niets nieuws. Het is alleen Engels.
Uiteraard informatief voor newbees
Groeten.
Valt je lever al uit elkaar? Als het afsterft merk je dat je last van maagzuur krijgt. Zolang je dat niet hebt kan je doorgaan, als je tijdens je methyltren maagzuur krijgt..... Testament

Wehehehe wedden : when you read this..... You shit bricks...... And no pedobear around .... Woehahahaha