AndroidHealthClinic

Labo-Testen gear??

Bezoekers in dit topic

Asclepios

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
21 aug 2006
Berichten
62
Waardering
0
Heyhey,

Heb nog niet veel gepost op dit forum, maar zit dikwijls op AAR.

Om jullie de details te besparen, ik zoek een labo in Europa die bereid is te testen om te zien of mijn homebrew wel goed is, kameraad van me is er mee bezig en heeft nog geen resultaten terwijl het toch al wel zou moeten.

Iemand enig idee??

Als jullie details willen, vraag maar.

Asclepios.
 
Ik denk niet dat dat gaat lukken op de manier zoals jij wil.
Denk dat als je het geld gaat betalen wat er dikwijls voor gevraagd word voor het testen dat je dan financieel gezien duurder uit bent met je Homebrewed stuff als wanneer je ""normale"" gear had gekocht
 
Klopt wel, ik weet dat testen per staal om en bij de 100 tot 200 euro kost, maar dit is een eenmalige kost om te zien of mijn bron te vertrouwen is en of ik iets of wat accuraat kan brewen(zou wel moeten).

Thanks voor de input.

Iemand anders??

Asclepios
 
Op AR staan meerdere testen van GG/EPL. Moet je daar eens vragen waar ze die hebben laten uitvoeren...
 
Thanks voor de reply.

Ik denk dat op AR de testen zijn uitgevoerd in SRCS labo in california.

Geen idee of er in europa labs zijn?? Zou toch moeten niet??

Thanks.

Asclepios
 
Zover ik weet kan je dat niet zomaar laten doen in Europa...ken wel een amerikaanse site waar je het naar kan opsturen maar denk niet dat je dat wilt?
 
Jawel, kan ook wel in Nederland, je moet ze alleen even zien te vinden...
 
Die labtesten hebben we idd in Amerika uitgevoerd ja.
Tegenwoordig doen ook de labs in de usa niet meer zomaar testen, tenzij je er connecties hebt, dus ik denk dat het moelijk voor je gaat worden.
 
Thanks allemaal voor jullie replies.

Ben wel bereid het naar Amerika te sturen als ik het hier niet kan laten testen.

Ik MOET weten wat mijn kameraad dan heeft zitten gebruiken de voorbije 6 weken en of hier gevolgen aan vasthangen.
Ook zou ik graag weten of ik nu een andere bron moet zoeken of niet(ben niet aan het vragen om gecontacteerd te worden door bronnen, heb er nog andere).

Hoop dat iemand me wat verder kan helpen.

Nogmaals bedankt voor de replies.

Asclepios.
 
Back
Naar boven