XXL Nutrition

labtest gh v GS: topspul

Logisch.
Het komt ook van gensci vandaan.
GG is zelfde als GS versie.
Dus beiden top.

Snap geen hol van die grafieken :scratch:

Maar goed nieuws!

Maat van me zit aan die van Golden Gear heeft zijn bloed laten testen laatst en zijn IGF levels waren sky high :D dus dass lekkaaaa :rocknana:

komt goed :D

emiel zei:
Hoe weet jij dat ze van beiden van Genci komen? Die verkopen toch Jintropin dacht ik op de site te zien en waarom zijn GG en GS dan hetzelfde als Bos alleen de GS heeft getest Ik zou hier graag ook een antoord op krijgen van GS en GG omdat ik Jin en GS heb liggen.
Wat ik wel hoor is dat de Jin veel beter ( lees Sneller) oplost dan die van GS.
Volgende week ga ik beginnen dan zal ik een Log bijhouden met de verschillen als die er zijn tussen de Kits.

Ik heb hier die van GG en een maat die van GS zien er precies hetzelfde uit zowel vial als verpakking en ook die van GG lost inderdaad wat langzamer op net als die van GS. Maar even laten staan na het mengen en lost het mooi op.

Heb het idee dat deze HGH wat sterker is als Jintropin, zat in mijn vorige cycle aan de jin en ging toen over op deze generieke en kreeg weer meer last van vingers enzo. Vriend van me heeft iig laatst zijn bloed laten testen toen hij aan deze hgh zat en igf levels waren sterk verhoogd. Goed nieuws dus!

hardgainers zei:
Heb het idee dat deze HGH wat sterker is als Jintropin, zat in mijn vorige cycle aan de jin en ging toen over op deze generieke en kreeg weer meer last van vingers enzo. Vriend van me heeft iig laatst zijn bloed laten testen toen hij aan deze hgh zat en igf levels waren sterk verhoogd. Goed nieuws dus!
is trouwens ook wel goede manier om te checke of je goeie hgh heb...stuk cheaper dan de hgh zelf laten testen..

Ja zo zou je Nutral ook even kunnen testen hehe:)

emiel zei:
Hoe weet jij dat ze van beiden van Genci komen? Die verkopen toch Jintropin dacht ik op de site te zien en waarom zijn GG en GS dan hetzelfde als Bos alleen de GS heeft getest Ik zou hier graag ook een antoord op krijgen van GS en GG omdat ik Jin en GS heb liggen.
Wat ik wel hoor is dat de Jin veel beter ( lees Sneller) oplost dan die van GS.
Volgende week ga ik beginnen dan zal ik een Log bijhouden met de verschillen als die er zijn tussen de Kits.

Omdat ze niet alleen Jintropin maken.
Ze maken ook Hygentropin. En deze wordt gebruikt door GG en GS. Eigen label erop en klaar. Alleen de oplossing zal verschillen waarschijnlijk

hardgainers zei:
dat werkt geloof ik niet, heef iets te maken met vrije en gebonden igf, weer er het fijne verder niet van.

hmm jammer, dus als ik het goed begrijp zou je de "chemisch" igf-1 niet kunnen meten, maar de natuurlijke (die door gh verhoogt worden) igf-1 wel kunt meten???

Dacht het wel ja. :)

emiel zei:
OK! This is what I found out from Gensci:

HI,sir,
I am sorry to let you know that ProGeni is completely a fake company that has nothing to do with GeneSci.To be worse, there is absolute now such legal company in China, which means they are selling totally fake hGH, possibly extracted from human bodies. We will post this information in our company official website: www.gensci-china.com. And we would appreciate if you could help us passing this information around. If you have connection to other Chinese people, you can ask them to verify my claim and ask them to find such legal company in China as ProGeni!

John
Exporter manager
GeneScience Pharamceutical Inc

Dit is het antwoord van Genesci, dus volgens mij klopt de bovenstaande bewering niet. Wie kan me wel vertellen welke fabrikant de GS HgH maakt? en wie zegt dat als GS iets test GG automatisch dezelfde heeft omdat de vails er hetzelfde uit zien!
Net Als bij de Nutral geloof ik ze alleen als ze een labtest kunnen overhandigen dat ze iets hebben laten testen Nutral was ook goed en zelfs Mr J zijn woorden werden in twijvel getrokken.
Ik val niemand aan maar wil graag beter onderbouwde antwoorden zien dan losse kreten, ik ben dit jaar tenslotte al 1 keer in de fout gegaan daardoor.

Duh! gensci maakt het zelf.
Geen proGeni
Ik beweerde ook niks over proGeni oid.

Ik voel aan mn water en denk dat dit weer een heerlijk topic gaat worden....:rolleyes:

Eerlijk gezegd zeggen die labtesten me niet zoveel. HGH heeft zulke typische bijwerken dat je die zeker merkt als je eraan zit. Daarbij kan je HGH gebruik zien aan je IGF levels in je bloed (en daar is het allemaal om te doen :D ). Gebruikerservaringen zijn als ik de geluiden zo hoor van zowel GG als GS goed, dus zit allemaal wel snor...

Wat het voor de rest vandaan komt zal me worst zijn.

JuggerNaut zei:
Ook als het de olschool STH is gewonnen uit de hypofyse van menselijke kadavers?;)

:rolleyes: ja die wil ik hebben dat is de BESTE!! :eek: wie wat waar???

kerel ga niet lopen zoeken en zuigen, ik bedoel te zeggen dat ik een labtest wel aardig vind maar GEBRUIKERSERVARINGEN des te belangrijker vind! Die ervaringen gaan over een langere periode. Een test behelst slecht 1 flesje van de velen en zegt weining over de rest...

goed nieuws voor me voor binnen een jaar of 6 :D

Terug
Naar boven