AndroidHealthClinic

Lady Gaga valt op haar gezicht

Net goed, het is ook 1 grote aandachtsh**r

Fail van het jaar, debiel kleden en dan nog een keer als een debiel afgaan.

Als ze met mij de bankrekening wil ruilen, ga ik wel voor debiel door het jaar :D . Het is allemaal marketing, net zoals Paris Hilton, Verona Pooth etc... Dom doen, freak zijn en bakken met geld binnen slepen ;) .

Lady Gaga is verzot op LSD. Ik mag haar wel.

Ik denk dat die schoenen over een paar maanden helemaal 'hip' gaan worden .

Als ze met mij de bankrekening wil ruilen, ga ik wel voor debiel door het jaar :D . Het is allemaal marketing, net zoals Paris Hilton, Verona Pooth etc... Dom doen, freak zijn en bakken met geld binnen slepen ;) .

Vorig jaar verschenen er anders berichten dat ze bankroet was, omdat al haar geld aan kleding opgaat.

Ze draagt haar kleding namelijk maar 1x.

Goed nieuws! Hoewel, liever zie ik niks van deze b*ch.

Ik ben ook wel eens op m'n gezicht gevallen. Doe best wel pijn.

:D

ze kan mss eens beginnen met normaal schoenen aan te doen

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lekker voor d'r, jammer dat ze nog heel is:mad:

Straks breekt ze al haar botjes, zo'n anorexialichaam kan niet veel hebben hoor.
Ze ziet er ook echt smerig uit in die nieuwe clip.
Snap niet dat Gaga zo'n hype is.

dude die lady pagga moet eens kappen. ook die nieuwe clip alejandro ofzow. ze heeft 0 tiet en 0 rondingen en alsnog zo naakt gaan doen wtf. die kop is ook niet om over op te scheppen

dude die lady pagga moet eens kappen. ook die nieuwe clip alejandro ofzow. ze heeft 0 tiet en 0 rondingen en alsnog zo naakt gaan doen wtf. die kop is ook niet om over op te scheppen

Heb je wel eens een blote tiet gezien? (behalve die van je moeder)

Nee, ik zou niet in haar schoenen willen staan. Want dat hele leven krijg je er wel bij als je voor dit soort geld gaat. Die mensen hebben eigenlijk geen privéleven meer en zijn vaak doodongelukkig. Alleen hun centjes kunnen nog enige troost brengen door alle stress en depressies heen, al zal zelfs de kick van geld op den duur haar werking op de geest verliezen.

Zo'n meelijwekkend hoopje mens dat als een halve circusclown zonder zelfrespect over straat moet om nog op te vallen en de pers te halen, op zoek naar die incidentele kick van aandacht, maar van een alure dat iedereen binnen een decennium alweer vergeten is. Het is een leven dat ik niemand toewens, en vooral mezelf niet.

Wtf het grootste antitalent van de gehele wereld. Lekker voor der.

Terug
Naar boven