XXL Nutrition

Man bun (tja..)

Hehe, mja, idd.

Maar mannen die kaal zijn en zo rondlopen geven er niks om dat ze er zo uitzien, is de natuur en kaalheid is iets puur mannelijks, en ze zijn ook met belangrijker dingen bezig dan hun uiterlijk, terwijl zo'n dotje bij een man toch wat ijdel, oppervlakkig en onvolwassen overkomt, aangezien je zoiets imo maar doet om er als man "sexy" uit te zien. Dat hele idee om er als man sexy, modieus en zo uit te zien voor de vrouwen toont imo aan dat we hier niet met een echte alpha te maken hebben, maar eerder met een soort mannelijke knaap of wijfje.

ffs, ga even een boek over argumentatieleer volgen, want het is de ene na de andere drogreden bij jou.

Hehe, mja, idd.

Maar mannen die kaal zijn en zo rondlopen geven er niks om dat ze er zo uitzien, is de natuur en kaalheid is iets puur mannelijks, en ze zijn ook met belangrijker dingen bezig dan hun uiterlijk, terwijl zo'n dotje bij een man toch wat ijdel, oppervlakkig en onvolwassen overkomt, aangezien je zoiets imo maar doet om er als man "sexy" uit te zien. Dat hele idee om er als man sexy, modieus en zo uit te zien voor de vrouwen toont imo aan dat we hier niet met een echte alpha te maken hebben, maar eerder met een soort mannelijke knaap of wijfje.

De natuur laat mijn haar groeien, juist wanneer je dit afknipt zou je tegen de natuur ingaan.
Mannen gaan naar de kapper voor een net verzorgd kapsel, omdat ze in de maatschappij willen passen.

ffs, ga even een boek over argumentatieleer volgen, want het is de ene na de andere drogreden bij jou.

:roflol:, thx, maar was eig gewoon wat plezier aan het maken, is ook niet echt een serieus topic..

De natuur laat mijn haar groeien, juist wanneer je dit afknipt zou je tegen de natuur ingaan.
Mannen gaan naar de kapper voor een net verzorgd kapsel, omdat ze in de maatschappij willen passen.

Daar heb je wel een punt dat het natuurlijk is. Maar kort haar is gewoon veel gemakkelijker.

Laatst bewerkt:
Is er meer bekend over een eventueel verband tussen HIV-besmetting en bun dragers?

De vraag is , ebde ne baard want zonder is zo ne bun... Beetje homo

Heb jij last van je klauwen dat je zo besodemieterd typt?

ben je nog steeds 55kg bij 1m80?

Nee ... 1m82
Nee serieus , zit nu aan +- maand 3, al 3 maand full body 5x5 schema en +-60 kg maar ben
Nogaltijd veel te mager vreesik
Gaat wel nogaltijg goed vooruit.
Tot nu toe 3x per week, iedere keer 1kg meer / 3kg de week (gewichten)
Ga wel niet zo snel

* nee maar de post was eigg. Goed bedoelt, zo een man bun is veel beter als je een baard hebt vind ik.
Terug ontopic please

Laatst bewerkt:
Post hier anders even je voedingschema

OK zoiets?
6:00 Koffie, Rijst met verse vis(geelvin tuna) en water.

10:00 Kom met havermout gemengd met 2 lepels witte suiker en 1~2 bananen.

12:00 Rijst met Kip (Chicken Adobo/Fried chicken) met water.

15:00 3 Handjes nootjes met water.

18:00 Rijst met varkensvlees en Okra(groente).

20:00 2 Eitjes of Kamote kahoy (Soort aardappel) en naar bed

Vind het echt zo geforceerd hipster iets, zijn meestal van die techno ecto's

Dit is echt achterlijk. Ik heb zelf ook lang haar, maar dan zo'n wijvenknot ervan maken gaat echt alle perken te buiten. Of lang haar doe je los, of op een staart. En als je het als man op een staart doet dan niet als een wijf op het midden van je achterhoofd maar onderin.
Succes.

Dit is echt achterlijk. Ik heb zelf ook lang haar, maar dan zo'n wijvenknot ervan maken gaat echt alle perken te buiten. Of lang haar doe je los, of op een staart. En als je het als man op een staart doet dan niet als een wijf op het midden van je achterhoofd maar onderin.
Succes.

Ik ben het eens met deze stelling.

Terug
Naar boven