Fitness Seller

Lage dosis orals

JimmyWie

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
Ik heb wel eens ergens gelezen dat sommige mensen, al dan wel niet als bridge, lage dosis orals gebruiken gedurende enkele weken. Ik dacht 15/10mg ed
Dit omdat het een vrij lage onderdrukking zou vormen? klopt dit?
Ik weet dat deca je gehele axis al plat legt bij 100mg p/w

Mijn vraag: bij welke hoeveelheid mg ed ligt je axis plat bij diana, winstrol, anavar en turanabol??

Dat hele onderdrukkigsverhaal is bs... shut down = shut down.

10mg of 100mg pd maakt dan niks meer uit

Alle dosissen die niet je axis onderdrukken zijn sowieso niet de moeite waard om te nemen :D

Als je bridged ligt het al plat, kan je wel 'n hele lage dosis nemen, maar blijft plat.

Dianabol legt na 5 mg al volledig plat winny en anavar onderdrukken je axis tijdelijk

Ik heb wel eens ergens gelezen dat sommige mensen, al dan wel niet als bridge, lage dosis orals gebruiken gedurende enkele weken. Ik dacht 15/10mg ed
Dit omdat het een vrij lage onderdrukking zou vormen? klopt dit?
Ik weet dat deca je gehele axis al plat legt bij 100mg p/w

Mijn vraag: bij welke hoeveelheid mg ed ligt je axis plat bij diana, winstrol, anavar en turanabol??

Google op dboll bridge... Geloof er zelf niet zo in...

Google op dboll bridge... Geloof er zelf niet zo in...

Ja had er ook al eens iets over gelezen. Je moet het dan 's ochtends bij het opstaan nemen, zodat het dan gelijk valt met de "normale" testosteron piek, en wegens de korte halfwaardetijd onderdrukt het dan zogenaamd niet omdat het na 'n paar uur al weer 'n hele lage waarde is. Gaat dan om 10mg dbol in de ochtend. Maar goed, zal lekker herstellen niet. En bridge dan toch wel 'n stuk liever op test enth.

Terug
Naar boven