AndroidHealthClinic

Land of the free, Iran. Doodstraf voor geloofsafval, beledigen imams etc

ik zou dus twee dingen kunnen concluderen:

1. je bent nog moslim, maar stelt vragen
2. je bent atheïst.

zou je voor nr. 2 uit durven/ kunnen komen? Want ik heb niet de indruk dat nr. 1 waar is.

cyan is een kettertje dat er nog niet volmondig voor uit komt in zijn gemeenschap.
zo eentje die in de middeleeuwen genoeg wijsheid had om zich tussen de blinden van geest te begeven, status te bemachtigen en niet zo snel aan het kruis wil genageld worden als zijn medeongelovigen. :D

Ik ben voor dergelijke houdingen overigens. Atheïsme als virus, ongezien penetrerend in de kerken en moskee. :thumbs:

Wat is beter: deontologische argumenten, of consequentialistische?

Ik ben voor dergelijke houdingen overigens. Atheïsme als virus, ongezien penetrerend in de kerken en moskee. :thumbs:

Wat is beter: deontologische argumenten, of consequentialistische?

beter een blinde die wil aannemen waar de obstakels staan, dan een blinde die in zijn eigenwijsheid ten val komt..........
:rolleyes::D

Ik weet niet welke erger is, maar het is wel soortgelijk. Mijn ene vriend komt van daar en zei zelfs dat die school NOG makkelijker was:roflol:

ik zou dus twee dingen kunnen concluderen:

1. je bent nog moslim, maar stelt vragen
2. je bent atheïst.

zou je voor nr. 2 uit durven/ kunnen komen? Want ik heb niet de indruk dat nr. 1 waar is.

Kom ik niet overtuigend over ?:(
Ik zou dan moeten oppassen met m'n uitspraken. Ooit spreek ik mijn mondje voorbij en zit ik met de gebakken peren...
Voort moment is er geen haar op mijn kop die denkt om er voor uit te komen. Misschien valt dat moeilijk te begrijpen voor sommigen, maar mijn sociale positie laat dat gewoon niet toe. Ik heb talloze argumenten daarvoor en ze zijn niet allemaal uit eigenbelang.

Kom ik niet overtuigend over ?:(
Ik zou dan moeten oppassen met m'n uitspraken. Ooit spreek ik mijn mondje voorbij en zit ik met de gebakken peren...
Voort moment is er geen haar op mijn kop die denkt om er voor uit te komen. Misschien valt dat moeilijk te begrijpen voor sommigen, maar mijn sociale positie laat dat gewoon niet toe. Ik heb talloze argumenten daarvoor en ze zijn niet allemaal uit eigenbelang.

een atheist in een moslim-gemeenschap lijkt me niet zo'n makkelijke positie!
:rolleyes::eek:

En ik maar denken dat wij limburgers gek waren met ons carnaval :roflol:

een atheist in een moslim-gemeenschap lijkt me niet zo'n makkelijke positie!
:rolleyes::eek:

Ik ben ook niet religieus in een moslimgemeenschap, maar bij mij scheelt het dat mijn ouders niet religieus zijn. Mijn familie is ook alevitisch, dus dat scheelt meestal wel.

Verder kom ik er gewoon voor uit bij al mijn vrienden en heb er geen problemen mee gehad. Ze proberen me af en toe te overtuigen van hun gelijk en ik laat ze ook lekker hun gang gaan, maar tot nu toe zijn ze er niets mee opgeschoten. Af en toe heb ik ook wel een paar afkeurende blikken gehad, maar verder niets. Andersom probeer ik ze niet te overtuigen van mijn gelijk, maar ik ga wel af en toe de discussie aan natuurlijk. Er zijn ook moslims geweest die het juist interessant vonden en benieuwd waren naar mijn argumenten en dat levert vaak de leukste discussies op.

beter een blinde die wil aannemen waar de obstakels staan, dan een blinde die in zijn eigenwijsheid ten val komt..........
:rolleyes::D

Daar loop je mooi met open ogen in dan.

Geeft niet klusmier. Ik ben nooit te beroerd om iemand te helpen met het weer overeind krabbelen. Ook bij jou niet.

Terug
Naar boven