AndroidHealthClinic

Land of the free, Iran. Doodstraf voor geloofsafval, beledigen imams etc

het moet niet gekker worden, en Anne Frank was misschien een potentieel gevaar voor de maatschappij? een Joodse parasitair die het Nederlandse volk, trots op bodem en bloed, wou uitzuigen?
Ik zeg niets, maar ik ken niemand die voor '45 al met een balpen schreef.:D

Ik geloof best dat Anne Frank daadwerkelijk geleefd heeft maar ben van mening dat veel over haar verhaal later is toegevoegd en verzonnen om het wat aan te dikken.

Otto heeft er immers lekker veel geld uit weten te slaan...

• Topic Starter Topic Starter
Het was geen balpen, clown. Het was een vulpen. Er zijn twee aantekeningen gevonden in dat dagboek die naar alle waarschijnlijk door Otto Frank na de tweede wereldoorlog zijn toegevoegd. Mag hij? Het is een dagboek van zijn zinloos vermoorde dochter. Vermoord door de zwijnen waar jij zo mee dweept. Oh wacht, het was een ziekte en natuurlijk niet de schuld van al die deportaties en ondervoeding.

Het was geen balpen, clown. Het was een vulpen. Er zijn twee aantekeningen gevonden in dat dagboek die naar alle waarschijnlijk door Otto Frank na de tweede wereldoorlog zijn toegevoegd. Mag hij? Het is een dagboek van zijn zinloos vermoorde dochter. Vermoord door de zwijnen waar jij zo mee dweept. Oh wacht, het was een ziekte en natuurlijk niet de schuld van al die deportaties en ondervoeding.
Enige bewijslast eer je iemand er van beschuldigd een persoon vermoord te hebben?

• Topic Starter Topic Starter
Cirkel verdient het niet om mee in discussie te gaan. Zijn ideeën zijn zo overduidelijk onwaar dat het gewoon geen zin heeft. Laat hem maar in z'n incestueuze groepje elkaar inpalmen met drogredenen, tot ze in de fout gaan en opgesloten kunnen worden.

Ik citeer mijn dierbare moslimvriend in mijn klas.

Moslimafvalligers zijn afvallig geworden om hun zonden zoals vb alcohol gebruik te rechtvaardigen. Ze verdienen de doodstraf omdat ze van de rechte pad afgedwalen zijn en andere mensen mee kunnen sleuren

Pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet zeg ik dan...:rolleyes:

Zit je op een school voor debiele kinderen Cyan? :D

ik zou willen dat de ban knop soms nog wat vaker gebruikt word om circel en spiertje bijvoorbeeld

Zit je op een school voor debiele kinderen Cyan? :D

Uhu, van een katholiek school verandert en naar een semi-moslim school gegaan en de verschillen zijn erorm qua mentaliteit en kennis. Niveau is gewoon te triest voor woorden, maar de vrijheid dat de school biedt is zaligmakend. Ik hoor daar alleszinds niet (:p), maar het wordt tijd dat ik m'n diploma (en bedrijfsbeheer) haal...

Zalig school wel, het lijkt alsof je in een willekeurig barbaars gebied wordt gedropt. Elke dag wordt er wel eens gevochten (zowel meisjes als jongens), wordt er kapotgelachen met uiterst simpele humor en de Paris hilton's goedkoop gedrag is niets vergeleken met de meisjes op ons school.

Mijn hoop voor de mensheid is alweer diep gezakt, maar ik erger me er al lang niet meer aan, het verbaast me slechts.

En dat was genoeg offtopic voor nu...

Godver, krijg ook nog een serieus antwoord :roflol: Hoe vet is dat :D

Hoeveel mensen weten daar dat je atheïst bent? (/aan het worden bent)

Godver, krijg ook nog een serieus antwoord :roflol: Hoe vet is dat :D

Hoeveel mensen weten daar dat je atheïst bent? (/aan het worden bent)

1 vriend (geen moslim) en internet, dat is al. Al jeukt het soms wel enorm om gelovigers op hun plaats te zetten met m'n 'heidense' ideeën...
Dat doe ik soms ook, en als ze dan vragen of ik wel moslim ben zeg ik 'ja, maar dat betekent niet dat ik geen vragen mag stellen of twijfels mag hebben'. Ik kom er wel goed vanaf...

Wat ik met jeuken bedoel ? Zie wetenschap in bijbel topic binne 1 minuut

ik zou willen dat de ban knop soms nog wat vaker gebruikt word om circel en spiertje bijvoorbeeld
Zal weinig helpen met het bestaan van TOR.

Daarbij voor geïntresseerden zou ik maar eens contact op nemen met de Iraanse Naska party voor meer informatie over Iran en de inwoners.

Zal weinig helpen met het bestaan van TOR.

Daarbij voor geïntresseerden zou ik maar eens contact op nemen met de Iraanse Naska party voor meer informatie over Iran en de inwoners.

Naskaa party, een White supremacist groep voor Iraanse inwoners.
Ze maken onderscheid op kleur, en alleen al om die reden zullen ze nooit voet aan wal krijgen.
NASKA party is a secret party. NASKA party want to clear iran from the jews, arabs, blacks, torks and… . NASKA prty want to consume capitalism, communism and Zionism. NASKA party want to clear iran from Islamic politics.

En alleen om deze reden mogen ze van mij worden kapotgemaakt.
In islam is er geen onderscheid tussen volkeren, er is alleen een goede hardwerkende Moslim, of een niet moslim.
Edit- ze zijn alweer stukgemaakt dus weer een probleem minder

This party was a very small organization involved in politics during the beginning of the 1950s but it disappeared very quickly

Ayatolla Ali Khamenei weet de juiste leer wel te vinden. Zit er zelf ook aan te denken om z'n ideeen individueel mezelf aan te meten.

Zo kan Nederland ook een deel van de cultuur opsnuiven hoe het daar nu zo'n beetje is. Al weet ik niet of democratie en de overgave nou zo goed hand in hand gaan met elkaar. Maar ook daar kunnen stokjes voor worden gestoken.

De huidige bodem wegtrekken is een vaardigheid die de wereld nieuw is. Democratie omver werpen wekt al in een prematuur stadium argwaan op.

De neutrale bodem om de enige leer te zaaien voorkomt dat we hier in Nederland op slot gaan in onze ontplooiing.

1 vriend (geen moslim) en internet, dat is al. Al jeukt het soms wel enorm om gelovigers op hun plaats te zetten met m'n 'heidense' ideeën...
Dat doe ik soms ook, en als ze dan vragen of ik wel moslim ben zeg ik 'ja, maar dat betekent niet dat ik geen vragen mag stellen of twijfels mag hebben'. Ik kom er wel goed vanaf...

Wat ik met jeuken bedoel ? Zie wetenschap in bijbel topic binne 1 minuut

ik zou dus twee dingen kunnen concluderen:

1. je bent nog moslim, maar stelt vragen
2. je bent atheïst.

zou je voor nr. 2 uit durven/ kunnen komen? Want ik heb niet de indruk dat nr. 1 waar is.

Ayatolla Ali Khamenei weet de juiste leer wel te vinden. Zit er zelf ook aan te denken om z'n ideeen individueel mezelf aan te meten.

Zo kan Nederland ook een deel van de cultuur opsnuiven hoe het daar nu zo'n beetje is. Al weet ik niet of democratie en de overgave nou zo goed hand in hand gaan met elkaar. Maar ook daar kunnen stokjes voor worden gestoken.

De huidige bodem wegtrekken is een vaardigheid die de wereld nieuw is. Democratie omver werpen wekt al in een prematuur stadium argwaan op.

De neutrale bodem om de enige leer te zaaien voorkomt dat we hier in Nederland op slot gaan in onze ontplooiing
.

beetje misbruik maken van de vrijheid die je wordt geboden?
:eek::mad:

die grenzen hadden 20 jaar geleden al dicht moeten zitten!
:D

Uhu, van een katholiek school verandert en naar een semi-moslim school gegaan en de verschillen zijn erorm qua mentaliteit en kennis. Niveau is gewoon te triest voor woorden, maar de vrijheid dat de school biedt is zaligmakend. Ik hoor daar alleszinds niet (:p), maar het wordt tijd dat ik m'n diploma (en bedrijfsbeheer) haal...

Zalig school wel, het lijkt alsof je in een willekeurig barbaars gebied wordt gedropt. Elke dag wordt er wel eens gevochten (zowel meisjes als jongens), wordt er kapotgelachen met uiterst simpele humor en de Paris hilton's goedkoop gedrag is niets vergeleken met de meisjes op ons school.

Mijn hoop voor de mensheid is alweer diep gezakt, maar ik erger me er al lang niet meer aan, het verbaast me slechts.

En dat was genoeg offtopic voor nu...

haha de VIP school ofzo ? :p

Terug
Naar boven