XXL Nutrition

Land of the free, Iran. Doodstraf voor geloofsafval, beledigen imams etc

Ja OK, maar ben je ook een held als je andere mensen (of werelddelen als Europa, check die foto van Spiertje) wilt uitroeien omdat ze 'niet geloven' ofzo?

Heb je er last van dat 'wij' ongelovig zijn?

Waarom zouden dat geen helden zijn? In hun belevingswereld strijden zij voor het goede. Al ben ik het ver oneens met deze mensen zij vechten en sterven voor wat zij denken dat goed is voor de mensheid.

Nee hoor, ik amuseer me kostelijk.:D

Waarom zouden dat geen helden zijn? In hun belevingswereld strijden zij voor het goede. Al ben ik het ver oneens met deze mensen zij vechten en sterven voor wat zij denken dat goed is voor de mensheid.

Nee hoor, ik amuseer me kostelijk.:D

en zo zijn we aanbeland bij ethisch relativisme, en dat maakt volgens jouw eigen redenering jouw ideaal even relatief als dat van de ander :thumb:

Ja OK, maar ben je ook een held als je andere mensen (of werelddelen als Europa, check die foto van Spiertje) wilt uitroeien omdat ze 'niet geloven' ofzo?

Heb je er last van dat 'wij' ongelovig zijn?

Wat een grap ben je ook he
Je ziet een plaatje van iemand met een raket en gaat er gelijk vanuit dat die persoon een terrorist he. Dit bevestigt dus precies wat ik net hierboven heb gezegd, dat veel ongelovigen het maar al te makkelijk vinden om zo snel naar het woord terrorist te grijpen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Westerse zwijn die erop uit is om moslims te doden voor een bloeddorstig varken en de moslims wil onderdrukken?
Ja das makkelijk he :rolleyes:

Je ziet een plaatje van iemand met een raket en gaat er gelijk vanuit dat die persoon een terrorist he. Dit bevestigt dus precies wat ik net hierboven heb gezegd, dat veel ongelovigen het maar al te makkelijk vinden om zo snel naar het woord terrorist te grijpen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Westerse zwijn die erop uit is om moslims te doden voor een bloeddorstig varken en de moslims wil onderdrukken?

Heb je mij het woord terrorist horen zeggen? :scratch: Zet je brilletje maar even op.

een terorrist is toch gewoon iemand die terreur en vernieling zaait om welke reden dan ook? dan heeft ze het toch bij het goede eind.

btw het gaat hier weer om woordenmierenneukerij.

een terorrist is toch gewoon iemand die terreur en vernieling zaait om welke reden dan ook? dan heeft ze het toch bij het goede eind.

btw het gaat hier weer om woordenmierenneukerij.

Helden verwarren met terroristen noem ik geen mierenneukerij
Ze zullen de familie van anne frank maar terroristen noemen, ipv van helden
Oh dan breekt de hel los
Ik word er gewoon schijtziek van dat mensen, die geeerd moeten worden als moedige helden, ultieme offer hebben gegeven bestempeld worden als terroristen.

Kijk. Foto. 'Europe you will pay' en bladiebla, nou ja laat ook eigenlijk maar. Ik heb geen zin in deze discussie, het heeft toch allemaal geen zin. Jij staat toch standaard aan de moslim-kant, wat ze ook doen. Veel plezier ermee.

Jaa, das lekker makkelijk he
Van onderwerp verwisselen, maar inderdaad terugkomen op je woorden wanneer je er niet uitkomt en dan snel van onderwerp veranderen? Mischien ben je dan inderdaad het het discussieren niet waard.
Want vertel mij eens, hoe weet jij zo zeker dat het terroristen zijn?

Helden verwarren met terroristen noem ik geen mierenneukerij
Ze zullen de familie van anne frank maar terroristen noemen, ipv van helden
Oh dan breekt de hel los
Ik word er gewoon schijtziek van dat mensen, die geeerd moeten worden als moedige helden, ultieme offer hebben gegeven bestempeld worden als terroristen.

ik wist niet dat de famile van Anne Frank bloed aan hun handen heeft?

Hahaha 'het ultime offer' :roflol:

Eén of andere laffe tekkel zonder eigen mening die met een zooitje C4 om zijn middel wat onschuldige mensen op blaast :roflol:

jammer dat in Iran de achterlijken meer macht en middelen hebben om de wet te dicteren.

Dat is inderdaad helemaal waar, ik kan me nog herrineren bij geschiedenis dat er werd vertel dat Napoleon hele biebliotheken liet verbranden en alles liet herschrijven in zijn voordeel. Geniaal stukje propaganda in die tijd al

Om maar even ontopic te gaan:
Iran heeft een Sharia als wetgeving en daar heb je je maar aan te houden. Mensen weten dondersgoed wat de regels zijn en overtreden ze toch.De Islamitische Wettelijke Traditie, ook wel de Islamitische Wet genoemd, die over alle aspecten van het leven van een Muslim handelt, van dagelijkse activiteiten tot spirituele zaken, strafrecht, economie, enz is daar als algemene wet aangesteld. Het lijkt me dan niets meerdan vreemd om mensen die de islam de rug toekeren zo snel mogelijk weer terug naar de schepper toesturen om de echte straf te ondergaan

Er is dus dwang in de godsdienst ?
Je kan niet iemand verplichten om in 'God' te geloven. Als je zo iemand dan bedreigt met de dood, zal hij dan misschien zijn mond houden of zeggen 'ja ik geloof weer', maar hij zal nooit van diep in zijn hart geloven, dus is het ook nutteloos om mensen te bekeren met een dreiging.

Rood is gewoon dikke larie en komt uit de mond van een bekrompen imam waarschijnlijk...

Er is dus dwang in de godsdienst ?
Je kan niet iemand verplichten om in 'God' te geloven. Als je zo iemand dan bedreigt met de dood, zal hij dan misschien zijn mond houden of zeggen 'ja ik geloof weer', maar hij zal nooit van diep in zijn hart geloven, dus is het ook nutteloos om mensen te bekeren met een dreiging.

Rood is gewoon dikke larie en komt uit de mond van een bekrompen imam waarschijnlijk...

haha idd, dat doet nu net het hele concept van geloven naar de klote, het is een keuze die je maakt, je tot God wenden, of tot het aardse, daar kan geen enkele wereldse wet wat aan veranderen, de ganse dictatuur in Iran zou zelfs als blasfemisch beschouwd worden door de profeet.

De enige die bloeddorstig zijn en zelf moslims onderdrukken zijn de moslims zelf in o.a. het Midden-Oosten Spiertje. Net die paar % van de moslims die helemaal gestoord zijn en doorslaan in wat zijn (moeten) geloven, want ja, de echte moslims zijn echt vredelievend.
Ik ben ook geen voorstander van Bush maar als ik tussen moslim extremisten en onze 'cowboy' moet kiezen dan is de keuze snel gemaakt.

Laat ze er maar gauw een muur omheen bouwen.

En mensen met een doek om hun kop met RPG's in hun handen is nou eenmaal het beeld van een terrorist. Dat zelfde plaatje wat jij eerder als avatar had en waarbij in je profiel staat, terrorist.
Nu zul je wel zeggen dat dit sarcastisch bedoelt is maar jou reply's spreken boekdelen.

Shame on you spiertje...

Laatst bewerkt:
Jaa, das lekker makkelijk he
Van onderwerp verwisselen, maar inderdaad terugkomen op je woorden wanneer je er niet uitkomt en dan snel van onderwerp veranderen? Mischien ben je dan inderdaad het het discussieren niet waard.
Want vertel mij eens, hoe weet jij zo zeker dat het terroristen zijn?

Je leest wat je wilt lezen, nergens heeft ze het woord terrorist genoemd, daar kom je zelf mee. Ach het is een vrouw die gepost heeft, dat heeft voor jou natuurlijk ook geen waarde. :rolleyes:

Wel grappig trouwens dat je langzaam van mening veranderd. Eerst waren de strijders in Palestina nog helden en nu is het opeens haram om jezelf in een cafe op te blazen. :thumbup: Nu die andere waanideeen nog weg en het wordt nog wat met je.

BTW: Cirkel=Thinkalot? Waar is D. als je hem nodig hebt? :sad:

• Topic Starter Topic Starter
Cirkel is zeker geen Thinkalot, of hij moet verhuisd zijn naar Nederland, jonger zijn geworden en dan ook nog eens neo nazi zijn geworden.

Cirkel is zeker geen Thinkalot, of hij moet verhuisd zijn naar Nederland, jonger zijn geworden en dan ook nog eens neo nazi zijn geworden.

hehe dat was nog eens een goeie kerel, hij zit ondertussen in canada waar hij les geeft als docent in de rechten, geen dom ventje.

Je leest wat je wilt lezen, nergens heeft ze het woord terrorist genoemd, daar kom je zelf mee. Ach het is een vrouw die gepost heeft, dat heeft voor jou natuurlijk ook geen waarde. :rolleyes:

Wel grappig trouwens dat je langzaam van mening veranderd. Eerst waren de strijders in Palestina nog helden en nu is het opeens haram om jezelf in een cafe op te blazen. :thumbup: Nu die andere waanideeen nog weg en het wordt nog wat met je.

BTW: Cirkel=Thinkalot? Waar is D. als je hem nodig hebt? :sad:

Een Palestijn die in Palestina een Israelische soldaat ombrengt staat volgens mij 'in z'n volste recht' (conventie van geneve enzo). Een Palestijn die zich in Israël in een vol café opblaast is een ander verhaal...

Iig is dit een behoorlijke belediging voor Thinkalot. Driftig kereltje, maar ontegenzeggelijk wist hij z'n verhaal duizend keer beter te onderbouwen dan Cirkel, die met zn pseudo onzin nog geen spreekwoordelijke deuk in een pak boter krijgt. Maar goed, daar heeft rechts dan weer meer 'spierballen' voor.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven