XXL Nutrition

Landmacht: Luchtmobiele Infanterie (Fietskeuring)

die grap maakten ze al ver daar voor:)
mja t leukste is dat je altijd praatje pot verhalen houd van vroegah was alles zo en zo en toen moest je bikkel zijn. dat hielde onze instructeurs er ook op na ook al was dat bij de marns dan. later hoor je ze echter zeggen dat ondanks de keuring die wellicht lichter is het niveau over het algemeen net zo hoog is als toen en op div fronten hoger en weer op andere fronten lager aangezien sommige dingen compleet nutteloos waren en nog steeds zijn. neem aan dat dat bij lmb net zo gaat.

ik weet dat er later ondanks soepelere keuringen en dat er meerdere werden aangenomen er ook een heeeeel stuk meer breezers waren die het na week 1 al niet meer trokken toen ze erachter kwamen dat er geen mobieltjes meer aan mochten en er savonds andere dingen als zuipen op t programma stonden, dat zegt idd t een en ander over de keuring.

maar vroegaaaah.....

Herkenbaar.. keuringen zijn steeds soepeler geworden en daardoor is ook het aantal afhaakers flink gestegen. Het is nu wachten tot er besloten wordt dat de opleidingen ook maar soepeler gemaakt moeten worden... al is dat al bezig aangezien er steeds meer arbo meuk word verplicht

2400m in 12minuten. daar moet je geen conditie voor hebben. normaalgezien zou je zonder problemen meer dan 3000m moeten kunnen lopen in die tijd. toen ik 20 was en bij de para's binnenging had ik bijna 3600m gelopen op 12 minuten. met die tijd was ik wel de eerste. ik had wel regelmatig gelopen het jaar voordien maar ik ging ook wel elk weekend tot 's morgens stappen en drinken. en dat gezeik over fietstest niet geschikt voor Europeanen. als je getraind bent, kan je dat zonder problemen. wat ik de topicstarter aanraadt is om minstens 3 keer per week minstens 45 minuten te fietsen. niet hard maar ook niet te traag. en fiets 1 keer om de week of om de twee weken goed door of doe wat interval op de fiets. 3 minuten goed hard, 2 minuten traag en doe dit minstens 20 minuten. na drie maanden zul je heel wat verder staan. looptraining idem. wat je zeker niet mag doen is elke training hard fietsen of lopen. eerst moet je uithouding in orde zijn, dan kan je pas stevig weerstand trainen.

2400m in 12minuten. daar moet je geen conditie voor hebben. normaalgezien zou je zonder problemen meer dan 3000m moeten kunnen lopen in die tijd. toen ik 20 was en bij de para's binnenging had ik bijna 3600m gelopen op 12 minuten. met die tijd was ik wel de eerste. .

jij bent poepgoed!..............

Goededag. ikzelf heb 2 maanden geleden de fysieke test en fietstest zonder al te veel moeite gehaald. IK heb eht gehaald met 4 x per week fitness, voetbal, rennen en fietsen!
Ikzelf denk dat de truc is, net zoals bij de test zelf, ongeveer elke minuut de weerstand omhoog te gooien. Als je dat om de dag een kwartiertje doet zou je het zonder problemen die 18 mei moeten kunnen halen!

BTW hoeveel minuten heb je op de fiets gezeten?
+ lengte +gewicht + vetpercentage. dan kun je misschien met mij vergelijken.

14:22 1.80 m 80 kg 9/10%

Terug
Naar boven