Fitness Seller

Lang fietsen i.c.m. BB

Panzer VIII

Huge Freak
Waardering
733
Lengte
1m88
Massa
86kg
Vetpercentage
13%
Voor mij is het nu een optie om naar school te fietsen om zo de kosten van mijn busabbonoment te besparen, alleen vraag ik me af of dit i.c.m. BB wel zo handig is. Ik denk dat ik per dag 2.5 uur op de fiets zit op een normaal tempo, kan dit kwaad voor mijn gains als ik wel gewoon de verbrande calorieen erbij eet?

als je die kcal's die je verbrand gewoon erbij eet is het geen probleem

Damn dat je er uberhaupt over nadenkt om zover te gaan fietsen man. Lekker brommertje kopen zou ik zeggen.

• Topic Starter Topic Starter
Ben nu bezig met rijbewijs B dus dat zit er ook niet in... die heb ik in het gunstigste geval met kerst gehaald. Denk dat ik een deel (30-45 minuten) fiets en het andere deel per bus doe ofzo. Want zolang fietsen is inderdaad een beetje teveel van het goede. Maar zou het je gains m.b.t. je benen beïnvloeden?

of wel fiets je niet maar betaal je je bus abbo.
of wel fiets je je kcals er af en compenseer je het met eten te KOPEN waardoor je alsnog meer uitgeeft op jaarbasis dan dat abbo. :cool:

Ben nu bezig met rijbewijs B dus dat zit er ook niet in... die heb ik in het gunstigste geval met kerst gehaald. Denk dat ik een deel (30-45 minuten) fiets en het andere deel per bus doe ofzo. Want zolang fietsen is inderdaad een beetje teveel van het goede. Maar zou het je gains m.b.t. je benen beïnvloeden?
Tsja, die verbrande calorieën kun je er allemaal weer bijvreten, maar spieropbouw... dat vind ik altijd een dilemma. Je hebt gister je benen getraind, vervolgens hebben ze rust nodig en dan ga je een hele fietstocht maken. Het lijkt me duidelijk dat je dan met de micro-scheurtjes in je beenspieren loopt te ****en, en het lijkt me dat dat absoluut een negatieve impact zal hebben op je spieropbouw. Ik zou lekker met de bus gaan :)

Terug
Naar boven