NFLmadman
Cool Novice
- Waardering
- 0
Beste DDB-ers,
Ik zit met het volgende.
Sinds 2 maanden heb ik een vriendin
, deze heb ik ontmoet op vakantie in Rhodos.
Ze woont alleen 1500 KM van me vandaan
, te weten Oslo (Noorwegen).
Ondanks dat we beide nog erg jong zijn (ik 22 en zij 25) is de relatie erg hecht aan het worden.
Ik heb het geluk dat ik mag IPB (indien plaats beschikbaar) mag vliegen via de KLM, scheelt een hoop centjes.
Ok na het zien van onze telefoonrekeningen (samen € 850,-) hebben we maar besloten te gaan skypen.
Wie van jullie heeft er ervaring met dit soort relaties?
Of wie heeft er binnen de familie-/ vriendenkring iemand in de zelfde situatie zitten (of iemand die er ooit in heeft gezeten)?
Vraag in het kort is dus: Wie heeft er nog tips om deze relatie zo soepel mogelijk te laten verlopen en hopelijk met een happy end
Ik zit met het volgende.
Sinds 2 maanden heb ik een vriendin
, deze heb ik ontmoet op vakantie in Rhodos.Ze woont alleen 1500 KM van me vandaan
, te weten Oslo (Noorwegen).Ondanks dat we beide nog erg jong zijn (ik 22 en zij 25) is de relatie erg hecht aan het worden.
Ik heb het geluk dat ik mag IPB (indien plaats beschikbaar) mag vliegen via de KLM, scheelt een hoop centjes.

Ok na het zien van onze telefoonrekeningen (samen € 850,-) hebben we maar besloten te gaan skypen.
Wie van jullie heeft er ervaring met dit soort relaties?
Of wie heeft er binnen de familie-/ vriendenkring iemand in de zelfde situatie zitten (of iemand die er ooit in heeft gezeten)?
Vraag in het kort is dus: Wie heeft er nog tips om deze relatie zo soepel mogelijk te laten verlopen en hopelijk met een happy end