AndroidHealthClinic

Lange afstandrelaties

NFLmadman

Cool Novice
Waardering
0
Beste DDB-ers,

Ik zit met het volgende.

Sinds 2 maanden heb ik een vriendin:D, deze heb ik ontmoet op vakantie in Rhodos.
Ze woont alleen 1500 KM van me vandaan:eek:, te weten Oslo (Noorwegen).

Ondanks dat we beide nog erg jong zijn (ik 22 en zij 25) is de relatie erg hecht aan het worden.

Ik heb het geluk dat ik mag IPB (indien plaats beschikbaar) mag vliegen via de KLM, scheelt een hoop centjes.:D
Ok na het zien van onze telefoonrekeningen (samen € 850,-) hebben we maar besloten te gaan skypen.

Wie van jullie heeft er ervaring met dit soort relaties?
Of wie heeft er binnen de familie-/ vriendenkring iemand in de zelfde situatie zitten (of iemand die er ooit in heeft gezeten)?

Vraag in het kort is dus: Wie heeft er nog tips om deze relatie zo soepel mogelijk te laten verlopen en hopelijk met een happy end :D

een ''korte afstandrelatie'' is al lastig genoeg voor mij, dus ik kan je denk ik niet verder helpe:o

Noorwegen schijnt met ryan air best betaalbaar te zijn toch? Misschien 1 keer per maand een weekentje elkaar opzoeken?

Miss wat meer info? wat doet ze voor werk, school, familie daar?
Anders laat je haar toch overkomen.. en lukt het niet stuur je haar weer terug ^^

't Is maar net wat je zelf wilt. Een neefje van mij had met zijn veertiende ofzo al een vriendin die +- 750 á 800 KM verder woonde. Inmiddels is hij 21 en woont zijn vriendin bij hem.

't Is dus wel mogelijk. Al zou ik er zelf dus absoluut niet voor kiezen. :D

Ik heb dit jaar in Bolivia een onwijs leuke Amerikaanse dame (Los Angeles) ontmoet. Ondanks dat we maar 7 dagen samen hebben gereisd komt ze in december voor 3.5 week naar Nederland. We hebben bijna dagelijks contact en het 'klikt' ontzettend. Als ze in NL zou wonen zou het veel kans op een serieuze relatie hebben. Nu is de afstand natuurlijk een probleem.

Geniet nu vooral van de momenten die je samen hebt. Persoonlijk zie ik weinig in een relatie als je elkaar maar 1 of 2 keer per jaar voor een paar weken ziet. Maar misschien verandert dat nog....

Hoezo gewoon niet daar wonen? Is de shit man, Noorwegen.

ach als je elkaar heel graag ziet moet dat werken lijkt me....en verhuizen kan altijd

liefde kent geen grenzen :P

als het goed zit ga ervoor maar zorg dat je altijd een backup hebt mocht het anders aflopen

• Topic Starter Topic Starter
Anders laat je haar toch overkomen.. en lukt het niet stuur je haar weer terug ^^

Geen optie, als het zover komt ga ik wel naar haar toe.
Nederland wordt met de dag verdoeter:mad:

Ik heb dit jaar in Bolivia een onwijs leuke Amerikaanse dame (Los Angeles) ontmoet. Ondanks dat we maar 7 dagen samen hebben gereisd komt ze in december voor 3.5 week naar Nederland. We hebben bijna dagelijks contact en het 'klikt' ontzettend. Als ze in NL zou wonen zou het veel kans op een serieuze relatie hebben. Nu is de afstand natuurlijk een probleem.

Geniet nu vooral van de momenten die je samen hebt. Persoonlijk zie ik weinig in een relatie als je elkaar maar 1 of 2 keer per jaar voor een paar weken ziet. Maar misschien verandert dat nog....

Ik kan haar * 10 tot 12 keer per jaar opzoeken (lange weekenden + somervakantie). Wat ik al aangaf ik mag IPB-en via de KLM, ticket kost me echt geen drol:D

Bedankt voor de reactie zover

Ik kan haar * 10 tot 12 keer per jaar opzoeken (lange weekenden + somervakantie). Wat ik al aangaf ik mag IPB-en via de KLM, ticket kost me echt geen drol:D

Bedankt voor de reactie zover

Die luxe heb ik niet. Voor mij zou 12 keer per jaar plus vakantie wel genoeg zijn denk ik. Vooral op dit moment. Waar ligt nu dan je probleem?

Noorwegen is inderdaad nice en als ik mij de gemiddelde dame van daar kan voor ogen halen :D dan wist ik het wel
ps (foto's helpen het gemiddeld dbb lid gemakelijker oordelen :D )

Ik heb nu een vriendin die ik alleen in het weekend kan zien, en dat vind ik al vreselijk.

Ik stel voor dat je blijft doen wat je nu doet en probeer je baan (studie misschien?) te mobiliseren. Als het namelijk echt serieus wordt ga je het heel moeilijk krijgen door de afstand en kan je beter samenwonen.

Ikzelf zou dit soort dingen dus nooit doen, ben als de dood dat de meid met een andere jongen naar bed gaat, of wat met een ander begint. Dat ze met een andere jongen naar bed gaat vind ik niet heel erg (mits ik ook met een ander meisje hetzelfde mag), maar het lijkt me echt verschrikkelijk om er achter te moeten komen dat ze een andere heeft ontmoet.

Wat ik in mijn omgeving zie, is dat tot nu toe alle lange afstand relaties zijn stukgelopen...
MAar volg je hard, heb plezier samen zolang het gaat en zie waar het schip strand!

ik heb een collega en hij heeft een vriendin in zwitserland, ze sturen elkaar ontelbare sms'jes en bezoeken elkaar bij elke gelegenheid. als hij/zij eens een maandag of vrijdag nit moeten werken bezoeken ze elkaar.
Ze hebben nu al 2 jaar een relatie en hij is aan het kijken om daar te gaan wonen...Heb hem al eens gevraagd of dat te doen is zo'n langeafstand rekatie en hij zweert er bij...

als je echt helemaal gek van haar bent, zou ik eventueel overwegen om daar naartoe te verhuizen. terugkomen kan altijd nog.;)

Een maat van me heeft zo'n langeafstandsrelatie gehad met een chick uit Canada, en dat voor 2 jaar. Hij zag ze misschien 4 keer per jaar ofzo. En keiveel bellen, dagelijks, ook veelal met skype. Toch een dure bedoening en zeker niks voor mij. Ik heb behoefte aan regalmatig fysiek contact, ja, ook van dattum :D Maar dat niet alleen, ook een knuffel of een zoen enfin, melig gedoe enz. ;)

Terug
Naar boven